Ik stap zo in de auto.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef McLaura het volgende:
Amaranta, volgens mij moeten we ze daar in D even gaan vertellen hoe het werkt....
hahaquote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef amaranta het volgende:
oh, ik ben niet de enige die zich verveelt
Dat gebruik ik ook, van een vriendin geleerd die ik Mierlo is opgegroeid.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik stap zo in de auto.
ik wilde gaan zeggen, ik rij zo aan, maar dat is iets brabants en dan denken jullie dat ik iemand aan ga rijden ofzo
Op mijn uitgerekende datum viel er een flink pak sneeuw, maar Laura kwam niet 12 april maar de 27stequote:Op woensdag 16 december 2009 12:11 schreef Meimeltje het volgende:
Haha allemaal aan het googlen. Kan het van 9 mei niet vinden, alleen dat 6 mei de laatste gure dag was.
Deze Laura kwam op 6 mei, de laatste gure dag.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:13 schreef McLaura het volgende:
[..]
Op mijn uitgerekende datum viel er een flink pak sneeuw, maar Laura kwam niet 12 april maar de 27ste
Maar nou twijfel ik dus of mn moeder niet al jaren zit te liegen whahaha. (neehoor zo is ze nietquote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef amaranta het volgende:
Oke, dus we kunnen concluderen dat mijn schoonmoeder niet heeft gejokt, er zal geen GROOT pak sneeuw hebben gelegen maar was natte witte vlokken
Ben jij ook een Laura, en ook een stier? Vandaar dat wij (onder de hormonen, ook dat nog) zo heerlijk konden botsenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Deze Laura kwam op 6 mei, de laatste gure dag.
Jups!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ben jij ook een Laura, en ook een stier? Vandaar dat wij (onder de hormonen, ook dat nog) zo heerlijk konden botsen
Altijd gezellig!quote:
Hij vindt het gewoon veeeeel te koud!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:18 schreef flugeltje het volgende:
vlindur, je hebt wel een heel lekker stekje voor de beep geschapen. Wil ie er nu gewoon niet uit....
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur is zelf aan het updaten geslagen zie ik!
Nou wij zijn terug van de pretecho.
Het goede nieuws: zijn piemel zit er nog steeds aan (hij probeerde hem wel te verstoppen)
Het slechte nieuws: het is een sjagrijnig stuk vreten
Hij sliep, wilde ook niet wakker worden. Eerst zagen we nog de helft van zijn gezichtje maar later drukte hij dat helemaal in de wand en in de navelstreng. Hij keek met de minuut sjagrijniger. Hij liet zich niet verleiden om wakker te worden of zijn gezicht te verplaatsen.![]()
Hij beweegt wel ontzettend veel in zijn slaap, maar dat heeft ie niet van een vreemde (doe ik ook). Hij ligt met zijn koppie beneden, rug ligt aan de linkerkant en zijn voetjes zitten gekruisd bij mijn ribben, zijn armpjes in eerste instantie langs zijn lijf maar later hield hij zijn vuistjes voor zijn gezicht.![]()
Kortom we mogen nog eens terug komen. Hopelijk is zijn humeur dan wat beter, ligt de navelstreng wat gunstiger en is hij wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |