Zeker weten. Zonder dat ding zou ik er niks meer aan vinden.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Is zo'n Nike+ sensor een beetje leuk en handig?
Mooi, ik ben ook van plan een aan te schaffen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeker weten. Zonder dat ding zou ik er niks meer aan vinden.
Ze zijn anders, voedingstips, materiaaltips, blessuretips en onderverdeeld in 3 soorten lessen. Ook word je bij sommige lessen in warming-up begeleid.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Skv het volgende:
Evy 2. Goed plan, daar ga ik vanavond maar eens een les van lopen!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef AardEngel het volgende:
Mijn vriendin wil ook graag beginnen met Hardlopen, via via heb ik leuke verhalen gehoord over Evy, en dat willen we graag uitproberen, maar waar kunnen we de lessen (inclusief muziek?) vandaan halen?
http://www.start-to-run.b(...)rt-podcasts-t63.htmlquote:
Merci!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:10 schreef caspervc het volgende:
[..]
http://www.start-to-run.b(...)rt-podcasts-t63.html
Even op het forum aanmelden, en dan een post in het topic plaatsen. Dan krijg je de links te zien.
Via bittorrent of rapidshare
Bij mij ligt er overal ijs op de stoep. Op zich vind ik kou geen probleem, maar ik moet al haast schoenen met noppen aan hebben om normaal te kunnen lopen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:19 schreef Marurk het volgende:
Het is echt te koud om te hardlopen vind ik (of beter gezegd: dat gebruik ik als excuus om niet te gaan). Maar ik wil eigenlijk wel weer. Alleen die sneeuw geeft zo ontzettend veel hinder: beter uitkijken, niet op je maximale tempo kunnen rennen, andere afzet, kou, ... Daardoor ga ik liever niet nu.Maar de sneeuw ligt al bijna een week hier...
Netjes, 38 minuten achter elkaar!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef jack4ya het volgende:
Ook ik heb weer gelopen. Vorige week dinsdag was het laatst (zie mijn gefoeter eerder).
Wel heb ik vrijdag, zaterdag en zondag geschaatst (5km - 9km - 5km op kunstschaatsjes).
Ik heb als een slak gelopen (8km/h) en de afstand was 5,1 km maar ik heb wel 38 min ononderbroken (!) gelopen en daar ben ik best trots op.
Met een lage slaksnelheid houd ik het dus wel vol.
8 km/h is meer snelwandelen..quote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef caspervc het volgende:
[..]
Netjes, 38 minuten achter elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |