Woarquote:
Jah dat weet ik. Ik denk Feest?! Woar?! Soort automatische reactiequote:
Al gezienquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Aflevering 14 kijken van Fobiac
Lijken
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die eerste scene, me vader niet niet veel gek ander werk
Ik ken dat nr ergens vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef Hyman het volgende:
I said you look so fine and I really wanna make you mine!
Jet natuurlijk D:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken dat nr ergens van
Welk nr is t ook alweer?
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jet natuurlijk D:
[ afbeelding ]
Doe maar even cute.
Doar thxquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch
Jet - Are you gonna be my girl.
Ik weet niet of je dat verhaal van mijn evil sister mee gekregen hebt gister. Maar ze heeft het nu alsnog voor elkaar gekregen om hier heen te komen terwijl ik met mijn mams afgesproken had wat gezelligs te gaan doen samen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik schattige Rik even roepen voor je dan?
Wat is er aan de hand?
Nee, dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat verhaal van mijn evil sister mee gekregen hebt gister. Maar ze heeft het nu alsnog voor elkaar gekregen om hier heen te komen terwijl ik met mijn mams afgesproken had wat gezelligs te gaan doen samen.
Waarom laat je moeder dat dan toe?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat verhaal van mijn evil sister mee gekregen hebt gister. Maar ze heeft het nu alsnog voor elkaar gekregen om hier heen te komen terwijl ik met mijn mams afgesproken had wat gezelligs te gaan doen samen.
Es G-G-G-G-G Bradaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |