Gary Matthews moeten de Angels inruilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Version2 het volgende:
Knul? Je hebt het wel over de WS MVPWaarom stinkt het naar een rent-a-player? Vond je dat ook van Abreu het afgelopen jaar? Het enige wat de Angels kwijt zijn is cash, geen prospects. Maargoed, ik zou het wel weten.. Matsui als DH of Gary Matthews Jr als DH
Angels kunnen echter nog wel een redelijke pitcher gebruiken. Maar we hebben natuurlijk nog Weaver.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef mitt het volgende:
En ik denken dat het bij Boston niet lag aan pitching
Geniet nog maar even van Weaver want die is binnen twee jaar ook weg (Boras clientquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Angels kunnen echter nog wel een redelijke pitcher gebruiken. Maar we hebben natuurlijk nog Weaver.
Ben benieuwd wat hij heeft gekregen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Felix Hernandez dan ook voor lang en veel wordt gecontracteerd. Of zit er opeens zoveel geld in Seattle?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef popolon het volgende:
Die hadden ze met Lee ook, ik zie er niet veel voordeel in dan behalve het geld. Lee wou een max contract.
De Braves krijgen ook Arodys Vizcaino, een van de grootste pitching prospects van de Yanks. De Braves wilden hem in de deal. De Braves kijken toch meer naar de toekomst. Met Jurrjens en Hanson hebben ze al 2 goede jonge pitchers. Ze gaan gewoon weer proberen te doen wat ze in de 90's deden met jong pitching talent als Smoltz, Glavine, Avery, Millwood.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Terreros85 het volgende:
Yankees halen Javier Vazquez binnen en sturen Melky naar Atlanta. Voor beide teams een goede deal.
Ik denk dat het voor de Braves toch meer een grote salary dump was. Kunnen ze die 8 miljoen die ze besparen nu besteden aan een 1B/RF. Opzich wel grappig dat de Yankees nu een keer profiteren van de 'bad contracts' van andere teams. Tigers moesten Granderson wegdoen omdat Ordonez een belachelijke salaris van 18 miljoen krijgt terwijl de Braves na een jaar al spijt hebben dat ze Lowe hebben binnengehaald voor 15 miljoen per jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De Braves krijgen ook Arodys Vizcaino, een van de grootste pitching prospects van de Yanks. De Braves wilden hem in de deal. De Braves kijken toch meer naar de toekomst. Met Jurrjens en Hanson hebben ze al 2 goede jonge pitchers. Ze gaan gewoon weer proberen te doen wat ze in de 90's deden met jong pitching talent als Smoltz, Glavine, Avery, Millwood.
quote:Free-agent outfielder Jason Bay has reached agreement on a four-year, guaranteed $66 million contract with the New York Mets, a baseball source confirmed to ESPN.com Tuesday.
The agreement will become official once Bay passes a physical exam sometime next week, the source said. The deal includes a vesting option year that could increase Bay's overall payout to slightly more than $80 million over five years.
WFAN was the first to report the agreement had been reached.
Bay, a three-time All-Star, hit .267 with 36 home runs and 119 RBIs for the Boston Red Sox in 2009.
Hier snap ik dus niet veel van. Ja, de Mets hadden een sterke bat nodig in hun lineup maar volgens mij stelt hun pitching staff na Santana bar weinig voor. Maine? Pelfrey? Perez? Niese? De Mets hadden dat geld veel beter aan een goede #2 pitcher uit kunnen geven. En Bay is verdedigend ronduit matig. Dat word een leuk avontuur in LF in dat nieuwe Mets stadion....quote:
Het probleem van de Mets is dat veel spelers geblesseerd waren en dat misschien ook nog vaak gaan zijn (Reyes, Delgado).quote:Op donderdag 31 december 2009 08:23 schreef Valandil het volgende:
2009 was ook niet echt een vergelijkbaar seizoen imho.
Reyes slechts 36 games
Beltran 81
Delgado 26
Putz al snel geblesseerd
Daardoor werd de druk op de jonge gasten als Murphy ook wel hoog (en op Wright in de periode dat en Beltran en Delgado geblesseerd waren) en er was te weinig kwaliteit op de bank om dat op te vangen en dan raakten die ook weer geblesseerd door misschien wel teveel wedstrijden (bv Cora)
Misschien mis ik wel iets, maar ik snap ook niet zo goed waarom ze bv Putz nu alweer wegdoen.
En 1B kan toch prima worden ingevuld door Delgado en Murphy. 2B door Castillo en Cora.
Een goeie #2 pitcher is idd noodzakelijk, achter Santana is er te weinig zekerheid.
comments welcome
Ik zie de Mets niet zo'n slecht seizoen qua offense hebben als vorig jaar. Ze hebben genoeg talent. Ze zitten nog wel steeds vast aan dat dure contract van Castillo en ik denk dat weinig teams zin hebben om dat te willen overnemen. Castillo brengt gewoon te weinig.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:23 schreef Valandil het volgende:
2009 was ook niet echt een vergelijkbaar seizoen imho.
Reyes slechts 36 games
Beltran 81
Delgado 26
Putz al snel geblesseerd
Daardoor werd de druk op de jonge gasten als Murphy ook wel hoog (en op Wright in de periode dat en Beltran en Delgado geblesseerd waren) en er was te weinig kwaliteit op de bank om dat op te vangen en dan raakten die ook weer geblesseerd door misschien wel teveel wedstrijden (bv Cora)
Misschien mis ik wel iets, maar ik snap ook niet zo goed waarom ze bv Putz nu alweer wegdoen.
En 1B kan toch prima worden ingevuld door Delgado en Murphy. 2B door Castillo en Cora.
Een goeie #2 pitcher is idd noodzakelijk, achter Santana is er te weinig zekerheid.
comments welcome
Ok, that makes sensequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:15 schreef Version2 het volgende:
Mets hadden een option van $9.1MM voor Putz. Logisch dat ze dit niet exercisen, welk team betaalt er nou zoveel geld voor een set-up man. Daarnaast was hij de helft van het 2009 seizoen geblesseerd. In 2008 heeft hij ook een tijdje op de DL gestaan. Dat hij dan ergens anders tekent kan gebeuren aangezien hij weinig kans had om te closen vanwege de aanwezigheid van K-Rod.
En ze hebben er net twee ontslagen (Mark Gubicza en Rex Hudler werden in November al de laan uit gestuurd) om met Rory Markas en Terry Smith alleen verder te gaan.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef mitt het volgende:
Wow dat is schrikken
Moeten de Angels weer op zoek naar andere broadcasters.
Vin Scully mag nooit stoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef maartena het volgende:
[..]
De legende, Vin Scully van de Dodgers, leeft nog steeds echter en gaat weer een seizoen doen in 2010.... wat volgens zijn eigen zeggen "wel eens het laatste" zou kunnen zijn. Maar ja, hij is dan ook al 82.
quote:4:04pm: Ken Rosenthal of FOX Sports tweets that the conference call has been moved up to tonight, and that The Big Unit will indeed announce his retirement.
Waarschijnlijk duurt dat tot in Spring Training. Als hij daar laat zien dat hij fit is is er denk ik altijd wel een team dat hem wil halen. De Red Sox hebben al laten zien dat ze bereid zijn $8 van de $12 miljoen van zijn salaris te willen betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef YellowBlacks het volgende:
Beltre naar de Red Sox. Waar zal Lowell nu heen gaan?
Waar halen ze ineens dat geld vandaan in St. Louis? Ze hebben Pujols toch ook langer gecontracteerd? Ik hoop niet dat ze nu het Mets-syndroom binnenhalen. Het teveel investeren in een beperkt aantal spelers.quote:The St. Louis Cardinals have agreed to a seven-year, $120 million deal with Matt Holliday, SI.com has learned. Holliday will also get a full no-trade clause.
In tegenstelling tot de spelers bij de Mets halen Pujols en Holliday vaak 150+ games en zijn ze nooit voor langere tijd geblesseerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waar halen ze ineens dat geld vandaan in St. Louis? Ze hebben Pujols toch ook langer gecontracteerd? Ik hoop niet dat ze nu het Mets-syndroom binnenhalen. Het teveel investeren in een beperkt aantal spelers.
Johnson is een held. De beste werper van de jaren nul. Toch mooi dat hij tot 300 is gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:08 schreef Terreros85 het volgende:
Morgen wordt trouwens duidelijk of Bert Blyleven dan eindelijk eens naar Cooperstown mag. Ik denk dat hij een goede kans maakt. Er zijn dit jaar geen hele grote namen bijgekomen op de lijst. En vorig jaar was hij nummer drie met 62,7%.
Randy Johnson is over een paar jaar ook een first ballot hall of famer. Ik had bij de wedstrijd kunnen zijn waarin hij zijn 300ste overwinning behaalde.
Cardinals hebben voor Pujols nog een goedkope option voor 2011 ($16 miljoen). Dus na 2011 zou die een FA zijn als de Cardinals zijn contract niet weten te verlengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waar halen ze ineens dat geld vandaan in St. Louis? Ze hebben Pujols toch ook langer gecontracteerd? Ik hoop niet dat ze nu het Mets-syndroom binnenhalen. Het teveel investeren in een beperkt aantal spelers.
Oeps, Ja ik haal ze door elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef mitt het volgende:
Steve Physioc ontslagen met Hudler.
Gubicza zat altijd naast Markus.
Er staat iets op MLB.com over een mogelijke Lowell-Castillo trade.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef LenmB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurt dat tot in Spring Training. Als hij daar laat zien dat hij fit is is er denk ik altijd wel een team dat hem wil halen. De Red Sox hebben al laten zien dat ze bereid zijn $8 van de $12 miljoen van zijn salaris te willen betalen.
Misschien wat voor de Mets ;-).
Dat zou ik een domme ruil vinden voor de Red Sox. Het geld dat ze aan Lowell kwijt zijn zijn ze dan aan Castillo kwijt terwijl je al Pedroia en Scutaro hebt. Lowell is toch wel een betere speler.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:49 schreef Valandil het volgende:
[..]
Er staat iets op MLB.com over een mogelijke Lowell-Castillo trade.
Bij de Sox overwegen ze Pedroia naar SS te schuiven, dan zou Castillo kunnen passen.
Lowell dan op 1B bij de Mets, of zou het een 3way trade worden waarbij de Mets misschien een SP proberen binnen te halen.
Het is gelukkig maar een gerucht. Vooral de discussie op metstoday is wel interessant:quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Valandil het volgende:
http://boston.redsox.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20100104&content_id=7873696&vkey=news_bos&fext=.jsp&c_id=bos
Er stond ook nog een stukje op een mets blog, ik zal even kijken of ik dat kan vinden.
http://www.amazinavenue.c(...)-sox-discussing-luis
http://www.metstoday.com/(...)castillo-for-lowell/
Dat klopt helemaal. Ik bedoelde ermee te zeggen dat het probleem met de Mets imo was dat ze teveel uitgaven aan een stuk of 4 spelers. Dat maakt het team nooit beter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:08 schreef LenmB het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de spelers bij de Mets halen Pujols en Holliday vaak 150+ games en zijn ze nooit voor langere tijd geblesseerd.
Lekker zuur weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef LenmB het volgende:
Alleen Andre Dawson naar de HOF.. Blyleven komt 5 stemmen te kort..
Volgend jaar dus?
1B: Youkilisquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef LenmB het volgende:
De Red Sox hebben deze offseason veel kleine deals gemaakt. Beltre, Scutaro, Cameron.. Misschien Kotchman naar Seattle en misschien Castillo naar Boston.
Bay is natuurlijk vertrokken en Lackey is er bij.
Gaan ze het beter doen dan vorig jaar?
Het is wel grappig om te zien dat de Red Sox tegen de traditie in vooral pitching-heavy is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef mitt het volgende:
[..]
1B: Youkilis
2B: Pedroia
3B: Beltre
SS: Scutaro
LF: Cameron
CF: Ellsbury
RF: Drew
DH: Ortiz
SP: Beckett
SP: Lackey
SP: Lester
SP: Matsuzaka
CL: Papelbon
Ziet er op papier niet slecht uit.
Ik zou het voor beide teams een vreemde move vinden. Castillo brengt gewoon veels te weinig qua contract en als je zijn cijfers met Scutaro vergelijkt dan doet Scutaro niet onder. En Scutaro is op meerdere posities inzetbaar. En Lowell...tja, als hij fit is dan is hij een erg nuttige speler. Maar hij is nu eenmaal blessure gevoelig. Dan zou ik als BoSox zelfs liever Orlando Hudson hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:49 schreef Valandil het volgende:
[..]
Er staat iets op MLB.com over een mogelijke Lowell-Castillo trade.
Bij de Sox overwegen ze Pedroia naar SS te schuiven, dan zou Castillo kunnen passen.
Lowell dan op 1B bij de Mets, of zou het een 3way trade worden waarbij de Mets misschien een SP proberen binnen te halen.
.quote:Mark McGwire is returning to baseball this season as the St. Louis Cardinals' hitting coach. Could he also be making a cameo as a player, too?
In an interview with the Contra Costa Times, Cardinals manager Tony La Russa mentioned the possibility of putting McGwire on the team's active roster on Aug. 31 so he'd be eligible to play in the postseason, if the Cardinals are still in the race.
"If we're in contention, we'll put him on the roster Aug. 31. It's a nice little dream," La Russa told the newspaper.
However unlikely the scenario might be, La Russa said it's not impossible.
"Is it likely? Probably not. I don't think it's a zero possibility. The point is, you'll see him in spring training. He won't be leaning on the batting cage chatting it up. He'll work his [butt] off, and hitters will be thrilled he's there helping them," La Russa told the newspaper
Jammer, kan echt niet meer voor hem juichen als ie een Rangers uniform aanheeftquote:
Met 102 mph op je 22e heb je natuurlijk wel een mooie toekomst. Maar zo te zien wilden de Yankees, Red Sox, Blue Jays en Angels niet tot het gaatje gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef Terreros85 het volgende:
sinds wanneer juich jij voor Vladdie?
Chapman naar de Reds is wel opvallend. 5 jaar, 30 miljoen. Dat is wel veel geld voor een Cubaan die het nog waar moet maken op het hoogste niveau.
Ze zien in hem een nieuwe Randy Johnson. Ook een lefty met een fastball hoger dan 100 mph.. Reds krijgen zo wel een prima rotation met Chapman, Volquez en Cueto.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef LenmB het volgende:
[..]
Met 102 mph op je 22e heb je natuurlijk wel een mooie toekomst. Maar zo te zien wilden de Yankees, Red Sox, Blue Jays en Angels niet tot het gaatje gaan.
Hopelijk voor de Reds is het een succesvolle move.
sommige spelers waardeer ik gewoon, ongeacht voor welk team ze spelen, maar bij de Rangers verandert plots.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef Terreros85 het volgende:
sinds wanneer juich jij voor Vladdie?
Als je naar zijn stats in Rangers Ballpark kijkt gaat hij het goed doen bij de Rangers.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef Guard het volgende:
[..]
sommige spelers waardeer ik gewoon, ongeacht voor welk team ze spelen, maar bij de Rangers verandert plots.
Zal wel te maken hebben met mijn natuurlijke afkeer van zo'n beetje alles wat uit Texas komt
Hij moet nog hard aan z'n controle werken maar hij is nog jong (zie Volquez). Sommige teams zien in hem ook meer een relief pitcher en geen starter. Ik ben dan ook benieuwd wat de Reds met hem gaan doen. Het blift veel geld voor iemand die nog weinig gepresteerd heeft.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze zien in hem een nieuwe Randy Johnson. Ook een lefty met een fastball hoger dan 100 mph.. Reds krijgen zo wel een prima rotation met Chapman, Volquez en Cueto.
quote:SAN FRANCISCO (AP)—The San Francisco Giants and first baseman Aubrey Huff agreed to a one-year contract pending a physical, a person with knowledge of the negotiations told The Associated Press on Sunday night.
The person spoke on condition of anonymity because the team hasn’t made a formal announcement, which might not come until later in the week once all the details are finalized. Huff and the Giants reached their preliminary agreement sometime during the weekend.
Acquiring a reliable left-handed bat with power was one of Giants general manager Brian Sabean’s top priorities this offseason leading into the start of spring training next month in Scottsdale, Ariz.—and one of the final things still on his winter to-do list.
quote:NEW YORK (AP)—Mark McGwire finally came clean, admitting he used steroids when he broke baseball’s home run record in 1998.
McGwire said in a statement sent to The Associated Press on Monday that he used steroids on and off for nearly a decade. During a 20-minute telephone interview shortly afterward, his voice repeatedly cracked.
“It’s very emotional, it’s telling family members, friends and coaches, you know, it’s former teammates to try to get a hold of, you know, that I’m coming clean and being honest,” he said. “It’s the first time they’ve ever heard me, you know, talk about this. I hid it from everybody.”
McGwire said he also used human growth hormone, and he didn’t know if his use of performance-enhancing drugs contributed to some of the injuries that led to his retirement, at age 38, in 2001.
“That’s a good question,” he said.
He repeatedly expressed regret for his decision to use steroids, which he said was “foolish” and caused by his desire to overcome injuries, get back on the field and prove he was worth his multimillion salary.
“You don’t know that you’ll ever have to talk about the skeleton in your closet on a national level,” he said. “I did this for health purposes. There’s no way I did this for any type of strength use.”
McGwire hit a then-record 70 homers in 1998 during a compelling race with Sammy Sosa, who finished with 66. More than anything else, the home-run spree revitalized baseball following the crippling strike that wiped out the 1994 World Series.
Stop maar met vlees eten!quote:
Ik heb eigenlijk geen enkele afkeer uit de teams van de AL west.... niet voor de Mariners, Rangers, en A's..... uiteraard wel altijd fan van de Angels boven de andere drie.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef Guard het volgende:
sommige spelers waardeer ik gewoon, ongeacht voor welk team ze spelen, maar bij de Rangers verandert plots.
Zal wel te maken hebben met mijn natuurlijke afkeer van zo'n beetje alles wat uit Texas komt
Ik haal hier mijn vlees: http://www.wholefoodsmarket.com/stores/tustin/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:50 schreef popolon het volgende:
Stop maar met vlees eten!
Waarom hield iedereen dan zijn mond dicht als het eigenlijk nog legaal was?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:40 schreef maartena het volgende:
het heeft niet zoveel zin records af te gaan nemen uit een tijd dat het eigenlijk nog legaal was.
Je gaat natuurlijk niet vertellen wat je doet tijdens je actieve carriere, al is alles wat je doet volkomen legaal.. Als je een competetive edge erdoor krijgt houd je dat voor je...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Waarom hield iedereen dan zijn mond dicht als het eigenlijk nog legaal was?
McGwire
Conseco werd met de nek aangekeken toen hij met zijn boek kwam. Inmiddels is wel duidelijk geworden dat hij er niet vaak naast zat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef mitt het volgende:
Ik neem het allemaal maar ter kennisgeving aan. Hall of Fame kan hij wel vergeten nu.
Wat dat betreft is het boek van Jose Canseco wel verplichte kost als je een honkballiefhebber op afstand bent
Ik ga eens kijken of ik het boek op de kop kan tikken. Moneyball staat ook op mijn verlanglijstje. Daarover gesproken, er komt een film met Brad Pitt als Billy Beane.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef mitt het volgende:
Ik neem het allemaal maar ter kennisgeving aan. Hall of Fame kan hij wel vergeten nu.
Wat dat betreft is het boek van Jose Canseco wel verplichte kost als je een honkballiefhebber op afstand bent
Waarom wist ik niet van die film?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik het boek op de kop kan tikken. Moneyball staat ook op mijn verlanglijstje. Daarover gesproken, er komt een film met Brad Pitt als Billy Beane.
Ik raad het je echt aan om Moneyball te lezen. Mijn favoriete baseball boek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik het boek op de kop kan tikken. Moneyball staat ook op mijn verlanglijstje. Daarover gesproken, er komt een film met Brad Pitt als Billy Beane.
quote:This year, the New York Mets are hurting before the season even starts.
Carlos Beltran had surgery on his troublesome right knee Wednesday and the All-Star center fielder is expected to miss the start of the season. His decision to have the operation also sparked a dispute about whether he had received permission from the team, and perhaps whether the surgery was needed.
Either way, it's more bad news for the Mets, ravaged by serious injuries to several stars last year while sliding to 70-92 and fourth place in the NL East. Hoping for a fast start to the upcoming season, New York will likely be without one of its best players for at least the first few weeks.
A person with knowledge of the situation said Beltran did not obtain advance written consent from the club to have the surgery, which was performed by his personal physician, Dr. Richard Steadman, in Colorado. The person spoke to The Associated Press on condition of anonymity because the Mets didn't discuss the matter publicly.
Beltran's agent, Scott Boras, said the guarantee language in the slugger's contract requires advance written permission only for elective operations.
"This was necessary surgery, necessary surgery to work," Boras told The Associated Press.
The Mets might claim that the operation was elective.
quote:NEW YORK -- Two-time NL Cy Young Award winner Tim Lincecum highlighted the list of 128 players who filed for salary arbitration Friday, with many likely to gain enormous raises in the annual process.
Lincecum has been one of baseball's best bargains, earning $405,000 from the San Francisco Giants in 2008 and $650,000 last season, when he became the NL's first repeat Cy Young winner since Randy Johnson from 1999-02.
The deadline for players to file for arbitration was Friday. Lincecum is eligible for the first time and figures to earn $10 million or more this year after going 33-12 over the past two seasons.
En, welke pick heb je?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef popolon het volgende:
GIsteravond al de draftorder gedaan voor fantasy baseball met een bingo apparaat.Was wel leuk.
Tigers nu in Valverde een waardige closer? Ik heb m'n bedenkingen gezien zijn stats.
Ruilen voor Rodneyquote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef popolon het volgende:
GIsteravond al de draftorder gedaan voor fantasy baseball met een bingo apparaat.Was wel leuk.
Tigers nu in Valverde een waardige closer? Ik heb m'n bedenkingen gezien zijn stats.
Pick #5.quote:
Zo slecht is Valverde niet hoor Popo. De laatste 3 seizoenen een ERA rond de 3.00 (vorig jaar zelfs 2.33) en zijn controle is echt veel beter dan Rodney. En hij is het gewend om in een hitters park te pitchen.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef popolon het volgende:
In die comedyserie over Fantasy Football deden ze de draftorder met kinderen die een zakloopwedstrijd deden. De kinderen hadden een nummer. Die moesten ze trekken en de volgorde van het wedstrijdje werd de draftvolgorde.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef popolon het volgende:
Nou waren we dat al behoorlijk gewend met Francisco Rodriguez, maar die was wel ff wat beter.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:17 schreef popolon het volgende:
Jehebt gelijk, heb me even wat verdiept in de stats. Die zijn stukken beter dan die van Rodney.
Met Rodney weet je het gewoon nooit, 't kon nooit normaal een S zijn, altijd weer mensen OB e.d. Billenknijpen met die joker. Succes mitt.
Bengie Molina keert trouwens terug bij de SF Giants. Mets zijn dus nog steeds op zoek naar een catcherquote:Mariners, Hernandez Agree To Multi-Year Deal
By Zach Links [January 19 at 4:35pm CST]
4:35pm: Coley Ward at UmpBump.com says that Hernandez has bonuses in the contract that will pay him $1MM if he wins a Cy Young, $500K if he finishes second, and $250K if he finishes in third.
3:05pm: Heyman tweets that Hernandez will get a $3.5MM signing bonus, and will make $20MM in 2014, the final year of the contract.
9:28am: Heyman confirms (via Twitter) that it is in fact a five year deal worth $78MM. Good job by Blavia beating everyone to the scoop.
The deal buys out Hernandez's two remaining years of arbitration plus three years of free agency at an average annual salary of $15.6MM. FanGraphs says Felix's performance was worth exactly double that in 2009, and has been worth at least that every year since 2007. It's hard not to love this deal for the Mariners, and it sure isn't bad for a 23-year-old pitcher either.
quote:SAN FRANCISCO -- Two-time NL Cy Young Award winner Tim Lincecum asked for a record $13 million in salary arbitration on Tuesday, while the San Francisco Giants offered their ace $8 million.
Lincecum is seeking the richest contract ever awarded in arbitration, surpassing the $10 million that Alfonso Soriano (2006) and Francisco Rodriguez (2008) got after losing cases and Ryan Howard got after winning his in 2008.
If Lincecum and the Giants don't settle, an arbitration panel will hold a hearing next month and pick one of the salaries.
Lincecum's case is an interesting test because few players have entered salary arbitration with credentials similar to his. Called up early in the 2007 season, the right-hander has a 40-17 record with a 2.90 ERA.
He won the Cy Young in his first two full seasons, becoming the first repeat winner since Randy Johnson from 1999-2002. Lincecum was a bargain for the Giants last year, when he made $650,000.
He had no negotiating leverage then, but is guaranteed to increase his salary by more than twelvefold even if he loses his case because he is eligible for arbitration as a so-called "Super 2" -- a player in the top 17 percent of service time between two and three seasons.
Lincecum's case could be most similar to Howard, who won a $10 million award in his first time in arbitration in 2008. Howard won the NL MVP in 2006 when he led the league with 58 home runs and followed that with 47 homers in 2007. The Phillies offered $7 million, while Howard won with his $10 million request.
quote:Right-hander Joel Pineiro, one of the top free-agent pitchers remaining on the market, has reached an agreement with the Los Angeles Angels, sources told SI.com
The contract is $16 million for two years. The New York Mets are believed to have offered $15 million for two years, and they might have been willing to go a little higher to seal the deal. News of the the agreement was first reported by Newsday.
Pineiro went 15-12 with a 3.49 ERA for the St. Louis Cardinals last season. He walked just 27 batters in 214 innings and posted a 60.5 percent groundball rate due to a newfound sinker.
The Angels hope Pineiro will help fill a hole created by the departure of John Lackey, who left the AL West champions for a five-year, $82.5 million deal with the Boston Red Sox. Pineiro joins a rotation that includes Jered Weaver, Joe Saunders, Scott Kazmir and Ervin Santana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |