quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
JONGENS EN MEISJES, NIET DE OP LEZEN. DOORLOPEN.
DIT TOPIC GAAT NIET, IK HERHAAL NIET OVER MARRAKONEN.
TS PROBEERT GEWOON EEN BEVOLKINGSGROEP TE DISCRIMEREN !!!
DEN HAAG, NIET KIJKEN PLS.!!!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik kom even hoi zeggen
en ts uitlachen hihihhahaahhoho
[ afbeelding ]
Vrouw gooide glas in gezicht van een man?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ach beter kots op je jas dan een glas in je gezicht gegooid krijgen.
Zoals vrijdag gebeurde tijdens het stappen( niet bij mij )
Zijn gewoon verhaaltjes om die volk ('oh, nee mamma er is een marokkaan, jank jank volk) hier bezig te houden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef Santello het volgende:
Serieus waar komen die verhalen toch vandaan, wie maakt dit nou mee
Maroc gooide glas in gezicht jongen = veel bloed op de grond + ambulance en polizeiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef John_Q het volgende:
[..]
Vrouw gooide glas in gezicht van een man?
Ow echt het glas zelf. Dacht zelf aan zo'n Joran actie met ze wijnglas op Peter R 'laffing aut laut' de Vries.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maroc gooide glas in gezicht jongen = veel bloed op de grond + ambulance en polizei
Geen idee, kwamen rond 4 uur de stad in, eigenaar club stond buiten effe mee gepraat, jongen was inmiddels afgevoerd met ambulance, maar gezien de hoeveelheid bloed die op de grond lag heeft hij hem goed geraakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef John_Q het volgende:
[..]
Ow echt het glas zelf. Dacht zelf aan zo'n Joran actie met ze wijnglas op Peter R 'laffing aut laut' de Vries.
Glas zelf is wel iets kutter. Hoe is dat verder afgelopen dan?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
Je zal het er wel naar gemaakt hebben. Had je maar niet bij de deur moeten staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |