abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 06:42:28 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_76590765
Zou het wel gaaf vinden, leeftijd is natuurlijk ook nooit zo'n probleem in Honkbal. Die bal hard raken kun je volgens mij op je 50ste ook nog
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 06:48:02 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76590775
[quote]Op zaterdag 9 januari 2010 06:42 schreef Dos37 het volgende:
Zou het wel gaaf vinden, leeftijd is natuurlijk ook nooit zo'n probleem in Honkbal. Die bal hard raken kun je volgens mij op je 50ste ook nog
[/quote

Zo simpel is het nu ook niet, er komt wat meer bij kijken. Noem eens even een 50+ , of beter, 40+, die dat nog doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:27:07 #63
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_76595111
Een stunt nog zacht uitgedrukt. Zou dat ook betekenen dat zijn Hall of Fame periode weer zeven jaar opschuift? Dat kan interessant zijn, omdat mensen dat zijn steroid periode meer vergeten zijn en puur naar de getallen kijken.

[ Bericht 44% gewijzigd door LenmB op 09-01-2010 12:42:16 ]
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
pi_76613550
Cardinals het toch voor elkaar gekregen om Holliday te contracteren. Wel veel geld en voor een lange periode, ben benieuwd wat ze Pujols nu moeten gaan geven om in St. Louis te blijven. Beetje vreemd natuurlijk dat de beste hitter in de game nu minder verdiend dan zijn teamgenoot.
......
  zondag 10 januari 2010 @ 21:33:15 #65
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76654050
Guerrero echt naar Texas dus

en Chapman naar de Reds, dat is ook opvallend.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_76655807
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef mitt het volgende:
Guerrero echt naar Texas dus
Jammer, kan echt niet meer voor hem juichen als ie een Rangers uniform aanheeft
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:22:46 #67
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_76657474
sinds wanneer juich jij voor Vladdie?

Chapman naar de Reds is wel opvallend. 5 jaar, 30 miljoen. Dat is wel veel geld voor een Cubaan die het nog waar moet maken op het hoogste niveau.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 10 januari 2010 @ 23:18:16 #68
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_76660881
Ik zocht wat informatie over commentator Dick Enberg voor het NFL topic. Zie ik dat hij voor komend seizoen de play-by-play commentator wordt voor de Padres komend seizoen. Enberg is 74. Vin Scully doet het nog steeds bij de Dodgers. Hij is 82. Ik vind het geweldig
  maandag 11 januari 2010 @ 12:11:31 #69
254894 LenmB
pi_76673072
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef Terreros85 het volgende:

Chapman naar de Reds is wel opvallend. 5 jaar, 30 miljoen. Dat is wel veel geld voor een Cubaan die het nog waar moet maken op het hoogste niveau.
Met 102 mph op je 22e heb je natuurlijk wel een mooie toekomst. Maar zo te zien wilden de Yankees, Red Sox, Blue Jays en Angels niet tot het gaatje gaan.

Hopelijk voor de Reds is het een succesvolle move.
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
pi_76674302
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef LenmB het volgende:

[..]

Met 102 mph op je 22e heb je natuurlijk wel een mooie toekomst. Maar zo te zien wilden de Yankees, Red Sox, Blue Jays en Angels niet tot het gaatje gaan.

Hopelijk voor de Reds is het een succesvolle move.
Ze zien in hem een nieuwe Randy Johnson. Ook een lefty met een fastball hoger dan 100 mph.. Reds krijgen zo wel een prima rotation met Chapman, Volquez en Cueto.
pi_76674375
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef Terreros85 het volgende:
sommige spelers waardeer ik gewoon, ongeacht voor welk team ze spelen, maar bij de Rangers verandert plots.
Zal wel te maken hebben met mijn natuurlijke afkeer van zo'n beetje alles wat uit Texas komt
  maandag 11 januari 2010 @ 15:19:12 #72
254894 LenmB
pi_76680223
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef Guard het volgende:

[..]

sommige spelers waardeer ik gewoon, ongeacht voor welk team ze spelen, maar bij de Rangers verandert plots.
Zal wel te maken hebben met mijn natuurlijke afkeer van zo'n beetje alles wat uit Texas komt
Als je naar zijn stats in Rangers Ballpark kijkt gaat hij het goed doen bij de Rangers.

Hoezo de afkeer voor Texas?
pi_76686956
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ze zien in hem een nieuwe Randy Johnson. Ook een lefty met een fastball hoger dan 100 mph.. Reds krijgen zo wel een prima rotation met Chapman, Volquez en Cueto.
Hij moet nog hard aan z'n controle werken maar hij is nog jong (zie Volquez). Sommige teams zien in hem ook meer een relief pitcher en geen starter. Ik ben dan ook benieuwd wat de Reds met hem gaan doen. Het blift veel geld voor iemand die nog weinig gepresteerd heeft.

En speaking of the Giants:
quote:
SAN FRANCISCO (AP)—The San Francisco Giants and first baseman Aubrey Huff agreed to a one-year contract pending a physical, a person with knowledge of the negotiations told The Associated Press on Sunday night.

The person spoke on condition of anonymity because the team hasn’t made a formal announcement, which might not come until later in the week once all the details are finalized. Huff and the Giants reached their preliminary agreement sometime during the weekend.

Acquiring a reliable left-handed bat with power was one of Giants general manager Brian Sabean’s top priorities this offseason leading into the start of spring training next month in Scottsdale, Ariz.—and one of the final things still on his winter to-do list.
pi_76707751
Tja...niet echt verrassend:
quote:
NEW YORK (AP)—Mark McGwire finally came clean, admitting he used steroids when he broke baseball’s home run record in 1998.

McGwire said in a statement sent to The Associated Press on Monday that he used steroids on and off for nearly a decade. During a 20-minute telephone interview shortly afterward, his voice repeatedly cracked.

“It’s very emotional, it’s telling family members, friends and coaches, you know, it’s former teammates to try to get a hold of, you know, that I’m coming clean and being honest,” he said. “It’s the first time they’ve ever heard me, you know, talk about this. I hid it from everybody.”

McGwire said he also used human growth hormone, and he didn’t know if his use of performance-enhancing drugs contributed to some of the injuries that led to his retirement, at age 38, in 2001.

“That’s a good question,” he said.

He repeatedly expressed regret for his decision to use steroids, which he said was “foolish” and caused by his desire to overcome injuries, get back on the field and prove he was worth his multimillion salary.

“You don’t know that you’ll ever have to talk about the skeleton in your closet on a national level,” he said. “I did this for health purposes. There’s no way I did this for any type of strength use.”

McGwire hit a then-record 70 homers in 1998 during a compelling race with Sammy Sosa, who finished with 66. More than anything else, the home-run spree revitalized baseball following the crippling strike that wiped out the 1994 World Series.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 02:40:01 #75
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76708218
Ach, zo tot 2002 was het ook gewoon semi-legaal om steroids te gebruiken in de MLB.... ik kijk er mensen niet zo meer op aan, ik durf te wedden dat minstens een KWART van alle MLB spelers in de jaren 90 wel eens een na 2002 verboden middel gebruikt heeft.

Mijn mening in het kort:

1) Steroids
2) Laten we het verleden rusten, het heeft niet zoveel zin records af te gaan nemen uit een tijd dat het eigenlijk nog legaal was.
3) Pas in het seizoen 2002 zijn ze echt begonnen met testen. Als men daarna heeft gebruikt, mag een record van mij afgenomen worden, maar alles daarvoor gewoon laten rusten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 12 januari 2010 @ 02:50:29 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76708295
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 02:40 schreef maartena het volgende:

1) Steroids
Stop maar met vlees eten!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 02:54:19 #77
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76708313
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef Guard het volgende:
Ik heb eigenlijk geen enkele afkeer uit de teams van de AL west.... niet voor de Mariners, Rangers, en A's..... uiteraard wel altijd fan van de Angels boven de andere drie.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 12 januari 2010 @ 02:55:50 #78
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76708323
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 02:50 schreef popolon het volgende:
Stop maar met vlees eten!
Ik haal hier mijn vlees: http://www.wholefoodsmarket.com/stores/tustin/

Je hebt wel gelijk, in een restaurant weet je ook niet wat je krijgt..... maar ik denk dat MLB spelers ook nier bestraft worden voor het eten van een "verkeerde" biefstuk.
-
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:56:59 #79
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76719050
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 02:40 schreef maartena het volgende:
het heeft niet zoveel zin records af te gaan nemen uit een tijd dat het eigenlijk nog legaal was.
Waarom hield iedereen dan zijn mond dicht als het eigenlijk nog legaal was?
McGwire
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76720568
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Mark het volgende:

[..]

Waarom hield iedereen dan zijn mond dicht als het eigenlijk nog legaal was?
McGwire
Je gaat natuurlijk niet vertellen wat je doet tijdens je actieve carriere, al is alles wat je doet volkomen legaal.. Als je een competetive edge erdoor krijgt houd je dat voor je...
En na je carriere? Waarom zou ie, wat is de meerwaarde? "Jongens ik deed toen iets wat destijds niet tegen de regels was, maar nu wel, mea culpa"..... Ik kan er niets mee...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:00:15 #81
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76724004
Ik neem het allemaal maar ter kennisgeving aan. Hall of Fame kan hij wel vergeten nu.

Wat dat betreft is het boek van Jose Canseco wel verplichte kost als je een honkballiefhebber op afstand bent
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:34:04 #82
254894 LenmB
pi_76728320
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef mitt het volgende:
Ik neem het allemaal maar ter kennisgeving aan. Hall of Fame kan hij wel vergeten nu.

Wat dat betreft is het boek van Jose Canseco wel verplichte kost als je een honkballiefhebber op afstand bent
Conseco werd met de nek aangekeken toen hij met zijn boek kwam. Inmiddels is wel duidelijk geworden dat hij er niet vaak naast zat.

Ik heb trouwens een column geschreven over de situatie Mark McGwire.
pi_76802780
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef mitt het volgende:

Ik ga eens kijken of ik het boek op de kop kan tikken. Moneyball staat ook op mijn verlanglijstje. Daarover gesproken, er komt een film met Brad Pitt als Billy Beane.
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:07:26 #84
254894 LenmB
pi_76815707
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken of ik het boek op de kop kan tikken. Moneyball staat ook op mijn verlanglijstje. Daarover gesproken, er komt een film met Brad Pitt als Billy Beane.
Waarom wist ik niet van die film?

Het boek is echt goed. Geeft een geweldig inzicht in de (oude) werkwijzen van de scouts en GM's bij verschillende teams en met name de Oakland A's.

Veel huidige spelers als: Nick Swisher, Jason Giambi, Johnny Damon, Kevin Youkilis komen in het boek voor.

Grappig is dat de werkwijze in Moneyball duidelijk wordt toegepast bij de Boston Red Sox. Niet alleen contracteerde te ploeg Bill James (één van de grondleggers van de huidige vorm van scouting en spelerevaluatie) ook hebben voor kostenefficiente oplossingen gekozen.

Zo zette (de in mijn ogen vaak onderschatte) JD Drew in 2009 een .279 slaggemiddelde neer tegenover een OBP van .392. Daarmee was hij 20e in de MLB en 9e in de AL.

Dit seizoen mikken de Red Sox op de (ondergewaardeerde) defensieve kwaliteiten. Zo staat Mike Cameron nu in CF en Ellsbury in LF. Dat is een up-grade over Jason Bay. Beltre op het derde honk schijnt in een seizoen vier overwinningen aan alleen al defensieve kwaliteiten op te leveren t.o.v. Mike Lowell.

Dat zijn leuke inzichten, die zijn mogelijk gemaakt door Moneyball. Ook is het boek door de verhalen daarin heel goed leesbaar als ontspanning.
pi_76822592
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik raad het je echt aan om Moneyball te lezen. Mijn favoriete baseball boek.

Vrij opmerkelijk bericht:
quote:
This year, the New York Mets are hurting before the season even starts.

Carlos Beltran had surgery on his troublesome right knee Wednesday and the All-Star center fielder is expected to miss the start of the season. His decision to have the operation also sparked a dispute about whether he had received permission from the team, and perhaps whether the surgery was needed.

Either way, it's more bad news for the Mets, ravaged by serious injuries to several stars last year while sliding to 70-92 and fourth place in the NL East. Hoping for a fast start to the upcoming season, New York will likely be without one of its best players for at least the first few weeks.

A person with knowledge of the situation said Beltran did not obtain advance written consent from the club to have the surgery, which was performed by his personal physician, Dr. Richard Steadman, in Colorado. The person spoke to The Associated Press on condition of anonymity because the Mets didn't discuss the matter publicly.

Beltran's agent, Scott Boras, said the guarantee language in the slugger's contract requires advance written permission only for elective operations.

"This was necessary surgery, necessary surgery to work," Boras told The Associated Press.

The Mets might claim that the operation was elective.

[ Bericht 27% gewijzigd door The_Playmaker op 14-01-2010 21:09:02 ]
pi_76902521
quote:
NEW YORK -- Two-time NL Cy Young Award winner Tim Lincecum highlighted the list of 128 players who filed for salary arbitration Friday, with many likely to gain enormous raises in the annual process.

Lincecum has been one of baseball's best bargains, earning $405,000 from the San Francisco Giants in 2008 and $650,000 last season, when he became the NL's first repeat Cy Young winner since Randy Johnson from 1999-02.

The deadline for players to file for arbitration was Friday. Lincecum is eligible for the first time and figures to earn $10 million or more this year after going 33-12 over the past two seasons.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:51:21 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76928776
GIsteravond al de draftorder gedaan voor fantasy baseball met een bingo apparaat. Was wel leuk.

Tigers nu in Valverde een waardige closer? Ik heb m'n bedenkingen gezien zijn stats.
pi_76929375
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef popolon het volgende:
GIsteravond al de draftorder gedaan voor fantasy baseball met een bingo apparaat. Was wel leuk.

Tigers nu in Valverde een waardige closer? Ik heb m'n bedenkingen gezien zijn stats.
En, welke pick heb je?
  zondag 17 januari 2010 @ 17:09:17 #89
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76929407
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef popolon het volgende:

Ruilen voor Rodney
  zondag 17 januari 2010 @ 17:10:53 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76929458
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:08 schreef Guard het volgende:

[..]

En, welke pick heb je?
Pick #5.

En Mitt, ja eigenlijk wel. Rodney's ERA is niet super maar wel genoeg saves vorig seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')