abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77073590
Ach Skv, viel opzich best mee. Maar ik moest gewoon even wat kwijt. Meer afreageren dan zinvol lopen. Doe ik vrijdag wel weer. Eerst maar even een lekker plateau op de 5km inbouwen, zodat dat lekker en vertrouwd voelt, en daarna weer uitbouwen.
pi_77084321
Hoi ,

ik kom me hier ook maar eens aanmelden !

Gister bij runnersworld in hoorn , schoenen laten aanmeten , tight gekocht en thermoshirt

Vandaag online nog even een longsleeve aanschaffen !

En dan Start to run , eerst maar eens kijken of we die 5KM kunnen gaan halen met Evy als coach !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:35:31 #203
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_77102718
Ter aanvulling van poster hierboven: waar koop ik goedkope maar we kwalitatieve loopkleding online? En heb ik echt drie lagen nodig met dit weer? voor mijn bovenlijf kan ik er nog enigszins inkomen, maar een thermo onderbroek, lange isolatie tight en een winddichte overtight lijken me wat veel van het goede zo lang het buiten warmer is dan -10•C
pi_77104079
najah ik heb nog niet veel ervaring natuurlijk maar mij lijkt een tight,Thermoshirt + longsleeve genoeg
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_77104574
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Coelho het volgende:
Ter aanvulling van poster hierboven: waar koop ik goedkope maar we kwalitatieve loopkleding online? En heb ik echt drie lagen nodig met dit weer? voor mijn bovenlijf kan ik er nog enigszins inkomen, maar een thermo onderbroek, lange isolatie tight en een winddichte overtight lijken me wat veel van het goede zo lang het buiten warmer is dan -10•C
Ik (notoire koukleum) loop in een normale tight, (niet stilstaan da's koud, maar tijdens het loop warm zat) een thermoshirt met korte mouw, en normaal shirt met lange mouw en een lichte zomerjasje. Behalve het thermo ondershirt is alles normaal.
Ik vind het prima zo.
Ik heb het bij de decathlon gehaald, (shirt en jasje) de rest heb ik gescharreld bij vriendlief.
pi_77104836
als je loopt heb je het warm genoeg.. en de regel is: als je wandelt en je hebt het net koud dan ben je warm genoeg aangekleed. Ik draag een lange broek, een tshirt (van dat hardloopspul zodat je niet bezweet raakt) en een fleece. gehaald bij de decathlon
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:18:30 #207
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_77112046
Wat knap dat iedereen gewoon door blijft doen. Ik heb zogezegd een 'winterstop', veel te koud
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:19:43 #208
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_77112107
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat knap dat iedereen gewoon door blijft doen. Ik heb zogezegd een 'winterstop', veel te koud
Ik ben alleen gestopt vanwege de gladheid, op de kou is goed te kleden. Ik ben alleen bang dat ik onderuit ga met alle gevolgen van dien.
pi_77112253
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Heb je wel eens gelopen met dit weer?
Ik ben echt een enorme koukleum, ik leef voor de zomer, winter is naadje, maar hardlopen met dit weer is heerlijk
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:44:27 #210
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_77113398
Ook een koukleum hier ja. Het is ook vooral de eerste 5 minuten van de loop waar ik tegenop zie, dan is het nog heel koud. Motivatie laag.

Toch binnenkort weer van plan om de hardloopschoenen weer onder mijn voeten te binden en weer te gaan lopen, nu we de ergste kou (volgens mij) gehad hebben
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_77113695
Probeer het gewoon eens. Ik ben binnen een paar tellen op temperatuur.
Loop anders dusdanig, dat je altijd vlot naar huis kunt. Dus desnoods rondjes.

Het doet mij in ieder geval heel goed. Ik ben ook iets (heel iets, maar toch) minder kleumig geworden.
Ik kan het je echt aanraden.
pi_77114142
ik ben een enorme koukleum echt waarr maar nu rennen en ook met de vorst vond ik echt lekker
zelfs veel lekkerder dan met + 26 graden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:05:59 #213
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_77114510
Klopt met +26 rennen is ook niet wat (wat ben ik kieskeurig )
Ik probeer aanstaande zondag denk ik weer een stukje van mijn oude route op te pakken, aan de ene kant ook wel weer zin in om weer te gaan lopen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:13:52 #214
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77177268
Vandaag nieuwe schoenen gekocht! De Brooks GTS 9 zaten het best, en het loopanalyse filmpje was goed met deze schoenen aan!

Ik kan er dus weer helemaal tegenaan!
.... dacht ik....

Lekker wezen rennen zojuist. Nu had ik al wel af en toe wat last van mijn rechter bovenbeen, maar nu ging het wel heel snel. Na 1,5 km had ik weer wat beginnende pijn, en uiteindelijk wel 5 km kunnen lopen, maar niet van harte.. Het irriteert aan de zijkant van mijn bovenbeen, en ik ben bang dat het irritatie van de slijmbeurs is die daar zit. Heb thuis gelijk gekoeld, en een onstekingsremmende gel gekocht om het mee te behandelen.
Ik baal hier erg van, ik was net zo lekker bezig...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_77181467
ik ben vandaag begonnen dus !

Evy 0-5 km, Les 1

Ik heb in de 18 minuten die de les duurt

2,4 kilometers afgelegd
Waaruit dus een gemiddelde van 7mins, 30 sec/km. komt.

Ben benieuwd of we dit kunnen verbeteren in de toekomst
pi_77181476
Joene!
Ja doei.
pi_77181501
Ik vind mezelf ook wel moedig Moblo
pi_77184082
Netjes Joene... Wil je 3x in de week gaan lopen?
pi_77184171
Deze geit hier heeft net met d'r vriend gelopen. Die loopt normaal als een gekko, maar hij wilde nu met mij meelopen. Leuk, maar toch wel afzien, aangezien ik dan toch net te snel loop. ca 9,1km/h (inclusief 2 minuten dat we wandelen)
Maarja, me laten kennen is ook geen optie. Dus op 2 minuten na (maagpijnen) hebben we 5.7 km in 38 min gelopen. Das 600mtr meer dan vorige keer.
Al met al een beetje afzien, maar daardoor wel een grotere beloning.
pi_77184246
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:56 schreef jack4ya het volgende:
Netjes Joene... Wil je 3x in de week gaan lopen?
ja , netjes zoals in het schema staat zegmaar
  zaterdag 23 januari 2010 @ 19:36:54 #221
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77185233
Pas op dat je jezelf niet overbelast, en luister goed naar je lichaam. Pijntjes zijn er niet ter ontspanning
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_77185289
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:30 schreef Joene het volgende:
Ik vind mezelf ook wel moedig Moblo
enneh.. van les 1 doodgaan is heel normaal dat deed ik ook

maar gewoon doorzetten

wij waren weer begonnen, en toen kwam de sneeuw en daarna tentamenperiode én mn schoenen zijn écht versleten. Dus, ik ga volgende week even langs Runnersworld voor nieuwe schoenen en dan kan ik er weer tegenaan Gaan we weer verder bij les 19 of 20 ofzo, dat is prima te doen. Ben wel blijven spinnen (kan bij de universiteit, dus kon direct na tentamens en vlak voor het studeren )
Ja doei.
pi_77191052
ik denk dat het wel goed komt , nu gewoon volhouden proberen , maar vandaag dus in de sneeuw gelijk
pi_77194568
Zo ben weer terug in Nederland. Nu ga ik weer beginnen, morgen les 23 (alweer). Ga hem met nokia sports tracker bijhouden. Eens zien hoe het gaat!
  zondag 24 januari 2010 @ 14:21:00 #225
3185 Adelante
To let it go now
pi_77209284
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
ik denk dat het wel goed komt , nu gewoon volhouden proberen , maar vandaag dus in de sneeuw gelijk
Minder bier drinken helpt ook, J.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')