Oe die is erg mooiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:43 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen gebracht tussen een van der Klaauw en deze Sinn.
[ afbeelding ]
Ik vind de Sinn werkelijk zeer mooi in z'n eenvoud. Een zeer strak en schoon horloge.
Kast is 44mm,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie uitvoering, zo met de seconde op de 9 en de powerreserve! Issie ook net zo groot als een Panerai?
Op DZVL en horlogeforum woed(t)(de) er een 'oorlog' over de zogenaamde hommages. Ik snap persoonlijk de ophef daar niet zo van. Er is namelijk nogal een verschil tussen een hommage en een nepper.
Sleep die vriendinnen eeens naar dit topic danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie! Denk dat mijn interesse in horloges er min of meer met de paplepel is ingegoten. Mijn ouders houden allebei ook erg van horloges. Wij kregen op ons 21e ons eerste "echte" horloge en dat was bij mij de pasha. Breitling later overgenomen van iemand anders (ook een vrouw!). Ik heb een paar vriendinnen die ook into the watches zijn, waarvan één nog veel meer dan ik. Maar ik moet toegeven dat de horlogeliefhebbende vrouw vrij zeldzaam is. Tenzij ze geld hebben (of hun man eigenlijk) en dan wel met een dikke cartier lopen te pronken. Maar denk dat dat weinig met het uurwerk zelf te maken heeft, maar meer met het bling bling
.
Ben laatst een paar dagen in Zurich geweest. Das wel een Walhalla hoor![]()
!
Ik vind hem weer iets te simpel. Maargoed een horloge blijft heel persoonlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:43 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben nu aan het twijfelen gebracht tussen een van der Klaauw en deze Sinn.
[ afbeelding ]
Ik vind de Sinn werkelijk zeer mooi in z'n eenvoud. Een zeer strak en schoon horloge.
Tsja, Rolex maakt niet echt spectaculaire horloges. Bij de Hema zie je ook horloges liggen met hetzelfde ontwerp kastquote:Op zondag 10 januari 2010 13:19 schreef TheTemperTrap het volgende:
Mijn Schattekes.
[ afbeelding ]
Gr.
TTT
dat vind ik dan wel weer heel kort door de bochtquote:Op zondag 10 januari 2010 15:55 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Tsja, Rolex maakt niet echt spectaculaire horloges. Bij de Hema zie je ook horloges liggen met hetzelfde ontwerp kastEen Rolex is eigenlijk de tractor onder de horloges. Niet veel om te zien maar blijf wel altijd lopen
Ik persoonlijk ook, vind Rolex juist wel weer wat hebben tegenwoordig. Beetje retro voor mijn generatie.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer heel kort door de bocht![]()
Waarom denk je dat dat zo is? Mooie Explorers, TTT.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:55 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Tsja, Rolex maakt niet echt spectaculaire horloges. Bij de Hema zie je ook horloges liggen met hetzelfde ontwerp kastEen Rolex is eigenlijk de tractor onder de horloges. Niet veel om te zien maar blijf wel altijd lopen
Ja, dat is normaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef flexster het volgende:
Ik heb met de kerst een mooie Seiko premier kinetic gekregen. Ik vroeg me daarbij af, is het normaal dat je het kinetic mechanisme best goed hoort? Als ik mijn arm heen en weer beweeg kun je het gewoon goed horen zonder dat ik mijn hoofd er dicht bij hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |