Ik denk dat het met deze post te maken heeft. Daar stond namelijk een filmpje over de alleenstaande vandaal die naar de stembus gaat.quote:
O ja, Kees van Kooten he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het met deze post te maken heeft. Daar stond namelijk een filmpje over de alleenstaande vandaal die naar de stembus gaat.
Handel het maar via de PM af. Hier in BNW heeft zoiets gewoon geen plaats.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:26 schreef squig het volgende:
Ik hoopte eigenlijk wel van een reactie van Joepie op mij, of kan ze alleen inkoppertjes schrijven?
Los dat anders maar via PM opquote:Op zondag 7 februari 2010 17:26 schreef squig het volgende:
Ik hoopte eigenlijk wel van een reactie van Joepie op mij, of kan ze alleen inkoppertjes schrijven?
Ja inderdaad, doe alle achterdocht en paranoia maar in de pmquote:Op zondag 7 februari 2010 17:31 schreef Flammie het volgende:
Los dat anders maar via PM opDat gedoe hier altijd
![]()
Het is toch nodig om mensen af en toe naar de PM te verwijzen als het gelul geen plek heeft in een topic?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, doe alle achterdocht en paranoia maar in de pm. Laten we alle topics ook maar in de pm doen, scheelt een hoop gedoe
.
je doet wel stoer, maar ik heb nog niks gezien hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 18:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, doe alle achterdocht en paranoia maar in de pm. Laten we alle topics ook maar in de pm doen, scheelt een hoop gedoe
.
Dit soort posts niet in FB Squig.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef squig het volgende:
[..]
je doet wel stoer, maar ik heb nog niks gezien hoor
Liever dat ook niet, want dan verplaatst de discussie zich alleen maar!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort posts niet in FB Squig.
We hebben ook een SC, daar is het meer small talk, misschien daar even kijken?
Stoer? Stuur me even een pm met welke vraag je precies bedoelt en dan krijg je heus antwoord. Misschien niet direct, want ik ben met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef squig het volgende:
je doet wel stoer, maar ik heb nog niks gezien hoor
Waarom loop jij hier dan te trollen (zo, nu heb ik voor de eerste keer iemand beticht van trollenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:14 schreef Bastard het volgende:
niemand verder last van getroll en geflame.
Mee eens, maar achterdocht en paranoia omtrent mij als persoon is niet meer welkom in mijn pm. Voor degene(n) die zich nu aangesproken voel(en)(t): Ja klopt, ik bedoel jouquote:Op zondag 7 februari 2010 18:21 schreef ToT het volgende:
Liever dat ook niet, want dan verplaatst de discussie zich alleen maar!
Gewoon lekker via PM doen.
Waar schrijf ik dat ik geen pm's wil? Ik schrijf:quote:Op zondag 7 februari 2010 18:31 schreef ToT het volgende:
Als je niets via de PM wil ontvangen, ga dan ook geen....."prikkelende".....topics meer openen en dito posts plaatsen, want het wordt afgekapt, en mensen willen er vaak toch weer op reageren. Wat jij dus blijkbaar wil is wel schoppen, maar niet ontvangen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mee eens, maar achterdocht en paranoia omtrent mij als persoon is niet meer welkom in mijn pm. Voor degene(n) die zich nu aangesproken voel(en)(t): Ja klopt, ik bedoel jou!
Jij bent ook echt zo'n aanwinst die altijd even in dit topic komt kijken trollen (ja, ik zeg het nu voor de tweede keerquote:Op zondag 7 februari 2010 19:08 schreef Bastard het volgende:
Echt aanwinsten voor de topics jullie inderdaadVolwassen ook.
quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:10 schreef Bastard het volgende:
Oh hier zijn dezelfde aan het trollen zie ik
quote:
quote:
Maar serieus.. wat is je bijdrage dan? Als we even de posts en topics weghalen die uit zijn op sensatie, klapvee en mensen voor gek zetten zeer weinig zo te zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij bent ook echt zo'n aanwinst die altijd even in dit topic komt kijken trollen (ja, ik zeg het nu voor de tweede keer) als er iets/niets aan de hand is. Zo volwassen ook.
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja, ik ben er nu ondertussen inderdaad achter dat je hier zwaarmoedig serieus (het liefst omlijst met een hoop vaag interessantdoenerij) moet posten, want als je namelijk luchtig serieus en straight to the point post, worden mensen achterdochtig.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. wat is je bijdrage dan? Als we even de posts en topics weghalen die uit zijn op sensatie, klapvee en mensen voor gek zetten zeer weinig zo te zien.
Geeft niet hoor, als jij daar blij van wordtquote:Spijt me dat ik even de vinger wijs voor je dan hoor..
Dat is jouw mening/achterdochtigheidquote:ook al is dat dan weer precies wat je wilt natuurlijk, sensatie.
Tja centrale topics staan helaas, vreemd genoeg, altijd onderaan. We zouden er sticky's van kunnen maken, maar da's niet handig met centrale topics. Ik begrijp je punt en vind het ook erg onhandig zo, maar wat is wijsheid?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:44 schreef mediaconsument het volgende:
Even een klein punt:
Ik scrollde naar onder en zag daar een stel centrale topics. Is het geen idee om deze boven de normale topics te zetten, om op deze manier wildgroei te voorkomen? Misschien dat er nog een stel bij gemaakt kunnen worden zelfs.
Dit aan de admins voorleggen denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja centrale topics staan helaas, vreemd genoeg, altijd onderaan. We zouden er sticky's van kunnen maken, maar da's niet handig met centrale topics. Ik begrijp je punt en vind het ook erg onhandig zo, maar wat is wijsheid?
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja centrale topics staan helaas, vreemd genoeg, altijd onderaan. We zouden er sticky's van kunnen maken, maar da's niet handig met centrale topics. Ik begrijp je punt en vind het ook erg onhandig zo, maar wat is wijsheid?
Oftewel, het zou mogelijk moeten zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een rare vraag. Natuurlijk is dat mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |