quote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moest al lachen om de TT, maar die OP kan er ook wat van!
http://www.hotsauceworld.com/357maddogcoe.htmlquote:Op woensdag 16 december 2009 01:46 schreef Koekz het volgende:
Hot Sauce?
Waar heb je die gekocht? Ik zoek namelijk al een tijdje iets heters dan Jeanettes.
Dude..quote:Op woensdag 16 december 2009 01:51 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
http://www.hotsauceworld.com/357maddogcoe.html
Deze badboy heb ik, die kogelvormige sleutelhanger die je erbij krijgt is tevens een opscheplepel. Ik heb hem via E-bay uit Duitsland laten komen, kost je wat maar dan heb je ook wat.
Op basis van.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:55 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dude..
Daar staat 6miljoen op de scoville... Dat is heter dan pepperspray
Ik dacht dat je 600.000 dus bedoelde... Maar helaas. Dan maar verder op zoek
Ja inderdaad... Even doorlezen Koekzquote:
ja maar ik heb het dan over de categorie ballen in de keel. Dan sta je heul niet meer opquote:
1 miljoen? Boks.quote:Op woensdag 16 december 2009 03:04 schreef maartena het volgende:
Gaarne herhalen, maar nu met:
[ afbeelding ]
Kick-Yo-Ass hotsauce!
2 keer 600,000 is ook 1,2 miljoen. Hell no dat ik ooit nog vrijwillig of per ongeluk saus met enige heetheid dan ook in mijn ogen wil hebben.quote:
Maargoed, wat was de reactie van de huisfag toen hij in aanraking kwam met de miniscule druppel????quote:Op woensdag 16 december 2009 01:18 schreef Captain_Hero het volgende:
What's up bitches van Fok. Ga eens zitten voor een klacht van je boy Captain Hero.
Na een week van afwezigheid kwam de huisfag van onze studentencrib weer eens thuis, dit was dus een mooi moment om een geintje met hem uit te halen. Speciaal voor geintjes hebben we hier in huis hotsauce van de extreme variant. (Even om het in perspectief te plaatsen, deze saus scoort 600,000 op de Scoville scale.)
Na een miniscule druppel op de hals van zijn flesje bier aangebracht te hebben en smakelijk om het resultaat gelachen te hebben maakte ik de fout om in mijn oog te wrijven zonder mijn handen te wassen.
De gevolgen waren niet te overzien, mijn oog doet pijn als een motherfucker en ik kon even niet zo goed zien met die unit. Jammer genoeg ben ik al een keer eerder op identieke wijze de boot in gegaan toen ik eenzelfde soort geintje uithaalde bij een andere huisgenoot.
Conclusie: Captain Hero stoot zich wel 2 keer aan dezelfde steen en zag het niet aankomen
Die reviews ookquote:Op woensdag 16 december 2009 01:51 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
http://www.hotsauceworld.com/357maddogcoe.html
Deze badboy heb ik, die kogelvormige sleutelhanger die je erbij krijgt is tevens een opscheplepel. Ik heb hem via E-bay uit Duitsland laten komen, kost je wat maar dan heb je ook wat.
quote:A co-worker dipped a corner of a cracker in it. Had the man in tears, hunting anything coldand wet.
quote:this hot sauce is hot i did a teaspoon full at a party and i would never do it again and my A** hurt like hell the next day
1 miljoen units op de schaal van Yo-villequote:Op woensdag 16 december 2009 03:04 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
Kick-Yo-Ass hotsauce!
Het leuke is dat veel van die geconcentreerde hete sauzen uit Amerika chemisch potenter zijn dan militaire graad peperspray.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:40 schreef Terecht het volgende:
Kun je nagaan wat pepperspray met je ogen doet.
Hoe? Dan ga ik ook maar eens van die shit inslaan en er mijn waterpistool mee laden.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:50 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Het leuke is dat veel van die geconcentreerde hete sauzen uit Amerika chemisch potenter zijn dan militaire graad peperspray.
Die ezel op de verpakking.quote:Op woensdag 16 december 2009 03:04 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
Kick-Yo-Ass hotsauce!
Peperspray bedraagt zo'n 2.000.000 tot 5.000.000 scoville wat max 166x sterker is dan een cayenne peper.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe? Dan ga ik ook maar eens van die shit inslaan en er mijn waterpistool mee laden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |