SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
Sure, anders had je het je lvl 80 warlock het wel laten oplossenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef caspergf1 het volgende:
Hij was zeker 5 jaar ouder anders had ik hem op zijn bek geslagen.
Nou niet dus, die gozer fietst gewoon met zijn lompe kop voorbij en spuugt me jas onder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
Heb je hem misschien eens uitgescholden in een grijs verleden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Nou niet dus, die gozer fietst gewoon met zijn lompe kop voorbij en spuugt me jas onder.
poffenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ow internetheld, stomp hem dan van zijn fiets af i.p.v. een topic openen op FOK.
En boeie dat hij 5 jaar ouder is, als iemand die 5 jaar ouder is dan mij me ondertuft pof ik hem wel.
Sta ik laatst zo in een cafe, komen er 2 internethelden binnen. Zegt de een tegen de ander: "als iemand die 5 jaar ouder is dan mij me ondertuft pof ik hem wel."quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ow internetheld, stomp hem dan van zijn fiets af i.p.v. een topic openen op FOK.
En boeie dat hij 5 jaar ouder is, als iemand die 5 jaar ouder is dan mij me ondertuft pof ik hem wel.
kom eens langs danquote:
Kom uit Gelderland debiel.quote:
lolquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Sta ik laatst zo in een cafe, komen er 2 internethelden binnen. Zegt de een tegen de ander: "als iemand die 5 jaar ouder is dan mij me ondertuft pof ik hem wel."
Omg echt, doe dr wat aan en ga niet huilen hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef DeTolk het volgende:
Wel tijd om foto's te maken maar geen ballen om die bontkraag in elkaar te trappen?
Laffe NSB-er!
Nee hij heeft al 5 jaar een kindquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef tennisracket het volgende:
LEZEN.
De mokro was 5 jaar oud.
Toch?
Nog erger, als je een brabander was had je een excuusquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Kom uit Gelderland debiel.
Pas maar op, anders open ik zo een topic over je dat je me uitmaakt voor kanker Brabander.
Tevens trekt de spelling van de TT ook nog Grammarnazi's aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef Dastan het volgende:
Tevens Marokkaan in TT => stormlooptopic.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
Je zal het er wel naar gemaakt hebben. Had je maar niet bij de deur moeten staan.
Ik ga er geen moeite voor doen, je mag wel toevallig voorbij lopen.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite voor doen, je mag wel toevallig voorbij lopen.
Ohquote:
quote:
Als ze het nu ook eens goed schreven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef Dastan het volgende:
Tevens Marokkaan in TT => stormlooptopic.
Graag of niet hoorquote:
Sprak TS die nog geen deuk in een pakje boter kan slaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef caspergf1 het volgende:
Hij was zeker 5 jaar ouder anders had ik hem op zijn bek geslagen.
Kut, dan val ik afquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elke Nederlander die in 15 kwartiertstaten kan aantonen dat geen van die voorouders van niet-Nederlandse origine is, die zou een wapen mogen dragen!
Wat een paintquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef caspergf1 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat hij een aantal koppen groter was dan mij en hij met nog een aantal allochtonen was.
De Marokkaan heeft een sinaasappel op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef caspergf1 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat hij een aantal koppen groter was dan mij en hij met nog een aantal allochtonen was.
PAINT IS OM TE HUILEN!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef caspergf1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef tho_Omas het volgende:
Lekker, zo'n fluim met veel knoflook, vezels van lamsvlees en een verdwaalde ouderschaamhaar.
gast je hebt een giraffe nek johquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef caspergf1 het volgende:
[ afbeelding ]
Da is zijn huidskleurquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Marokkaan heeft een sinaasappel op zijn hoofd.
Je staat ook compleet in de weg. Waarschijnlijk spuugde hij om je te waarschuwen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef caspergf1 het volgende:
[ afbeelding ]
En die is oranje, goed ingeburgerd dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Marokkaan heeft een sinaasappel op zijn hoofd.
Waar is je jas, TS?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef caspergf1 het volgende:
[ afbeelding ]
plus TS leeft op straat want het gebeurde juist toen hij naar binnen wou, op de paint staat geen huis ergo TS is een vuige zwerverquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je staat ook compleet in de weg. Waarschijnlijk spuugde hij op je om je te waarschuwen om aan de kant te gaan. Attent van hem.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tevens trekt de spelling van de TT ook nog Grammarnazi's aan
TS wat zei je hierbij: 'Ik geef me over'?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef caspergf1 het volgende:
[ afbeelding ]
En hij zit op een fiets!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
En die is oranje, goed ingeburgerd dus
TS is dus ook nog eens een nichterige kaalkop.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie alleen maar 2 sinaasappels, waarvan 1 doormidden en iemand die aanvangt met het YMCA-dansje..
Die fiets zal die gejat hebben jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En hij zit op een fiets!!
Ts moet niet zo zeiken!
Je vergeet zijn huilie-smoel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
TS is dus ook nog eens een nichterige kaalkop.
Nou, wat wil je nog meer!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Die fiets zal die gejat hebben ja
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Het liefste laat ik hem het land uitzetten.
Dit dus. Waar gaat het heen met dit land als we allemaal maar bij de deur mogen staan? Wat is het volgende? Moord goedkeuren?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
Je zal het er wel naar gemaakt hebben. Had je maar niet bij de deur moeten staan.
Dat is ook best wel gayish toch.quote:
Inderdaad. Zou ietwat pleonastisch worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is ook best wel gayish toch.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef caspergf1 het volgende:
Ik wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, als we dit nu goedkeuren is het einde zoek! Het gaat om de komende generaties, onze kinderen!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit dus. Waar gaat het heen met dit land als we allemaal maar bij de deur mogen staan? Wat is het volgende? Moord goedkeuren?
Hebben we er weer een bevolkingsgroep bij ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
JONGENS EN MEISJES, NIET DE OP LEZEN. DOORLOPEN.
DIT TOPIC GAAT NIET, IK HERHAAL NIET OVER MARRAKONEN.
TS PROBEERT GEWOON EEN BEVOLKINGSGROEP TE DISCRIMEREN !!!
DEN HAAG, NIET KIJKEN PLS.!!!
Marrakonenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic is niet interessant. Vertel eens meer over je lippen!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik kom even hoi zeggen
en ts uitlachen hihihhahaahhoho
[ afbeelding ]
Vrouw gooide glas in gezicht van een man?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ach beter kots op je jas dan een glas in je gezicht gegooid krijgen.
Zoals vrijdag gebeurde tijdens het stappen( niet bij mij )
Zijn gewoon verhaaltjes om die volk ('oh, nee mamma er is een marokkaan, jank jank volk) hier bezig te houden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef Santello het volgende:
Serieus waar komen die verhalen toch vandaan, wie maakt dit nou mee
Maroc gooide glas in gezicht jongen = veel bloed op de grond + ambulance en polizeiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef John_Q het volgende:
[..]
Vrouw gooide glas in gezicht van een man?
Ow echt het glas zelf. Dacht zelf aan zo'n Joran actie met ze wijnglas op Peter R 'laffing aut laut' de Vries.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maroc gooide glas in gezicht jongen = veel bloed op de grond + ambulance en polizei
Geen idee, kwamen rond 4 uur de stad in, eigenaar club stond buiten effe mee gepraat, jongen was inmiddels afgevoerd met ambulance, maar gezien de hoeveelheid bloed die op de grond lag heeft hij hem goed geraakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ow echt het glas zelf. Dacht zelf aan zo'n Joran actie met ze wijnglas op Peter R 'laffing aut laut' de Vries.
Glas zelf is wel iets kutter. Hoe is dat verder afgelopen dan?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |