Jep. En regen hier, dus ben ook niet gegaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:49 schreef mitt het volgende:
Brr, ik wilde ook maar er stond echt teveel wind..
En morgen ben je ziek/verkouden!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Heerlijk als die semi-excuses voor het niet lopen.Zojuist 10km gedaan, in de regen!
Bij mij ging die ook peanuts...quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Dit was de les 10min-20min. Ging erg lekker! Op naar de 10 kilometer
De lessen van de eerste serie beginnen allemaal met korte stukjes van 1 of 2 minuten, dus dat is feitelijk de warming up.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef TiMPiN het volgende:
Hoe doen jullie de warming up? En hoe lang? De ene x bij het lopen heb ik namelijk last van allerlei kleine kut pijntjes, terwijl ik de andere x weer juist amper klachten heb. Ben benieuwd!
2 a 3 minuten rustig hardlopen. Dan 1 a 2 minuten wandelen en de gewrichten een beetje losdraaien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef TiMPiN het volgende:
Hoe doen jullie de warming up? En hoe lang? De ene x bij het lopen heb ik namelijk last van allerlei kleine kut pijntjes, terwijl ik de andere x weer juist amper klachten heb. Ben benieuwd!
In serie twee leer je hoe je een warmingup het beste kan aanpakken. In principe gaat het om 3 minuten net boven wandeltempo hardlopen, daarna 1 minuut huppelen (jajaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef TiMPiN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |