Of mensen die zich voordoen als een vrouw, shag roken en een vrachtwagen besturen voor de kost. Ik weet niet wat erger is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
klacht: automobilisten die maar een klein streepje voorruit schoonmaken
Een vorst is geen koningquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:03 schreef Silven het volgende:
Als een koning jeuk heeft kan hij lekker zelf krabben.
Ik moest gisteren ook al krabben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Fha het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van een eng geluidDat was dus de eerste voorruit krabbert van het jaar
gisteren hier ook al krabben heur.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Fha het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van een eng geluidDat was dus de eerste voorruit krabbert van het jaar
En hier dus niet heur.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gisteren hier ook al krabben heur.
oke heur.quote:
Waarom komt er bij die van jou Heineken in voor dan?quote:
Ik dacht dat het een kachel was die je op verschillende standjes kan zetten ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Aestivate het volgende:
"Standkachel".Sexy hoor, dat je als vrouw weet wat dat betekend. Ik moest het opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(![]()
Ik ben sinds kort pas bekeerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef Koenani het volgende:
[..]
Waarom komt er bij die van jou Heineken in voor dan?![]()
en ik heb echt geen idee hoe je zo'n animated gif kan maken
![]()
Daar is een topic voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort pas bekeerden ik heb echt geen idee hoe je zo'n animated gif kan maken
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Garage![]()
Hörmann deuren met ab.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Vrouwenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
gooi er altijd heet water over.. Dat doe je tot je ruit barst.
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Nee, hij kan er wel van borsten..quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
kan mijn ruit daar van barsten?????
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
k heb dus zo mooie deken ovrer mijn auto van bumper tot bumper , maar ik laat altijd de wagen eerst een kwartiertje met motor draaien voor ik vetrekOp dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Blijf maar gewoon proberen.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
wat denk je zelf, van ijskoud, naar bloedheet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
![]()
Klopt, ik kwam gisteren geil maar ijskoud thuis, lag mijn vriendin in een negliegé voor de open haard, en ik ken mezelf, ben dan niet meer te houwen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef Markster het volgende:
[..]
wat denk je zelf, van ijskoud, naar bloedheet?
Resultaat: Voorhuid gescheurd door het temperatuurverschil....
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues![]()
precies, je moet wel rustig opwarmen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam gisteren geil maar ijskoud thuis, lag mijn vriendin in een negliegé voor de open haard, en ik ken mezelf, ben dan niet meer te houwen!
Resultaat: Voorhuid gescheurd door het temperatuurverschil....
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik gebruik geen kokend water..gewoon normaal warm kraan water.
en btw ik vertrouw op mijn broers Rexona.
En je broers lachen zich helemaal kapotquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik gebruik geen kokend water..gewoon normaal warm kraan water.
en btw ik vertrouw op mijn broers.
![]()
Broers
Daarna de finale.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:01 schreef Markster het volgende:
[..]
precies, je moet wel rustig opwarmen.![]()
![]()
![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef nadiaschoonheid het volgende:
oh jaaaa joh die liggen in een deuk!!![]()
Moet ze eerst aan dr broers vragen!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoveel kost een nieuwe voorruit nou ook weer nietquote:
Nee schoonheid, we hebben het over jou vanavond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wel ontopic blijven he jongens...![]()
Heb je nog ergens toffe breezah-foto's van jezelf online staan?![]()
![]()
Dat is een drankje waar ik GHB voor je in doe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
mischien een domme vraag maar wat is dat breezer geval??![]()
![]()
Welkom in de wereld boven je steen.quote:
Vraag maar aan je broers.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou ik ook niet doen nee, gezien het advies mbt vorst op je ruit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik ga zulke vragen niet aan mijn broers stellen!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen nee, gezien het advies mbt vorst op je ruit.![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor je dat je hoofd eraf vriest.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef ouderejongere het volgende:
Ik krab nooit. Ik rijd met mijn raampje open en hoofd uit de auto.![]()
Er staan in mijn straat 2 garageboxen te huur, maar de minimale huurlengte is een jaar.voor die drie maanden per jaar dat het vries begin ik daar niet aan.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef Aestivate het volgende:
Maar erg vervelend inderdaad. Begint het net een beetje te vriezen, komen ze weer aan hoor.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif![]()
Leopard tanks hoef je geen auto te noemen hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef ouderejongere het volgende:
Ik krab nooit. Ik rijd met mijn raampje open en hoofd uit de auto.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:35 schreef ouderejongere het volgende:
Ik krab nooit. Ik rijd met mijn raampje open en hoofd uit de auto.
Blaze with the fire that is never extinguished![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |