Hier zelfde. Ben laat opgestaan. Rijles gehad. Thuis zitten lamzakken. Uurtje rijden en vervolgens nu @ work nog tot negenquote:
Ook al ken je ze wel: boeiend!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even lekker afreageren op mensen die ik niet ken, heerlijk
Kies mij niet, kies mij niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hé? Die autisten durven toch niet terug te pratenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb je toch nog wt aan al die Fokkers![]()
Moet wat ehquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja hé? Die autisten durven toch niet terug te praten
Jij doet echt geen zak op je werk hequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier zelfde. Ben laat opgestaan. Rijles gehad. Thuis zitten lamzakken. Uurtje rijden en vervolgens nu @ work nog tot negen![]()
Ik krijg betaald om te fokken en dingen over mijn fiets uit te zoekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij doet echt geen zak op je werk he.
FOK!ken onder de baas z'n tijd
Nee, jullie kennen mij niet en ook niet mijn ouders dus kijken jullie gewoon naar het probleem en niet naar de fouten die de mens al gemaakt heeft.quote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om te fokken en dingen over mijn fiets uit te zoeken
Owja, en natuurlijk zo nu en dan even een klant afschepen met interwebz problemen
Huh?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
Mensen moeten klootzakken en zijn dood![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben heel hard aan mijn huiswerk bezig. Nu ben ik trots op mezelf.
Het maakt allemaal niet uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, jullie kennen mij niet en ook niet mijn ouders dus kijken jullie gewoon naar het probleem en niet naar de fouten die de mens al gemaakt heeft.
Proest!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
Mensen moeten klootzakken en zijn dood![]()
Owjaquote:
Al begonnen met zielig doen bij je mutti?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
weheh mijn zus heeft schrale handen, zit ze hier met vaseline heel haar handen in te smeren, zegt ze: Als nu mijn telefoon gaat kan ik niet opnemen.
Dus ik, hoe lief ik ook ben, meteen naar mijn zus bellen
!
Zij helemaal boos van, ohhh wie belt er nu weer.
STEVIE KAPPEN!
Nou, ik had 'r aan de lijn en heb n half uur lopen vloeken en tieren, dus ik denk dat ik voorlopig ff rustig wachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al begonnen met zielig doen bij je mutti?
Van mijn moeder vanochtend ook niet, heeft de garage de auto maar opgehaalddquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
weheh mijn zus heeft schrale handen, zit ze hier met vaseline heel haar handen in te smeren, zegt ze: Als nu mijn telefoon gaat kan ik niet opnemen.
!
STEVIE KAPPEN!
Hehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
!
STEVIE KAPPEN!
Hadden ze beter gewoon een nieuwe accu mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van mijn moeder vanochtend ook niet, heeft de garage de auto maar opgehaaldd
Ja, want dan start hij wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hadden ze beter gewoon een nieuwe accu mee kunnen nemen
Haar lampen deden het gewoon etc. De auto starte alleen niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hadden ze beter gewoon een nieuwe accu mee kunnen nemen
Lolquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
!
STEVIE KAPPEN!
Lol hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Nou, ik had 'r aan de lijn en heb n half uur lopen vloeken en tieren, dus ik denk dat ik voorlopig ff rustig wachtHet duurt toch nog een maand
quote:
quote:
Wel genoeg kracht voor de lampen, maar niet voor de startmotorquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haar lampen deden het gewoon etc. De auto starte alleen niet.
HEIL!quote:
Burnaquote:
Ach MASD kreeg een ban omdat die privégegevens plaatste en toen 4 uur later had ik ook ineens een ban dus weet zeker dat hij gezeurd heeft dat ik ook een ban moest krijgen ondanks dat ik geen privegegevens plaatstte.quote:
Hoeft niet alleen aan de accu te liggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel genoeg kracht voor de lampen, maar niet voor de startmotor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |