Nope en nope. Ben vorige week blijkbaar heel duidelijk geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je Glas ? , Norah al gehoord ?
Dubbel genietenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef -Hans- het volgende:
Trek nog even een biertje open. Zometeen Blik op de weg.
Nope, NOS/NOC*NSF Sportgala 2009quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef -Hans- het volgende:
Trek nog even een biertje open. Zometeen Blik op de weg.
De sporters wel ja, waaronder Anky van Grunsven.quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor een onzin?! Balen!!! Naja, dan maar extra genieten van het biertje.. Gooi er wel een film in, ofzo ietsquote:
Ik mis de woede, het protest in deze uitvoering. Akoestisch werkt niet bij dit nummer imho. Als ik dan toch een coverversie wil horen, zet ik wel de Dropkick Murphys op.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
And now for something completely different:
Als ik 'Maria Mena' hoor, denk ik tegenwoordig steeds 'Maria Mahna Mahna' (van de Muppets) te horen...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
And now for something completely different:
Als ik 'Maria Mena' hoor, denk ik tegenwoordig steeds 'Maria Mahna Mahna' (van de Muppets) te horen...
Ja, en?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
Morgen _sneeuw_ Neeeeeeeee![]()
![]()
Temp duikt tijdens SR fors onder 0... shit.
De strooiwagens reden nu al langsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
![]()
En hier blijft het morgen rond de 5 graden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
![]()
Dj's inderdaad wel. Althans, dat is natuurlijk wel te hopen voor zequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, en?De DJ's zullen er heus wel warmpjes bij zitten hoor
Weet je het zeker als je afhankelijk bent van het openbaar vervoerquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En hier blijft het morgen rond de 5 graden.
En ik heb dan weer liever sneeuw dan regen...
uuhhm, gaat nu dus echt beginnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
De strooiwagens reden nu al langs
Anders trekken ze maar een jas aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dj's inderdaad wel. Althans, dat is natuurlijk wel te hopen voor ze
5 graden?! Tropische temperaturenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En hier blijft het morgen rond de 5 graden.
En ik heb dan weer liever sneeuw dan regen...
Zou dat even mooi zijn, heeft ze mexicaantje overnomen van Veenemaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke nog steeds ziek? Dan kan Venema mooi als vervanger het huis in.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de terugweg vind ik het niet zo heel erg. Als ik niet via Hoofddorp naar huis kan, dan ga ik wel via Haarlem of desnoods met de bus. Ik heb tig verschillende reismogelijkheden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet je het zeker als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer
Niet echt het meeste geschikte moment.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig trouwens, als je nu ziek bent... Dan komt zo'n weekje SR zeer gelegen om weer aan te sterken.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Michiel: "dan ga ik nu een kerstplaat draaien" Vervolgens RATM - Killing in the name of draaien![]()
Gaarnequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen slechte kerstplaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Michiel: "dan ga ik nu een kerstplaat draaien" Vervolgens RATM - Killing in the name of draaien![]()
Rare mensen die Venema'squote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:. Sommigen denken zo over het vredige kerstfeest
Ga dan nu maar even niet 3FM luisteren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef TheArt het volgende:
Ze pesten ons gewoon dood met Bulletproof. Ik schakel net even in bij Jeder Rappen zählt en welke plaat werd daar op dat moment gedraaid, juist ja
Succes ermeequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Goed moment om richting woonkamer te verkassen om aldaar m'n cd-kasten te gaan inruimen. Op autobiografische volgorde uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |