Dat je het niet sorteert op jaar van eerste uitgave is mij nog een wonder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Goed moment om richting woonkamer te verkassen om aldaar m'n cd-kasten te gaan inruimen. Op autobiografische volgorde uiteraard.
Ik heb een mooie versie van een cd'tje die bij uncut zat, die wel nice, die live versie is een beetje livequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mis de woede, het protest in deze uitvoering. Akoestisch werkt niet bij dit nummer imho. Als ik dan toch een coverversie wil horen, zet ik wel de Dropkick Murphys op.
Of op volgorde van aantal single releases per CD.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je het niet sorteert op jaar van eerste uitgave is mij nog een wonder.
Leuk klusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Goed moment om richting woonkamer te verkassen om aldaar m'n cd-kasten te gaan inruimen. Op autobiografische volgorde uiteraard.
Artiestnaam dan Titelquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk klusje. Ik heb ze braaf op alfabetische volgorde staan
.
Iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Fijn zo'n niet werkende now playing informatie..
Wordt een drama bij Corton, daar spiek ik vaak om even de kuiken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Fijn zo'n niet werkende now playing informatie..
BodW ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
BodW was zo te lezen toch een herhaling geweest. Geldt ook voor volgende week. Hoef ik dat ook niet meer te Twitteren
.
oh zoquote:
Die afleveringen zijn tog allemaal uit 2001?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
BodW was zo te lezen toch een herhaling geweest. Geldt ook voor volgende week. Hoef ik dat ook niet meer te Twitteren
.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb jij die dan niet?![]()
Panic at the disco![]()
Nee, Paniek bij de disco..quote:
Zijn nieuwe afleveringen, maar de uitzending die voor vandaag stond gepland was wel een herhaling en idem dus voor volgende weekquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn tog allemaal uit 2001?
edit: bommenverzameling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |