Deze zin loopt ook niet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef Aurelianus het volgende:
Geachte meneer de politieagent,
Gisteravond vroren mijn ballen er zowat af. Het was echt serieus koud. Ik fietste desalniettemin vrolijk van het lokale café naar mijn domicile, een lieflijk deuntje fluitend. Maar mijn serene geluk werd al spoedig verstoord door een duo verveelde ambtenaren in een witte bus met rode en blauwe diagonalen. Vijfendertig euro boete voor fietsen zonder licht, of ik dat eens op wilde hoesten. En maar in zijn formulierenboekje schrijven - een boekje dat nota bene mede door mij, de belastingbetaler, is betaald! Schande!
Beeldt u eens in, geachte meneer de diender, dat u een vrouw bent van middelbare leeftijd. U bent een week geleden verkracht door een horde hitsige Antillianen in een kelderbox en heeft net te horen gekregen dat uw ouders overleden zijn tijdens een tragisch verlopen frikandeleetwedstrijd, dat uw huis in vlammen is opgegaan en dat uw kind van school het advies heeft gekregen naar het VMBO te gaan.
Dat is geen prettig beeld, is het wel? Een dergelijke tragedie vormde het voor mij toen ik werd beroofd van mijn centjes - zuurverdiend door zwavelstokjes te verkopen op het station. Ik hoop dat u een fijn kerstfeest heeft. Hopelijk kan ik nog genoeg centjes bijeenverzamelen om een warme maaltijd te bekostigen.
Met vriendelijke groet,
Aurelianus.
Misschien wel. Waarschijnlijk zijn ze er meer gewend aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Deze zin loopt ook niet..
Moet gewoon zijn: "Zo Politiehomo"
Dure woorden, je moeder. En een poepverhaal? Paarlen voor de zwijnen, zeg ik je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Heel veel dure woorden voor een poepverhaal; dit moet een nazaat van Emimich zijn
Zie je wel, ik weet genoeg. Schaakheldquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dure woorden, je moeder. En een poepverhaal? Paarlen voor de zwijnen, zeg ik je.
ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
Heel veel dure woorden voor een poepverhaal; dit moet een nazaat van Emimich zijn
Hej maar.quote:
quote:
kon dat niet in 1 postquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
die lampjes kosten hooguit 3 euro, je hebt jezelf dus gewoon genaait
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef Aurelianus het volgende:
Geachte meneer de politieagent,
Gisteravond vroren mijn ballen er zowat af. Het was echt serieus koud. Ik fietste desalniettemin vrolijk van het lokale café naar mijn domicile, een lieflijk deuntje fluitend. Maar mijn serene geluk werd al spoedig verstoord door een duo verveelde ambtenaren in een witte bus met rode en blauwe diagonalen. Vijfendertig euro boete voor fietsen zonder licht, of ik dat eens op wilde hoesten. En maar in zijn formulierenboekje schrijven - een boekje dat nota bene mede door mij, de belastingbetaler, is betaald! Schande!
Beeldt u eens in, geachte meneer de diender, dat u een vrouw bent van middelbare leeftijd. U bent een week geleden verkracht door een horde hitsige Antillianen in een kelderbox en heeft net te horen gekregen dat uw ouders overleden zijn tijdens een tragisch verlopen frikandeleetwedstrijd, dat uw huis in vlammen is opgegaan en dat uw kind van school het advies heeft gekregen naar het VMBO te gaan.
Dat is geen prettig beeld, is het wel? Een dergelijke tragedie vormde het voor mij toen ik werd beroofd van mijn centjes - zuurverdiend door zwavelstokjes te verkopen op het station. Ik hoop dat u een fijn kerstfeest heeft. Hopelijk kan ik nog genoeg centjes bijeenverzamelen om een warme maaltijd te bekostigen.
Met vriendelijke groet,
Aurelianus.
TS:quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef Alicey het volgende:
Waarom heb je dat niet meteen tegen meneer agent gezegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |