wat zei je dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
Wat is het toch kut soms![]()
Superknap meisje, alles er op en er aan, hapt ze niet toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: meisjes die niet toehappen terwijl je best wel eens nader kennis zou willen maken![]()
Ik denk het jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik denk het ja
Hoewel ik al even bezig ben![]()
quote:
Als je had geweten dat het een fokker was lagen de zaken zeker wel anders.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:29 schreef griekjeee het volgende:
Sorry!
Dat vind ik wel een behoorlijk geil detail ja. Is er nog tijd voor een herkansing?quote:Op woensdag 16 december 2009 01:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je had geweten dat het een fokker was lagen de zaken zeker wel anders.
Het is gewoon een algemene indruk, ik ben nog niet verliefd ofzo, maar uit een paar gesprekken met haar merk ik dat het hem niet gaat worden.quote:
Mja, iedereen wil wel zo'n lekkere fok-bink in d'r bed.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijk geil detail ja. Is er nog tijd voor een herkansing?
Tuurlijk, we zoeken wel een SC-topicquote:Op woensdag 16 december 2009 01:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijk geil detail ja. Is er nog tijd voor een herkansing?
Klinkt dat even romantischquote:Op woensdag 16 december 2009 01:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tuurlijk, we zoeken wel een SC-topic
Nee, dat stadium ben ik al lang voorbij.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:45 schreef Drinky het volgende:
Heb je dit al geprobeerd: 'hey psssst, hey meisje'.
Werkt geheid
quote:Op woensdag 16 december 2009 02:30 schreef Captain_Hero het volgende:
Meisjes happen alleen als je hengel langer is dan 20cm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |