wat zei je dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
Wat is het toch kut soms![]()
Superknap meisje, alles er op en er aan, hapt ze niet toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: meisjes die niet toehappen terwijl je best wel eens nader kennis zou willen maken![]()
Ik denk het jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik denk het ja
Hoewel ik al even bezig ben![]()
quote:
Als je had geweten dat het een fokker was lagen de zaken zeker wel anders.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:29 schreef griekjeee het volgende:
Sorry!
Dat vind ik wel een behoorlijk geil detail ja. Is er nog tijd voor een herkansing?quote:Op woensdag 16 december 2009 01:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je had geweten dat het een fokker was lagen de zaken zeker wel anders.
Het is gewoon een algemene indruk, ik ben nog niet verliefd ofzo, maar uit een paar gesprekken met haar merk ik dat het hem niet gaat worden.quote:
Mja, iedereen wil wel zo'n lekkere fok-bink in d'r bed.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijk geil detail ja. Is er nog tijd voor een herkansing?
Tuurlijk, we zoeken wel een SC-topicquote:Op woensdag 16 december 2009 01:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een behoorlijk geil detail ja. Is er nog tijd voor een herkansing?
Klinkt dat even romantischquote:Op woensdag 16 december 2009 01:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tuurlijk, we zoeken wel een SC-topic
Nee, dat stadium ben ik al lang voorbij.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:45 schreef Drinky het volgende:
Heb je dit al geprobeerd: 'hey psssst, hey meisje'.
Werkt geheid
quote:Op woensdag 16 december 2009 02:30 schreef Captain_Hero het volgende:
Meisjes happen alleen als je hengel langer is dan 20cm
Tip: wapper met geld.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: meisjes die niet toehappen terwijl je best wel eens nader kennis zou willen maken![]()
Met deze taktiek score je daadwerkelijk vrouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 01:32 schreef PoepVlek123 het volgende:
je moet gewon jou vinger in har kont doen en dan haar mond pakken
Nou nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:28 schreef kwiwi het volgende:
ach gossie tochmaar misschien ben je wel gewoon heel lelijk of onaardig
Duh, jij snapt er ook niets van. Je moet je opdringen, zorgen dat de hele wereld om jou draait. D'r vastpinnen in een hoekje van de trein. En als ze nee blijft zeggen gewoon nemen wat je toekomt. Je laat je toch niet vernederen door een vrouw? Zeker niet als je maten het kunnen zien. Gewoon laten zien wie de baas is.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt. Het is wel een meisje van de lange adem (hard to get) dus wellicht speelt ze een spelletje en moet ik gewoon volhouden.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:30 schreef CherryBom het volgende:
TS, ben je wel duidelijk genoeg geweest?
Je doet je best niet genoegquote:Op woensdag 16 december 2009 01:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het is gewoon een algemene indruk, ik ben nog niet verliefd ofzo, maar uit een paar gesprekken met haar merk ik dat het hem niet gaat worden.
"VALT HIER NOG WAT TE NEUKUHHH !!!!???!!! "quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Probeer het eens bij het blijf-van-mijn-lijf-huis. Daar scoor je gemakkelijk labiele chicks!
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:23 schreef SeanDaley het volgende:
Misschien kan Neil Strauss je helpen.
Theo Maassen heeft gelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:49 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Je bent te lief wss. Meisjes vallen op klootzakkeng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |