Tandenpoetsen, mits electrische tandenborstel (anders beweeg je te veelquote:Op woensdag 16 december 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Vraag: Heeft iemand misschien een idee wat ik kan doen tijdens het plassen om het een en ander aangenamer en afwisselender te maken?
en waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Het probleem is, je kan ook niet zoveel doen ondertussen. Je kan moeilijk alvast het het eten gaan klaarmaken of het gras maaien.
Zing een lied!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Vraag: Heeft iemand misschien een idee wat ik kan doen tijdens het plassen om het een en ander aangenamer en afwisselender te maken?
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je een kleine plassert hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 keer vind ik alsnog veelik ga misschien 2 keer per dag en ik drink ook niet weinig.
quote:hihihihihi
Ik zie de logica niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je een kleine plassert hebt.
Ik zittendquote:
Of je plast gewoon zittend, dan is het geen probleem. Doe ik ook wel eens!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tandenpoetsen, mits electrische tandenborstel (anders beweeg je te veel)
Ik wou daarom nooit een vrouw willen zijn, elke keer maar weer hopen dat er een wc is de buurt is, en dan ook nog schoon is. Mannen pakken een muurtje,plant, bosje, boom, mits dronken;politieauto of een sloot.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:41 schreef Alicey het volgende:
Je moet maar zo denken, jij kunt er nog iets van maken. Beter dan de hele dag door moeten plassen. Dat is vooral een feest wanneer er geen toiletten in de buurt zijn.
En dat voor zo'n klein meisje.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 keer vind ik alsnog veelik ga misschien 2 keer per dag en ik drink ook niet weinig.
Dat kan inderdaad. Maar ik ging er vanuit dat TS staand plast(quote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je plast gewoon zittend, dan is het geen probleem. Doe ik ook wel eens!
Je kan ook gewoon je laptop meenemen en zittend plassen, niemand ziet dat je zittend plast.quote:
Je kunt toch wel je tanden poetsen zonder te missen?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Maar ik ging er vanuit dat TS staand plast(), zoals later ook bevestigd.
En in dat geval is electrisch tandenpoetsen de aanbevolen bezigheid.![]()
Zittend zijn er natuurlijk meer dingen te doen als je lang moet: een boekje lezen, ook tandenpoetsen, krant lezen enzovoorts.
Wat een verkapte manier om te zeggen:quote:Op woensdag 16 december 2009 12:38 schreef Buschetta het volgende:
Je hebt geen internet in je badkamer ?
In jouw geval een bijbel wellicht ?
Hellooooo
Ik plas zittend als ik thuis ben ja. Misschien ben jij al door jarenlange indoctrinatie onder de indruk dat dat niet mannelijk is. Maar ik vind het niet mannelijk om elke week de pisspetters van de muren te moeten soppen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat een verkapte manier om te zeggen:
TS plast zittend.
Ik vind het lastig mikken als ik met een gewone tandenborstel poets hoor, doordat niet alleen je tandenpoets-arm aan het bewegen is. Maar ik ben natuurlijk geen pro zoals jij.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel je tanden poetsen zonder te missen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik klik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht om je pisbuis op te laten rekken? ookwel een urethrotomie genoemd.
Zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het lastig mikken als ik met een gewone tandenborstel poets hoor, doordat niet alleen je tandenpoets-arm aan het bewegen is. Maar ik ben natuurlijk geen pro zoals jij.Dan pis je toch met je andere hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of pissen die ene schone wc die er nog is even onderquote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik wou daarom nooit een vrouw willen zijn, elke keer maar weer hopen dat er een wc is de buurt is, en dan ook nog schoon is. Mannen pakken een muurtje,plant, bosje, boom, mits dronken;politieauto of een sloot.
Volgens jou beweegt alleen de tandenpoetsarm bij het tandenpoetsen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dan pis je toch met je andere hand?
En bedanktquote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht om je pisbuis op te laten rekken? ookwel een urethrotomie genoemd.
Jij bent echt motorisch gestoordquote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens jou beweegt alleen de tandenpoetsarm bij het tandenpoetsen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef NDAsilenced het volgende:
Echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt he
Doe het regelmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken aan stromend water, blazen wc's zorgt dat je moet zeiken ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik merk telkens als ik in dit topic lees dat ik enige aandrang krijg.
Ik denk niet dat ik mijn lage gemiddelde vandaag weer waar ga maken.
TS is autist.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef koningdavid het volgende:
Zit nog altijd maar op 2 zeiksessies vandaag. Ik lig op schema.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Je kunt 'm in ieder geval absoluut niet zienquote:Op woensdag 16 december 2009 12:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En dat voor zo'n klein meisje.![]()
Is jouw blaas dan niet wat buitenproportioneel groot? Kan je hem zien van de buitenkant?
Maar ik drink veel. Serieus braddah, mensen in mijn omgeving gaan veel vaker dan 3 keer.quote:
Ik op één..quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef koningdavid het volgende:
Zit nog altijd maar op 2 zeiksessies vandaag. Ik lig op schema.
Ok g, ik snap jequote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar ik drink veel. Serieus braddah, mensen in mijn omgeving gaan veel vaker dan 3 keer.
Niet dat ik het bijhoud of zo, maar ik weet dat gewoon.
Ik al op vierquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Je kunt 'm in ieder geval absoluut niet zien!
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Kutte is wel dat telkens als je te lui bent of je niet kan gaan je je zeik wel ken ophouden maar je wel telkens die druk weer terugkrijgt. En als je dan eindelijk ken gaan zeiken, en zeker als je haast hebt wilt het er niet zomaar uit maar moet je het persen tot je bijna geen tijd meer hebt, en dan sta je weer minutenlang te zeiken.
Ik drink ook altijd wel veel, vaak wel een halve liter in korte tijd en dan weer. Daarom ook geen fulltime jus d'orange want daar dronk ik mezelf misselijk mee
Ik kijk wel uit, heb uit voorzorg alle spiegels uit huis gehaald en alles wat een reflectie heeft weggegooid en voor mat gekozen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:35 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Kwam dat niet omdat je toevallig net in de spiegel keek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
klopt, ben je weer eens zat en moet ik je je er weer es opslepen omdat je bewusteloos bent.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je plast gewoon zittend, dan is het geen probleem. Doe ik ook wel eens!
Ik nog steeds op éénquote:
Hihiquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
klopt, ben je weer eens zat en moet ik je je er weer es opslepen omdat je bewusteloos bent.
Daarna ga ik dan altijd zoe proberen tussen je benen in de pot te plassen en dan zorgen dat onze stralen elkaar raken zoe leuk he!!!!
quote:
Zoveel heb ik trouwens ook niet gedronken vandaagquote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Hoe doe jij dat? Drink jij weinig? Anders is je blaas echt huuuuuge gewoon.
Whoa, niet slecht... lang niet slecht. Jouw blaas weet wat ie doet. Wees er zuinig op.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoveel heb ik trouwens ook niet gedronken vandaagmaar net nog een glas water, daarvoor een paar glazen melk, twee mokken chocolademelk en nog meer water.
Dankje.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Whoa, niet slecht... lang niet slecht. Jouw blaas weet wat ie doet. Wees er zuinig op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |