quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
weheh mijn zus heeft schrale handen, zit ze hier met vaseline heel haar handen in te smeren, zegt ze: Als nu mijn telefoon gaat kan ik niet opnemen.
Dus ik, hoe lief ik ook ben, meteen naar mijn zus bellen
!
Zij helemaal boos van, ohhh wie belt er nu weer.
STEVIE KAPPEN!
Hehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
weheh mijn zus heeft schrale handen, zit ze hier met vaseline heel haar handen in te smeren, zegt ze: Als nu mijn telefoon gaat kan ik niet opnemen.
!
STEVIE KAPPEN!
Hadden ze beter gewoon een nieuwe accu mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van mijn moeder vanochtend ook niet, heeft de garage de auto maar opgehaaldd
Ja, want dan start hij wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hadden ze beter gewoon een nieuwe accu mee kunnen nemen
Haar lampen deden het gewoon etc. De auto starte alleen niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hadden ze beter gewoon een nieuwe accu mee kunnen nemen
Lolquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
!
STEVIE KAPPEN!
Lol hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Nou, ik had 'r aan de lijn en heb n half uur lopen vloeken en tieren, dus ik denk dat ik voorlopig ff rustig wachtHet duurt toch nog een maand
quote:
quote:
Wel genoeg kracht voor de lampen, maar niet voor de startmotorquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haar lampen deden het gewoon etc. De auto starte alleen niet.
HEIL!quote:
Burnaquote:
Ach MASD kreeg een ban omdat die privégegevens plaatste en toen 4 uur later had ik ook ineens een ban dus weet zeker dat hij gezeurd heeft dat ik ook een ban moest krijgen ondanks dat ik geen privegegevens plaatstte.quote:
Hoeft niet alleen aan de accu te liggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel genoeg kracht voor de lampen, maar niet voor de startmotor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |