abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:21:25 #126
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77290326
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Ticker het volgende:
Vinden Joep, Dribbel, Kwiebus en Mimi dat wel zo fijn?
Heb je goed gelezen wat ik in het Michael Jackson-topic schreef Ticker?:
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, jij noemt dat 'jezelf indekken'. Ik noem dat 'niet zomaar ongefundeerd dingen roepen'.

Dat geldt ook voor niet-Michael-Jackson gerelateerde zaken .
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef Michielos het volgende:
waarom zou je ook Joepie.. Wie wil er nu geen kloon van mij zijn
De hamster van Michielos :

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77290374
Okee zullen we de slowchat enzo hier ff tot een minimum beperken? Zou wel leuk zijn als het echte SC-topic weer wat uit de slop kwam!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:24:20 #128
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77290441
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:22 schreef ToT het volgende:
Okee zullen we de slowchat enzo hier ff tot een minimum beperken? Zou wel leuk zijn als het echte SC-topic weer wat uit de slop kwam!
Mijn vraag aan Ticker is geen slowchat .

En als aanvulling op die vraag voor Ticker (en eigenlijk ook voor mediaconsument):

Er zijn meer hondjes die Fikkie heten

Duidelijk ?

[ Bericht 15% gewijzigd door JoepiePoepie op 26-01-2010 14:34:25 ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:24:13 #129
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77292857
Ticker heeft de vraag verplaatst naar het SC-topic. Ik meld het maar even, voordat in 2 topics dezelfde *ahum* 'discussie' gaat plaatsvinden.
pi_77292902
Had ik al gezien, thx!
pi_77479662
Brave New World is ontstaan ten gevolge van de noodzaak om informatie die voor het bestaan van internet moeilijk te verkrijgen was, een platform te geven.
Hieruit valt de logische conclusie te trekken dat er in dit subforum nogal controversiële en beladen onderwerpen aan bod komen.
Om dat soort topics constructief te laten verlopen is belangeloze moderatie noodzakelijk, juist omdat het om beladen onderwerpen gaat.
Zodra moderators hun persoonlijke mening dan laten meewegen in hun moderatie en het verloop van een topic, dan wordt het hele platform bedoeld voor vrije informatie ondermijnd.
Het gevolg kan zijn dat je twofaced smiechten krijgt die de belangen van de huidige status quo beschermen en die vrije feitelike informatie juist willen tegen houden, terwijl heel Brave New World juist ontstaan is om juist tegen dat volk een tegenwicht te bieden.

.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 16:04:30 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_77479994
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
Brave New World is ontstaan ten gevolge van de noodzaak om informatie die voor het bestaan van internet moeilijk te verkrijgen was, een platform te geven.
Hieruit valt de logische conclusie te trekken dat er in dit subforum nogal controversiële en beladen onderwerpen aan bod komen.
Om dat soort topics constructief te laten verlopen is belangeloze moderatie noodzakelijk, juist omdat het om beladen onderwerpen gaat.
Zodra moderators hun persoonlijke mening dan laten meewegen in hun moderatie en het verloop van een topic, dan wordt het hele platform bedoeld voor vrije informatie ondermijnd.
Het gevolg kan zijn dat je twofaced smiechten krijgt die de belangen van de huidige status quo beschermen en die vrije feitelike informatie juist willen tegen houden, terwijl heel Brave New World juist ontstaan is om juist tegen dat volk een tegenwicht te bieden.

.
'twofaced smiechten' nice
Informatie tegenhouden? Alles staat er gewoon hoor.
Maar schelden op mods wordt niet geapprecieerd en ook niet getolereerd.

Iedereen is welkom om een theorie of complot te posten hier op BNW.
Dat wordt hogelijk gewaardeerd zelfs!
Maar reken wel op tegengas. Niet iedereen gaat met je mee in je theorie. En dan kan er een levendige discussie ontstaan waarin meningen tegenover elkaar komen te staan.
pi_77480075
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'twofaced smiechten' nice
Informatie tegenhouden? Alles staat er gewoon hoor.
Maar schelden op mods wordt niet geapprecieerd en ook niet getolereerd.
Je bedoelt dat wanneer ik jouw naam in de voorgaande post had gezet, dat die verwijderd zou worden.
pi_77480137
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Iedereen is welkom om een theorie of complot te posten hier op BNW.
Dat wordt hogelijk gewaardeerd zelfs!
Maar reken wel op tegengas. Niet iedereen gaat met je mee in je theorie. En dan kan er een levendige discussie ontstaan waarin meningen tegenover elkaar komen te staan.
Wie zit er te wachten op tegengas voor informatie waar dit hele subforum juist een gevolg van is?
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 16:09:48 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_77480148
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je bedoelt dat wanneer ik jouw naam in de voorgaande post had gezet, dat die verwijderd zou worden.
Die begrijp ik niet
pi_77480167
Sowieso zijn moderators ook gewone mensen die ook leuk met een discussie mee willen doen. Onze hoofdtaak is politie-agentje spelen hier, maar ook agenten zijn gewone mensen die een eigen mening hebben over dingen. Die mening heeft niets met de functie te maken. We moeten niet monddood gemaakt worden omdat we hier een taak hebben.
pi_77480168
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet
Ok.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 16:11:07 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_77480195
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wie zit er te wachten op tegengas voor informatie waar dit hele subforum juist een gevolg van is?
Mensen die graag een discussie voeren hierover.
Mensen die een andere mening toegedaan zijn.
En dat is ook het leuke van BNW. Ruimte voor iedereen.
Geen theorie te gek.
pi_77480212
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef ToT het volgende:
Sowieso zijn moderators ook gewone mensen die ook leuk met een discussie mee willen doen. Onze hoofdtaak is politie-agentje spelen hier, maar ook agenten zijn gewone mensen die een eigen mening hebben over dingen. Die mening heeft niets met de functie te maken. We moeten niet monddood gemaakt worden omdat we hier een taak hebben.
Jij hanteert jouw persoonlijke "mening" als basis voor jouw moderatie.

Toevallig komt jouw "mening" nooit overeen met de feitelijke informatie waar dit hele subforum een gevolg van is.
pi_77480268
Oh, dus je wil zeggen dat ik alles wat een beetje alternatief is, weg-edit?
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 16:13:44 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_77480272
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Toevallig komt jouw "mening" nooit overeen met de feitelijke informatie waar dit hele subforum een gevolg van is.
Maar dat hoeft toch ook niet en kun je toch niet verwachten?
Als we het allemaal eens zijn is er helemaal geen grond meer voor BNW.
Juist de felle discussies maken BNW.
pi_77480323
Felle discussies, maar zonder te persoonlijk te worden zoals helaas wel vaak gebeurt.

En nu loopt-ie te miepen dat mijn persoonlijke mening een leidraad is voro hoe ik zit te modereren? WTF?!?
  zondag 31 januari 2010 @ 16:15:44 #143
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77480334
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
Nee hoor, als ik 'stoute' dingen zeg, worden die meestal ook verwijderd. Maar mijn mening geven mag best en dat mag jij ook. En dat mogen Lavenderr en ToT ook.
quote:
Over die 'feiten' zijn de meningen verdeeld, vandaar de discussies .
pi_77480347
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:13 schreef ToT het volgende:
Oh, dus je wil zeggen dat ik alles wat een beetje alternatief is, weg-edit?
Je voelt in ieder geval de drang om met je "mening" de rem te zetten op voor de huidige status quo te beladen informatie. Dat vind ik geen goede zaak voor een forum als Brave New World.

Het is een subforum waarin de twee moderators the Weak Old World beschermen met hun "mening".
pi_77480390
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nee hoor, als ik 'stoute' dingen zeg, worden die meestal ook verwijderd. Maar mijn mening geven mag best en dat mag jij ook. En dat mogen Lavenderr en ToT ook.
[..]

Over die 'feiten' zijn de meningen verdeeld, vandaar de discussies .
Ik merk weinig discussie, behalve dat mensen met genoeg intellect om met oplossingen voor de huidige problemen te komen monddood worden gemaakt door figuren die het bestaan van de huidige problemen bij voorbaat al ontkennen.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 16:19:57 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_77480455
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je voelt in ieder geval de drang om met je "mening" de rem te zetten op voor de huidige status quo te beladen informatie. Dat vind ik geen goede zaak voor een forum als Brave New World.

Het is een subforum waarin de twee moderators the Weak Old World beschermen met hun "mening".
Oneens.
We proberen de zaak niet uit de hand te laten lopen of de discussie te laten ondermijnen door persoonlijke aanvallen zoals jij die meende te moeten doen.
Daar moet je mee stoppen.
Je mening kun je evengoed wel geven zonder te vervallen in schelden.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:20:11 #147
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77480464
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:17 schreef Salvad0R het volgende:
Ik merk weinig discussie, behalve dat mensen met genoeg intellect om met oplossingen voor de huidige problemen te komen monddood worden gemaakt door figuren die het bestaan van de huidige problemen bij voorbaat al ontkennen.
Als je het zo ziet, dan hebben blijkbaar die mensen met genoeg intellect niet genoeg argumenten voor hun oplossingen om die figuren te overtuigen van hun gelijk .
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 16:21:22 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_77480491
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Misschien hebben die 'figuren' een andere mening dan deze intellectuele mensen.
pi_77480506
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tja zoals ik al zo vaak zeg, sta ik gewoon een beetje er tussenin: als je GOED in de topics van BNW leest, kan ik me best een beetje op sommige punten wat laten overtuigen, maar ik ga niet 100% mee in de gedachtengangen van de mensen die in conspiracies geloven. Ik denk dat dat ook het beste is als moderator zijnde: niet 100% partij trekken voor 1 kant.
pi_77480513
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oneens.
We proberen de zaak niet uit de hand te laten lopen of de discussie te laten ondermijnen door persoonlijke aanvallen zoals jij die meende te moeten doen.
Daar moet je mee stoppen.
Je mening kun je evengoed wel geven zonder te vervallen in schelden.
Ik moet daar mee stoppen, maar intussen zijn mensen vrij om me voor ongeschoolde junk uit te maken?

Het zijn de mensen die met hardcore informatie komen die persoonlijk worden aangevallen, waardoor een oplossingsgerichte discussie moeilijk wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')