quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef tonedyt het volgende:
meteen erop los neuken!! het best kom je over iemand heen door een ander te nemen!
Juist daar denk ik meteen aan, en heb ik behoefte aan, nietszeggende seks..quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef tonedyt het volgende:
meteen erop los neuken!! het best kom je over iemand heen door een ander te nemen!
Grappig, dacht dat ik een van de weinige was die dat had.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef EviL_AleX het volgende:
Seks mis ik al een tijdje niet meer. Heb ik eigenlijk alleen gezonde behoefte aan wanneer ik binnen een relatie ben. Maar als single, nee... Lust alleen is een slechte motivator bij mij.
Wanneer ik iets mis dan is het vooral genegenheid.
Onzin, maar waarschijnlijk wel direct ernaquote:Op zondag 20 december 2009 22:00 schreef zwartedoos het volgende:
Als ik nu met iemand anders naar bed zou gaan zou ik volgens mij halverwege in huilen uitbarsten
Ja, en dan heb je nog een date ook. Je ligt voor op mij, kerel...quote:Op maandag 21 december 2009 09:18 schreef JoeBravo het volgende:
owja, het was zondag gisteren inderdaad. Was me niet opgevallen zo zonder dip
Kerstborrel van m'n werk gehad en daar zonder problemen ook over m'n scheiding kunne praten bedenk ik me nu, hmm gaat toch wel erg goed met me dan
*grijns*quote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je nog een date ook. Je ligt voor op mij, kerel...
Ik wil ook. Waarschijnlijk zit de date er wel aan te komen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef gekkie_ het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Ik zou zo graag romantisch i/d sneeuw willen spelen
Ik doe mee, zit ik al de hele week aan te denken, hield me ex ook altijd erg van..quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef gekkie_ het volgende:
Dat zou ik ook wel willen. Maar bij gebrek aan vrouwmens denk ik dat ik zo de buurjongens maar eens ga uitdagen tot een sneeuwballengevecht.quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef gekkie_ het volgende:
Gij vuige player!quote:
nou...na een ander exvriendje ben ik tijdens ook eens in huilen uitgebarsten en ben ik ermee gekaptquote:Op zondag 20 december 2009 23:50 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Onzin, maar waarschijnlijk wel direct erna. Ik weet nog dat het net uit was en een vriendin wilde stappen en blijven slapen. Heb toen nee gezegt, omdat ik het niet juist vond. Zou beetje voelen als vreemdgaan terwijl ik nooit iets met haar zou doen. Achteraf heb ik ook echt zoiets van dat sloeg nergens op maarja.
Nou, ben benieuwd wat er bij mij gaat gebeuren. Alleen wanneer weet ik nog nietquote:Op maandag 21 december 2009 11:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou...na een ander exvriendje ben ik tijdens ook eens in huilen uitgebarsten en ben ik ermee gekapt![]()
en van deze ex hou ik veel meer dus...ik begin er niet eens aan.
*nog grotere grijns*quote:
Nergens voor nodig, alleen de eerste minuten kunnen een beetje ongemakkelijk zijn maar daarna zou het allemaal vanzelf moeten gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 14:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*nog grotere grijns*
maar ik word wel zenuwachtig nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |