Maar dat is het 9 van de 10 keer als het ineens koud wordtquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoeft niet alleen aan de accu te liggen.
Gewoon duwenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haar lampen deden het gewoon etc. De auto starte alleen niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Maar i'm back in the game, op zich goed want afgelopen dagen ben ik even buiten geweest
Lekker lullig dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ach MASD kreeg een ban omdat die privégegevens plaatste en toen 4 uur later had ik ook ineens een ban dus weet zeker dat hij gezeurd heeft dat ik ook een ban moest krijgen ondanks dat ik geen privegegevens plaatstte.
ik "klootte mee"
Bij mij dus ook. Gelukkig had een klasgenoot van me een accubooster en kon ik 't kostenvrij oplossen. Stelletje NSBers van de ANWB zouden alleen komen helpen als ik lid werd, en omdat ik met pech had zou dat 200 euro kostenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haar lampen deden het gewoon etc. De auto starte alleen niet.
Even een nieuwe accu voor paar tientjes halen en klaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:39 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij mij dus ook. Gelukkig had een klasgenoot van me een accubooster en kon ik 't kostenvrij oplossen. Stelletje NSBers van de ANWB zouden alleen komen helpen als ik lid werd, en omdat ik met pech had zou dat 200 euro kosten. Kwam er net toevallig zo'n ANWB auto voorbij rijden, en ik vroeg aan die kerel of ie kwam helpen, zei ie dat ie pauze had
Hoeveel bij DXquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Even een nieuwe accu voor paar tientjes halen en klaar
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik zat trouwens eerst een kwartier te zoeken wat er mis was met fok omdat ik niet kon postenwas totaal niet bij me opgekomen dat ik wel eens een ban zou kunnen hebben
Heb met deze layout nog nooit een ban gehadbij de oude werden de knopjes gewoon zwart
Een klasgenoot was met een accubooster langs geweest, maar ik ben best wel bang voor morgen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Even een nieuwe accu voor paar tientjes halen en klaar
yo boss. let's roll with our corvette.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef TwyLight het volgende:
deze besteld trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
yo boss. let's roll with our corvette.
Waar?! waar?! waar?!quote:
Gefelicteerd. U hebt uzelf zojuist genomineerd voor de nuttigste post op fok!quote:
Bestel hem zelf?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bestel maar 2x
Je krijgt het geld wel cash
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Gefelicteerd. U hebt uzelf zojuist genomineerd voor de nuttigste post op fok!
Sexy!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:42 schreef TwyLight het volgende:
deze besteld trouwens:
[ afbeelding ]
Avond Mevrouw Plumsquote:
LOL die blouse die ik net liet zien heb ik ook bij label 54 besteldquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR10959
Excl. verzendkostenquote:
quote:Totaal producten (incl. BTW): ¤ 39,95
Korting op producten: ¤ 7,99
Verzending: ¤ 4,50
Eindtotaal (inclusief ¤ 5,82 BTW): ¤ 36,46
dat is geen toeval maar het noodlot!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
LOL die blouse die ik net liet zien heb ik ook bij label 54 besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |