abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76120905
Dikke kuddo's voor de discussies trouwens, uiterst vermakelijk.
  zondag 27 december 2009 @ 23:26:00 #155
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76123976
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dikke kuddo's voor de discussies trouwens, uiterst vermakelijk.
Eigenlijk was ik van plan te draften en dan ook niet meer te stemmen, omdat ik me toch maar zou irriteren aan de andere stemmers. maar ja.... je probeert de NOS-kids toch iets te leren he....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_76129498
quote:
Maak eens een overzichtje met de sterkste backhands uit de top-100, kijk hoeveel enkelhandige backhands daarin bij de top-20 qua backhands staan en zet dat af tegen het aantal spelers dat enkelhandig speelt en trek dan nog eens een conclusie.
Ik doe top 10 uit 50, daarna ken ik de speler te slecht.

Enkelhandige spelers:(14)
Federer
Gonzalez
Haas
Youzhny
Wawrinka
Ljubicic
Almagro
Kohlschreiber
Karlovic
Garcia-Lopez
Sela
James Blake
Lopez
Cuevas

Zeballos weet ik niet en kan ik niet vinden.

Beste backhands is natuurlijk een heel subjectief rijtje, maar backhands die er bij moeten volgens mij:(1 uit 6)

Nadal, Djokovic, Murray, Del Potro, Davydenko, Federer

Laten we het aanvullen met, zeg:
Soderling, Haas, Simon, Youzhny

33% versus 28%. Marginaal hoger. Kies iemand anders dan Youzhny en het is 20 uit 28.

Ik ben niet echt overtuigd.

Federer is natuurlijk ook zo getalenteerd dat hij er bij zit, ook al is het zijn slechtste slag.
pi_76129790
quote:
Op maandag 28 december 2009 02:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Ik doe top 10 uit 50, daarna ken ik de speler te slecht.

Enkelhandige spelers:(14)
Federer
Gonzalez
Haas
Youzhny
Wawrinka
Ljubicic
Almagro
Kohlschreiber
Karlovic
Garcia-Lopez
Sela
James Blake
Lopez
Cuevas

Zeballos weet ik niet en kan ik niet vinden.

Beste backhands is natuurlijk een heel subjectief rijtje, maar backhands die er bij moeten volgens mij:(1 uit 6)

Nadal, Djokovic, Murray, Del Potro, Davydenko, Federer

Laten we het aanvullen met, zeg:
Soderling, Haas, Simon, Youzhny

33% versus 28%. Marginaal hoger. Kies iemand anders dan Youzhny en het is 20 uit 28.

Ik ben niet echt overtuigd.

Federer is natuurlijk ook zo getalenteerd dat hij er bij zit, ook al is het zijn slechtste slag.
Dat laatste geldt net zo goed voor de andere vijf die je bij je beste 6 noemt, daarom vraag ik ook om iets dieper te kijken. Dan kom je al een heel end met Haas, Youznhy, Wawrinka, Kohlschreiber en Gasquet die daar sowieso al bij zitten. Verder zitten er een hoop hit-or-miss spelers tussen het rijtje met enkelhandige spelers (Gonzalez, Garcia-Lopez, Karlovic, Blake, Lopez) die de backhand uberhaupt niet beheersen ofwel helemaal niet kunnen rallyen en/of de backhand alleen gebruiken om op te komen naar het net. Desondanks hebben de enkelhandige backhands toch het voordeel als je een rijtje gaat maken, hoewel die laatst genoemden geen referentie vormen voor de spelers die hem wel beheersen.
pi_76136959
Dat is het juist. Ik ben niet zo onder de indruk van de backhands van Wawrinka, Kohlschreiber en eigenlijk Youzhny. Best goede backhands, daar niet van, maar als deze spelers tegen een min of meer gelijkwaardige tegenstander spelen als een Ferrer, Robredo of zo iemand, heb ik niet het idee dat ze nou echt een immens voordeel hebben op de backhand. In een 50/50 match denk ik bij een van die spelers niet: " Nou, mindere forehand en service, maar die backhand maakt dat goed."

Daarnaast geldt dat niet voor de andere spelers in het 6 rijtje. De backhand is Federer's slechtste slag. De backhand is de sterkste slag van Murray en Davydenko. Djokovic slaat meer winners met zijn forehand als hij zijn dag heeft, maar zijn backhand is zo solide dat je dat ook zijn beste slag mag noemen. Nadal zijn sterkste slag is natuurlijk de forehand, maar gevolgd door zijn backhand. Del Potro heeft inderdaad een sterkere forehand en service, maar ook een enorm goede backhand. Voor al deze spelers geldt dat de volley's minder zijn dan de backhand, voor Federer niet. Voor alle spelers behalve Del Potro is de backhand ook beter dan de service, voor Federer niet.
Bij bijvoorbeeld beste 10 volleys uit de top 50 zouden alleen Federer en Murray er zeker bij zitten.

Gasquet telt trouwens niet, niet top 50. Hoort er natuurlijk wel in thuis, maar dit wordt weer recht getrokken door Nalbandian, die ik ook niet meetel.
pi_76137726
Wimderon - The_Boezelaar, slagen-arsenaal gaf de doorslag

Chriz2k - VerdwaasdeVogel2

Nalbandian - XL, Nalbandian nét iets minder overal dan XL, op Volley/netspel na.

Kevin_ - Danusz1986

Tim86 - InTrePidivity, duidelijke overwinning voor Tim86
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  maandag 28 december 2009 @ 13:33:30 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76138134
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat is het juist. Ik ben niet zo onder de indruk van de backhands van Wawrinka, Kohlschreiber en eigenlijk Youzhny. Best goede backhands, daar niet van, maar als deze spelers tegen een min of meer gelijkwaardige tegenstander spelen als een Ferrer, Robredo of zo iemand, heb ik niet het idee dat ze nou echt een immens voordeel hebben op de backhand. In een 50/50 match denk ik bij een van die spelers niet: " Nou, mindere forehand en service, maar die backhand maakt dat goed."

Daarnaast geldt dat niet voor de andere spelers in het 6 rijtje. De backhand is Federer's slechtste slag. De backhand is de sterkste slag van Murray en Davydenko. Djokovic slaat meer winners met zijn forehand als hij zijn dag heeft, maar zijn backhand is zo solide dat je dat ook zijn beste slag mag noemen. Nadal zijn sterkste slag is natuurlijk de forehand, maar gevolgd door zijn backhand. Del Potro heeft inderdaad een sterkere forehand en service, maar ook een enorm goede backhand. Voor al deze spelers geldt dat de volley's minder zijn dan de backhand, voor Federer niet. Voor alle spelers behalve Del Potro is de backhand ook beter dan de service, voor Federer niet.
Bij bijvoorbeeld beste 10 volleys uit de top 50 zouden alleen Federer en Murray er zeker bij zitten.

Gasquet telt trouwens niet, niet top 50. Hoort er natuurlijk wel in thuis, maar dit wordt weer recht getrokken door Nalbandian, die ik ook niet meetel.
Nou ja.... op een na sterkste slag of sterkste slag. Ik zou zeggen een bijzonder constante 1 dimensionale slag. Komt de backhand, dan weet je waar hij naartoe gaat en hoe hij geslagen wordt. Juist dat is anders bij een Kohlschreiber bijvoorbeeld, maar feitelijk bij elke enkelhandige backhand. Zo droge saaie backhand past natuurlijk uitstekend in het tempo spelen van een Davydonkey, Del Potro of Djokotron.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 28 december 2009 @ 15:41:59 #161
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_76143582
Ik word gebageled
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 28 december 2009 @ 16:49:03 #162
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76146205
Wimderon - TheBoezelaaR

Chriz2k - VerdwaasdeVogel2

Nalbandian - XL

kevin_ - danusz1986

Tim86 - InTrePidlvity

Colplay - Timm-E
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_76161615
Wimderon - TheBoezelaaR: totaal geen idee wie de betere is. Wimderon serveert verkeerd en verrekt een spier in zijn rug. Zijn racket schiet ook nog eens uit zijn hand recht op het hoofd van Boezelaar. Beide moeten opgeven.

Chriz2k - VerdwaasdeVogel2: het balgevoel en de mentaliteit geven de doorslag.

Nalbandian - XL: weinig verschil tussen beide spelers. De strategie maakt het verschil in de wedstrijd.

Tim86 - InTrePidlvity: geen enkele kans voor InT.

Colplay - Timm-E: nipte overwinning voor Timm-E.
pi_76162334
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef kevin_ het volgende:
Wimderon - TheBoezelaaR: totaal geen idee wie de betere is. Wimderon serveert verkeerd en verrekt een spier in zijn rug. Zijn racket schiet ook nog eens uit zijn hand recht op het hoofd van Boezelaar. Beide moeten opgeven.

pi_76185597
Mooie discussie over die backhands
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:52:33 #166
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_76185780
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik word gebageled
Jij niet, ik wel
Zelfs Halep kan hier niet tegenop.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 31 december 2009 @ 12:47:00 #167
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76259864
De laatste pm is ook wel uitgewerkt. Al 2 dagen geen posts.
Volgende ronde?
pi_76262243
Iets korter wegens tijdgebrek

Chriz2k - VerdwaasdeVogel2: 5-7 7-5 3-6
Service van VerdwaasdeVogel2 is de betere, op de baseline heeft Chriz2k de overhand. Mentaliteit en voetenwerk zijn bij beiden degelijk en maken het verschil niet. Dan komt het aan op de touch van Santoro tegenover Rafter aan het net. Tegen mindere spelers werkt het wel voor Santoro, maar niet tegen de fenomenabele Rafter.

Nalbandian - XL: 6-3 4-6 4-6
Je strategie kan nog zo goed zijn, als je hem niet kan uitvoeren heb je er niets aan. XL heeft de betere service en is ook vanaf de baseline veel sterker. De volleys van Nalbandian kunnen uitkomst bieden, maar unbreakable wordt hij er niet van. In de eerste set is Tipsarevic nog in z'n laatste filosofische trip blijven hangen en denkt hij het als favoriet op z'n sloffen te kunnen winnen, maar daarna is er geen houden aan voor Nalbandian.

kevin_ - danusz1986: 7-6 5-7 3-6
Danusz1986 speelt gewoon alles of niets deze wedstrijd, wat vooral op de tweede service van kevin_ bijna constant het punt oplevert, zelfs met uitstekend voetenwerk valt hier niet tegen te lopen. Kevin_ probeert dat zelf ook, maar stuit op een iets sterkere service en bovendien een tegenstander die aan beide kanten vanuit het niets een winner kan slaan. De verdere degelijkheid van danusz1986 sleept de overwinning binnen.

Tim86 - InTrePidIvity: 6-4 7-6
Tim86 serveert dodelijk en als hij daarbij de kans krijgt om naar het net op te stomen is het bijna altijd zijn punt. InTrePidIvity probeert alles en dankzij fenomenaal voetenwerk blijft hij in beide sets lang bij, maar breaken zit er niet in. De twee pluspunten helpen hem ook niet verder, daar Tim op z'n special na alleen oerdegelijke jongens heeft gekozen.

Colplay - Timm-E: 6-7 7-7 6-7
Ijzersterke services van beiden, waarbij die van Colplay net iets sterker is, maar hier stuit op een linkshandige forehand, wat toch een nadeeltje is. De groundstrokes vallen lichtjes in het voordeel van Timm-E uit, maar Colplay is mentaal sterker en probeert ook nog eens te klieren waar hij kan. Aan het net is Colplay sterker, maar, hoewel Colplay erg degelijk is op fysiek vlak, mist hij de edge op dat gebied die Timm-E wel heeft.
pi_76262394
Uitslag:

wimderon - The_BoezelaaR 7-2
Chriz2k - VerdwaasdeVogel2 4-5
Nalbandian - XL 3-6
kevin_ - danusz1986 8-2
Tim86 - InTrePidIvity 10-0
Colplay - Timm-E 5-5

Tiebreak dus bij Colplay - Timm-E. Blijft tot morgenavond open, veel succes op deze dagen
  donderdag 31 december 2009 @ 14:17:54 #170
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76263759
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:47 schreef wimderon het volgende:
Uitslag:

wimderon - The_BoezelaaR 7-2
Chriz2k - VerdwaasdeVogel2 4-5
Nalbandian - XL 3-6
kevin_ - danusz1986 8-2
Tim86 - InTrePidIvity 10-0
Colplay - Timm-E 5-5

Tiebreak dus bij Colplay - Timm-E. Blijft tot morgenavond open, veel succes op deze dagen
Wat is een tiebreak ook alweer?
pi_76265482
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef XL het volgende:

[..]

Wat is een tiebreak ook alweer?
Aangeven wie er door is van de twee, na je eventuele eerdere keuze voor dezelfde pot nogmaals grondig geevalueerd te hebben uiteraard.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:35:33 #172
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76266870
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:00 schreef wimderon het volgende:

[..]

Aangeven wie er door is van de twee, na je eventuele eerdere keuze voor dezelfde pot nogmaals grondig geevalueerd te hebben uiteraard.
Mijn herstem gaat opnieuw naar Colplay. Twee gelijkwaardige tennissers, maar Colplay z'n speler is leuker om naar te kijken. Veel amusement en allemaal mannen. Bij Timm-e is alleen Bobbele leuk om naar te kijken. Qua tennis blijf ik erbij dat beide spelers ongeveer gelijkwaardig zijn.
pi_76285228
Colplay!!!!
pi_76316136
Colplay door, loting en volgende ronde volgt later vandaag.
pi_76345140
Loting:

wimderon - Colplay
VerdwaasdeVogel2 - XL
Tim86 - kevin_
pi_76345336
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:37 schreef wimderon het volgende:
Loting:

VerdwaasdeVogel2 - XL

Beladen wedstrijd
pi_76345434

Deze ronde blijft open tot volgende week zaterdag.
pi_76351814
pi_76399761
Hij gaat lekker
pi_76401717
WDR vs CPL: 2-5
Arthurs < Ivanisevic
Courier > Johansson
Korda < Verker
Muster < Sluiter
Nogman > Ferreira
Lopez < Woodbridge
Portas < Kollerer

VV2 vs XL: 2-4

Johansson < Krajicek
Grosjean < Wilander
Safin > Gaudio
Lapentti < Tipsarevic
Kucera > Canas
Rafter = Siemerink
Starace < Goellner

T86 vs KVN: 4-2.
Sampras > Guccione
Del Potro > Soderling
Youzhny < Agassi
Pioline < Baghdatis
Mantilla < Monfils
Bjorkman > Fish
Noah > Matthieu
  maandag 4 januari 2010 @ 16:08:22 #181
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_76401751
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef wimderon het volgende:
Hij gaat lekker
Ik heb de vorige ronde, waar ik nog wel inzat, ook al niet meer gestemd.

De animo om de draft te vervolmaken was al kut, maar het ging eigenlijk al bij de eerste ronde stemmen nergens meer over. Zonde
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_76402490
wimderon - Colplay

Arthurs < Ivanisevic
Courier > Johansson
Korda = Verkerk
Muster > Sluiter
Norman = Ferreira
Lopez < Woodbridge
Portas = Koellerer

Uhm, tja . Toch wimderon maar wegens Courier en Muster. Ivanisevic .

VerdwaasdeVogel2 - XL

Johansson < Krajicek
Grosjean < Wilander
Safin > Gaudio
Lapentti > Tipsarevic
Kucera = Canas
Rafter > Siemerink
Starace > Goellner

Tim86 - Kevin_

Sampras > Guccione
Del Potro = Söderling
Youzhny < Agassi
Pioline = Baghdatis
Mantilla < Monfils
Björkman > Fish
Noah = Mathieu

Uiteindelijk toch maar Tim86 aangezien Mantilla niet veel onderdoet voor Monfils. Sampras >> Guccione en Youzhny << Agassi. Björkman eigenlijk ook wel een flinke edge over Fish.
pi_76403224
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik heb de vorige ronde, waar ik nog wel inzat, ook al niet meer gestemd.

De animo om de draft te vervolmaken was al kut, maar het ging eigenlijk al bij de eerste ronde stemmen nergens meer over. Zonde
Tja..als iedereen zo denkt...beetje slap om dan zelf ook al niet meer te stemmen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76405105
Jammer dat ik die 'tie-break' verloren had... Was anders de enige met een vrouw in de halve finales...

wimderon - Colplay

Arthurs < Ivanisevic
Courier > Johansson
Korda > Verkerk
Muster > Sluiter
Norman = Ferreira
Lopez < Woodbridge
Portas = Koellerer

VerdwaasdeVogel2 - XL

Johansson = Krajicek
Grosjean < Wilander
Safin > Gaudio
Lapentti > Tipsarevic
Kucera < Canas
Rafter > Siemerink
Starace > Goellner

Tim86 - Kevin_

Sampras > Guccione
Del Potro = Söderling
Youzhny < Agassi
Pioline > Baghdatis
Mantilla = Monfils
Björkman > Fish
Noah < Mathieu
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  maandag 4 januari 2010 @ 18:15:38 #185
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_76406897
wimderon - Colplay

wimderon serveert minder dan Ivanisevic en volleyed minder dan Woodbridge, maar is op alle andere punten beter. Met name forehand backhand is in mijn ogen het verschil en de basisslagen wegen bij mij al het hele toernooi zwaar. Wel een amusante partij om naar te kijken dit.

VerdwaasdeVogel2 - XL

-

Tim86 - Kevin_

Ik vind de forehand backhand combo Soderling/Agassi sterker dan Del Potro/Youzhny, het lijkt me wat beter in balans. Service is uiteraard voor Pistol Pete. Het stokbrood en baggy streep ik tegen elkaar weg. Monfils is sneller en sterker dan Mantilla en heeft vermoedelijk ook een beter uithoudingsvermogen. Bjorkman is een klasse beter dan Fish. De specials doen me niet zoveel. Dan zit ik op een gelijkspelletje, maar kies ik voor Kevin_ omdat ik zijn speler leuker vind.

[ Bericht 9% gewijzigd door XL op 04-01-2010 18:38:28 ]
pi_76407626
Even kort vanwege weinig tijd.

wimderon - Colplay

VerdwaasdeVogel2 - XL

Tim86 - Kevin_

Ik kan me vinden in de beargumentatie van Timm-E !
pi_76407827
wimderon - Colplay

Arthurs < Ivanisevic
Courier > Johansson
Korda = Verkerk
Muster > Sluiter
Norman = Ferreira
Lopez < Woodbridge
Portas = Koellerer

Kleine edge voor wim uiteindelijk, vooral omdat hij uiteindelijk duidelijk de betere is vanuit het achterveld.

VerdwaasdeVogel2 - XL

Johansson < Krajicek
Grosjean < Wilander
Safin > Gaudio
Lapentti > Tipsarevic
Kucera < Canas
Rafter > Siemerink
Starace = Goellner

3-3 in principe hier, hoewel VV het erg ruim wint op gebied van volley en toch ook wel mentaliteit..mijn mening over Tipsarevic is bekend. XL wint het weer ruim op gebied van voetenwerk, hoewel verder alle slagen van beide heren dik in orde zijn. Tiebreakfestijn, waarin Tipsy het verneukt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_76409869
Wimredon
Verdwaasvogel
Tim86
pi_76410062
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef danusz1986 het volgende:
Wimredon
Verdwaasvogel
Tim86
Je hebt mijn naam goed geschreven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_76421373
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je hebt mijn naam goed geschreven
Mag ik me stem nog veranderen in Kevin??
pi_76423255
Doen zeg ik.
pi_76440596
Wimderon - Colplay: meer complete speler.
VerdwaasdeVogel2 - XL: jammer van Tipsa .
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:03:39 #193
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76441682
Wimbledon
Vogel
Tim83
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:17:31 #194
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_76442224
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef mitt het volgende:
Wimbledon
Vogel
Tim83
Ook ik denk er zo over.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_76517752
Wimderon - Colplay 7-6 7-6
Relatief makkelijke overwinning wimderon. Colplay kan alleen enigszins bijblijven dankzij zijn service-volley combinatie, maar is voor de rest niet heel veel soeps. Wimderon heeft vijf geweldige picks, bij hem blijft juist de serice-volley combinatie een beetje achter. Omdat wimderon in de rally superieur is komt hij echter niet in de problemen op zijn eigen service, en wint de tie-breaks easy dankzij zijn veel betere mentaliteit.

VerdwaasdeVogel2 - XL 6-4 3-6 7-6
Close match. De toch wel matige Siemerink (netspel), Gaudio (backhand) en Tipsarevic (mentaliteit) doen XL de das om. Zijn andere picks, hoewel sterk, kunnen dit niet genoeg compenseren. VerdwaasdeVogel2 wint omdat hij zijn mindere spelers (forehand van Grosjean, mentaliteit van Lapentti en voetenwerk van Kucera) iets minder negatief zijn, maar vooral vanwege het bezit van Safin en Rafter, twee van mijn favoriete spelers.

Tim86 - kevin_ 7-6 4-6 7-6. Tim86 heeft een geweldige service-volley combinatie, die nagenoeg onbreekbaar is. Kevin_ heeft als enige een speler samengesteld die hiertoe in staat omdat hij fantastisch rally's kan spelen. In de tie-breaks doet de matige service-volley combinatie van kevin_ hem de das om.
pi_76517841
Ik heb trouwens een kleine suggestie voor de finale:
Zullen we eerst een van de drie laten afvallen, en vervolgens een echte finale spelen?
Aangezien er wat mij betreft twee spelers bovenuit steken is het een mooiere climax als die in een ultieme finale tegen elkaar spelen.
pi_76527994
Ik ben een baseliner ratjetoe . Dan ga ik niet opeens in een belangrijke tiebreak op mijn zwaktes spelen .
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:49:18 #198
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76528038
fnale is altijd leuker als het tussen 2 gaat.
pi_76528140
Met drie lijkt het meer op een schaats-podium.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:53:55 #200
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76528200
Soms heeft dit wel iets weg van een world cup wedstrijd ergens in siberie.
pi_76528230
Hierna dus nog een afvalronde dan? Iedereen is gek op het uitbrengen van stemmen, dus dat komt goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:00:31 #202
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76528449
Ik wil ook nog geen afscheid nemen van dit topic.
pi_76640905
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben een baseliner ratjetoe . Dan ga ik niet opeens in een belangrijke tiebreak op mijn zwaktes spelen .
Ik zeg niet dat je het gaat doen. Je kan het niet, en dat breekt je op.
pi_76665231
Laten we deze ronde maar eens afsluiten dan.

For the record nog even mijn keuzes:

VerdwaasdeVogel2 - XL: 7-6 5-7 4-6
Eerste service van VerdwaasdeVogel2 is beter, maar op de tweede heeft XL de overhand. Daarnaast is XL erg stabiel vanaf de baseline, waar VerdwaasdeVogel2 wellicht wat meer power heeft. VerdwaasdeVogel2 vecht voor elk punt, maar XL krijgt niet de mogelijkheid tot onderschatting en blijft op dat gebied prima bij. Waar XL het betere voetenwerk heeft, heeft VerdwaasdeVogel2 uiteraard de beter volley.

Tim86 - kevin_: 6-3 6-7 6-3
Ondanks setverlies wint Tim86 dit toch vrij gemakkelijk. Hij is bijna niet te breaken, ondanks beukwerk vanaf de baseline van kevin_. Dat kan Tim86 echter ook en bovendien is hij enorm subtiel aan het net. Kevin_ haalt nog veel ballen terug, maar dat is gewoon niet vol te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')