Thanks!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef Mirjam het volgende:
hopla. meteen die vreselijke fout aangepast
al kijk ik het even aan nog.
Nee. Ik denk dat vermicelli speciaal voor domme huisvrouwen ontwikkeld is om hen centen uit de zak te kloppen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef remlof het volgende:
Er is toch, behalve de prijs en de lengte, geen verschil tussen spaghetti en vermicelli?
Dit topic is waarschijnlijk kansloos, maar om toch maar een poging te doen om het enigszins waardevol ten onder te laten gaan hier een tip: kook je vermicelli apart en spoel het direct koud. Doe het dan pas in je soep en het zal niet verder garen (en dus niet melig worden) .quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef BasEnAad het volgende:
Echt vies, vermicelli in de soep. Wordt altijd zo melig.
Weet je wat kansloos is?quote:Dit topic is waarschijnlijk kansloos
Dikte , je vergeet diktequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef remlof het volgende:
Er is toch, behalve de prijs en de lengte, geen verschil tussen spaghetti en vermicelli?
Het gaat niet om de dikte lieve schat.quote:
Ah, hier zien we weer 1 van onze forumgezwellen .quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ah, hier zien we weer 1 van onze forumgezwellen .
Hier mongool:
http://www.honig.nl/subpage.aspx?l1=1686&l2=0&pg=1&sp=17
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 18:34 door Mirjam:
Topictitel: "[Vermecelli] Waarom in godsnaam?" -> "[Vermicelli] Waarom in godsnaam?"
Nee lul, ik had met een e in de OP staan. Daar wees zij me opquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hier mongool:
Hier, Muisarm:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hier mongool:
whut?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
Wat een gezellig "ik-gooi-spaghetti-in-mn-soep-topic" zeg
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:50 schreef vosss het volgende:
Hey nou slaat mn OP nergens meer op!!!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks!
Zullen we hier het centrale "ik-gooi-spaghetti-in-mn-soep-topic" van maken?
Jamaar jamaaar....... ik wil er zo graag eentje zónder benen en zónder armenquote:
Maargoed, dat is een ander verhaal en daar maak ik dan nog wel een keer een topic overquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar jamaaar....... ik wil er zo graag eentje zónder benen en zónder armen![]()
![]()
![]()
Poll: Wat gooi jij in je soep?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:55 schreef vosss het volgende:
Kan iemand ff een poll maken?
Of eik 2.
1 wie spaghetti en wie vermicelli in zn soep flikkert en de tweede wie een huisvrouw is en wie niet.
Ik denk dat die aardig overeen gaan komen
Zie je wel!!! Ik WIST het gewoon.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Poll: Wat gooi jij in je soep?Spaghetti Vermicelli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Ben je huisvrouw?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En verdiend!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zie je wel!!! Ik WIST het gewoon.
HET bewijs dat mannen gewoon slimmer zijn omg ik ga de nobelprijs winnen![]()
!!!!
Moeilijk hè, tweekeuzevragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben vrouw, heb een huis en gooi spaghetti (of niets) in mijn soep. Wat nu
Ik loop hier toch tegen wat kleine details aan merk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben vrouw, heb een huis en gooi spaghetti (of niets) in mijn soep. Wat nu
quote:
Die geef je net zelf!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het ging niet om het al dan niet gescheiden zijn van de vragen, het ging hier om het feit dat ik vrouw ben en een huis heb en graag een defintie wil hebben van het woord huisvrouw.
![]()
OMG!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:08 schreef Biogarde het volgende:
Spaghetti! Sowieso dezelfde smaak als vermicelli en je kan het mengen met pastasaus IN je soep.
Ja, een een paar ons gehakt hèquote:
Je moet dingen eten zoals jij het het lekkerste acht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:10 schreef vosss het volgende:
Jij maakt Macaroni met draadjesvlees. zeker of niet?
Smeerlap![]()
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het ging niet om het al dan niet gescheiden zijn van de vragen, het ging hier om het feit dat ik vrouw ben en een huis heb en graag een defintie wil hebben van het woord huisvrouw.
![]()
Kut, dan heb ik fout gestemd. Ik laat het huishouden liever aan mijn man over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
huis·vrouw de; v -en vrouw die in een gezin voor het huishouden zorgt
Ik ben huisman, ik zorg voor mezelf en twee kattenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
huis·vrouw de; v -en vrouw die in een gezin voor het huishouden zorgt
Niet helemaal. Ik koop nog steeds die hagelslag met die poppetjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, ik heb gestemd hoor![]()
Mijn kinderen willen trouwens het liefst lettertjes in hun soep. Het grote probleem is uit te leggen dat het hier gewoon om een marketingtrucje gaat en die lettertjes net zo smaken als kleingemaakte spahetti.
Kan een mod dat offtopic hagelslag geneuzel even verwijderen aub?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik koop nog steeds die hagelslag met die poppetjesFunny's ofzo?
![]()
Mooi niet dat die in de gewone hagelslag zitten
Ja maar jij bent ook een huisvrouw, dus dat klopt aardig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef Snakey het volgende:
Vermecelli in de soep natuurlijk.
Dan kan ze niet koken, gek!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar jamaaar....... ik wil er zo graag eentje zónder benen en zónder armen![]()
![]()
![]()
Ik heb de polls in je OP gezetquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een huisvrouw, dus dat klopt aardig.
vergeet je niet te stemmen?
Nouja, je kan haar dan wel geven. Te pas en te onpas zegmaar. En als je er mee klaar bent in een hoek van de kamer smijten.quote:
Ik heb een schort en een pizzamuts inderdaad. Maakt dat mij een huisvrouw?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een huisvrouw, dus dat klopt aardig.
vergeet je niet te stemmen?
Als je er nog een paar tieten bij flikkert wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een schort en een pizzamuts inderdaad. Maakt dat mij een huisvrouw?![]()
Done.
Whaha, en dan kan ze niet weglopen, dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, je kan haar dan wel geven. Te pas en te onpas zegmaar. En als je er mee klaar bent in een hoek van de kamer smijten.
Daar gebruik ik de dubbel D van mijn vrouw altijd voor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je er nog een paar tieten bij flikkert wel ja!
En dan gewoon nóg een keer anaal geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Whaha, en dan kan ze niet weglopen, dus.
En zij dan helemaal boos in een hoekje zitten en jij dan zo van: "Wat? Wou je me slaan dan?!"
Gooi er nou maar gewoon spaghetti in. Van het geld wat je bespaart kan je echt bier kopen ipv Schultenbrauquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef UncleErnie het volgende:
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond gooi ik vermicelli in mijn bier!
Maakt niet uit. Hij blijft een forumgezwel met z'n gezever. Hij heeft zelf een vermicelli en geen spaghetti denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef vosss het volgende:
Nee lul, ik had met een e in de OP staan. Daar wees zij me op
Verbazingwekkend !quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef vosss het volgende:
Er zijn veel te weinig flauweCUL topics in CUL, vandaar deze
Dat doe ik ook, dat blijft lekker stevigquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Zeg, Vosss, even als huisvrouwen onder elkaar, weet je dat ik ipv dure bami ook altijd spaghetti gebruik?
De mogelijkheden zijn gewoon eindeloos!
Ontopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |