Ik (notoire koukleum) loop in een normale tight, (niet stilstaan da's koud, maar tijdens het loop warm zat) een thermoshirt met korte mouw, en normaal shirt met lange mouw en een lichte zomerjasje. Behalve het thermo ondershirt is alles normaal.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Coelho het volgende:
Ter aanvulling van poster hierboven: waar koop ik goedkope maar we kwalitatieve loopkleding online? En heb ik echt drie lagen nodig met dit weer? voor mijn bovenlijf kan ik er nog enigszins inkomen, maar een thermo onderbroek, lange isolatie tight en een winddichte overtight lijken me wat veel van het goede zo lang het buiten warmer is dan -10•C
Ik ben alleen gestopt vanwege de gladheid, op de kou is goed te kleden. Ik ben alleen bang dat ik onderuit ga met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat knap dat iedereen gewoon door blijft doen. Ik heb zogezegd een 'winterstop', veel te koud
Heb je wel eens gelopen met dit weer?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat knap dat iedereen gewoon door blijft doen. Ik heb zogezegd een 'winterstop', veel te koud
ja , netjes zoals in het schema staat zegmaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:56 schreef jack4ya het volgende:
Netjes Joene... Wil je 3x in de week gaan lopen?
enneh.. van les 1 doodgaan is heel normaalquote:
Minder bier drinken helpt ook, J.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
ik denk dat het wel goed komt , nu gewoon volhouden proberen , maar vandaag dus in de sneeuw gelijk
Alsof ik zo veel drinkquote:
Minder dan een kratje in de maand normaal gesproken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:22 schreef Adelante het volgende:
Niet?
Maar goed, ik moet ook weer eens starten met die Vlaamse mevrouw, want conditie is nul komma nul
verkeerde of versleten schoenen ? Overbelasting door gelijk maar 5km te gaan lopen in een te snel tempo ?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef GSP het volgende:
Vorig jaar kreeg ik last van mijn rechter knie na het hardlopen. Dit deed na 5km zo'n pijn dat ik na 5km. moest afhaken. Ik had hier nog enkele dagen na het lopen nog last van. Dus vanaf dat moment besloten om een paar maanden rust te nemen, Echter vorige week weer voor het eerst 5km. gelopen en ja hoor, weer last van mijn knie.
Zijn er hier fokkers die mij kunnen adviseren wat hiermee te doen, want ik ben gek op lopen. Naar de fysio of huisarts gaan dan?
dat, misschien anti-pronatie schoenen nodig etc.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
verkeerde of versleten schoenen ?
klopt, maar ik heb een sneeuwvrije route gekozen.quote:
Ik doe nadat ik terugkom mn exacte route uittekenen op mapmyrun.com / afstandmeten.nlquote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef GANZENBORD het volgende:
Hoe komen jullie aan die cijfers van het aantal km dat gelopen is, en de bijbehorende gemiddelde snelheid?
Stippelen jullie van te voren een route uit op Google Maps en maken hierbij een schatting van de afstand, of zijn hier tegenwoordig andere mogelijkheden voor?
Zojuist les 1 van evy gedaan, voelt goed om weer fysiek bezig te zijn.
Maar dat staar op afstandmeten.nl toch gewoon al bij als je afstand en tijd invult?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik doe nadat ik terugkom mn exacte route uittekenen op mapmyrun.com / afstandmeten.nl
De afstand die ik daaruit doe , en de tijd die ik heb gelopen
Vul ik in op www.tweetmyrun.com (ja je kan het dan ook twitteren) maar dat doe ik niet.... en daauit komt een gemiddelde snelheid.
De eerste keer toen ik liep was het dus -7 buitenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef ynuhh het volgende:
Ondanks de kou toch nog 6km gelopen vanavond. 53 minuten over gedaan maar onderweg wel een bekende tegen gekomen, dus die tijd klopt niet helemaal.Al met al vond ik het heerlijk zo in de kou.
Het zal niet veel kouder zijn dan gisteravond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |