Laten we met zijn alleen even 5000 DVD's bestellen daar.quote:
jup.. Maar ik hield me inquote:
Maar wat zetten we erop ?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laten we met zijn alleen even 5000 DVD's bestellen daar.
2 en dan 2 weken stage en 6 weken vakantiequote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
verschil moet er zijn.
hoeveel weken heb je dan?
Die werk ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Vakantie
Ik werk zelfs 4 dagen tussen kerst en oud en nieuw
Complete transcript van de Stage SC?quote:
In Comic Sans, om het niveau aan te geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Complete transcript van de Stage SC?
Making of stage sc 1187quote:Op woensdag 16 december 2009 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Complete transcript van de Stage SC?
Incl. interviews en achtergrondverhalen.quote:
dan zou ik niet klagenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
2 en dan 2 weken stage en 6 weken vakantie
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
In Comic Sans, om het niveau aan te geven.
Ja! Toen nog niet, maar zie nu inmiddels voorzichtig de eerste kleine vlokjes voor mijn raam langs dwarrelenquote:
*smst!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef DjRex89 het volgende:
Stage SC backstage arrangement winnen? SMS dan NU! Stage SC AAN naar 1234! 60ct p.o.b.
koel! Ik wil hier ook sneeuw!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja! Toen nog niet, maar zie nu inmiddels voorzichtig de eerste kleine vlokjes voor mijn raam langs dwarrelen
Ik zou ook alles ontkennenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef L.no het volgende:
De TT.en ik heb er niets mee te maken.
Goeiemorgen dushi.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef L.no het volgende:
De TT.en ik heb er niets mee te maken.
Sneeuwquote:
Wat heb ik gedaan dan.quote:
quote:
Kwam weer een paar op mij vallen. Toen ik naar huis ging, was het verdwenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja! Toen nog niet, maar zie nu inmiddels voorzichtig de eerste kleine vlokjes voor mijn raam langs dwarrelen
Dagje amsterdam morgen, volgende week dagje shoppen in duitsland & dagje eindhoven met de dames van mijn forumquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
goed zo!
Nog leuke dingen op de planning staan?
ROFL! figures..quote:
Zit er nog wat leuks bij?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Dagje amsterdam morgen, volgende week dagje shoppen in duitsland & dagje eindhoven met de dames van mijn forum
Oh leuk!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Dagje amsterdam morgen, volgende week dagje shoppen in duitsland & dagje eindhoven met de dames van mijn forum
Geen idee, 12 uur op het station. Meer weet ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Oh leuk!
Waar in Eindhoven? Ik ben toch vrij!
Waarom niet, zolang je er niet over discussieert ofzoiets.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
Mag je eigenlijk quotes posten van gebande users?
Ja goed. Lichaam werkt niet zo goed mee, maar over het algemeen ben ik zo vrolijk dat het bijna eng is.quote:
quote:
Nu mist ie zijn naamtopicquote:
Keep me postedquote:
Hey dushi!quote:
Had hij niet een keer tegen mij gezegd dat je best veel moeite moet doen om gebanned te worden of wat..? Iets in die trend..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
Ok dus ik moet nu volgende week elke dag om 12 uur op het station staan?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, 12 uur op het station. Meer weet ik niet
Relax Dean.. rustig.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:59 schreef The_Dean het volgende:
Godsamme, nu nog bannen daarom... wat een stel jankerds man, gadverdamme
Yo!quote:
oh ja je was ziek toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom niet, zolang je er niet over discussieert ofzoiets.
[..]
Ja goed. Lichaam werkt niet zo goed mee, maar over het algemeen ben ik zo vrolijk dat het bijna eng is.Ik heb geen reden waarom dat zo is, af en toe heb ik zo'n buitje.
Hoe is t met jou?
Hou me tegen!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Relax Dean.. rustig.Geen klappen gaan verkopen hè?
Nog steeds verkouden ofzo + een vage buikpijn. Ik zal mijn huisarts binnenkort eens lastig vallen. Ook mijn tandarts maar vragen hoe dat zit met die terminale verdoving ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:03 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh ja je was ziek toch?
Is dat al wel verbetert?
Maar goed om te horen dat je vrolijk bent dat is altijd goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |