Woarquote:
Jah dat weet ik. Ik denk Feest?! Woar?! Soort automatische reactiequote:
Al gezienquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Aflevering 14 kijken van Fobiac
Lijken
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die eerste scene, me vader niet niet veel gek ander werk
Ik ken dat nr ergens vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef Hyman het volgende:
I said you look so fine and I really wanna make you mine!
Jet natuurlijk D:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken dat nr ergens van
Welk nr is t ook alweer?
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jet natuurlijk D:
[ afbeelding ]
Doe maar even cute.
Doar thxquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch
Jet - Are you gonna be my girl.
Ik weet niet of je dat verhaal van mijn evil sister mee gekregen hebt gister. Maar ze heeft het nu alsnog voor elkaar gekregen om hier heen te komen terwijl ik met mijn mams afgesproken had wat gezelligs te gaan doen samen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik schattige Rik even roepen voor je dan?
Wat is er aan de hand?
Nee, dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat verhaal van mijn evil sister mee gekregen hebt gister. Maar ze heeft het nu alsnog voor elkaar gekregen om hier heen te komen terwijl ik met mijn mams afgesproken had wat gezelligs te gaan doen samen.
Waarom laat je moeder dat dan toe?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat verhaal van mijn evil sister mee gekregen hebt gister. Maar ze heeft het nu alsnog voor elkaar gekregen om hier heen te komen terwijl ik met mijn mams afgesproken had wat gezelligs te gaan doen samen.
Es G-G-G-G-G Bradaquote:
Omdat ze een domme ezel is die alleen aan haar zelf denkt en nooit aan een ander. Gister zit ze nog te janken omdat ze me mist en het fijn vind dat ik er ben en meer tijd met haar door breng en dan dit.quote:
Succes dr meequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ze een domme ezel is die alleen aan haar zelf denkt en nooit aan een ander. Gister zit ze nog te janken omdat ze me mist en het fijn vind dat ik er ben en meer tijd met haar door breng en dan dit.
Doet ze dat soort acties vaker dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef tliciouz het volgende:
En toen ik naar boven liep en me moeder de deur open maakte hoorde ik haar heel schijnheilig zeggen en is ze nu boos? Ik denk mens. Loop dan verdomme zelf naar me toe en vraag waarom ik het erg vind dat ze hier is.
Alles goed?quote:
Ik dacht dat ze verdrietig wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef tliciouz het volgende:
En toen ik naar boven liep en me moeder de deur open maakte hoorde ik haar heel schijnheilig zeggen en is ze nu boos? Ik denk mens. Loop dan verdomme zelf naar me toe en vraag waarom ik het erg vind dat ze hier is.
Jazeker, alleen 3 colleges uitgevallen vandaag, dus kon 3 uur langer in bed blijven liggen. Met jou?quote:
Ideaal!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jazeker, alleen 3 colleges uitgevallen vandaag, dus kon 3 uur langer in bed blijven liggen. Met jou?
Man je moest eens weten wat ze allemaal heeft gedaan in al die jaren. En nu ik het huis uit ben dacht ik dat het weer oke was maar nee.quote:
Ook nog pauper gladquote:
Nee, ik was al op school, ze hebben niet afgebeld of de docent heeft zich niet ziekgemeld. Zat ik daar dus op schoolquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ideaal!Uiteindelijk niet naar school hoeven gaan. Mail terug van Nicolai dat ik een nieuwe achterbrug krijg onder garantie
(500E is teveel van het goede voor een frame buiten garantie
)
Het moet toch ook wel eens zo z'n leuke momenten hebben? Of is t zo minimaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man je moest eens weten wat ze allemaal heeft gedaan in al die jaren. En nu ik het huis uit ben dacht ik dat het weer oke was maar nee.
Een oude vos verleert zijn streken nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man je moest eens weten wat ze allemaal heeft gedaan in al die jaren. En nu ik het huis uit ben dacht ik dat het weer oke was maar nee.
Er zijn nooit leuke momenten geweest, heb echt een rot jeugd gehad. Jeugdzorg dit en jeugdzorg dat. Vaak bij anderen wonen. Etc.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het moet toch ook wel eens zo z'n leuke momenten hebben? Of is t zo minimaal
Dat is echt het aller ergste. Doe je je de moeite op tijd te zijn door dat klote weer. Komt de docent nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, ik was al op school, ze hebben niet afgebeld of de docent heeft zich niet ziekgemeld. Zat ik daar dus op school
Schatje toch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er zijn nooit leuke momenten geweest, heb echt een rot jeugd gehad. Jeugdzorg dit en jeugdzorg dat. Vaak bij anderen wonen. Etc.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Een oude vos verleert zijn streken niet
Dat is echt klote gewoonquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er zijn nooit leuke momenten geweest, heb echt een rot jeugd gehad. Jeugdzorg dit en jeugdzorg dat. Vaak bij anderen wonen. Etc.
You're welcomequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Fijn dat deze sc er is kun je lekker je frustraties kwijt
Heb je toch nog wt aan al die Fokkersquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Ja echt een nutteloze dag gehad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is echt het aller ergste. Doe je je de moeite op tijd te zijn door dat klote weer. Komt de docent niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |