Bofkont!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef Ole het volgende:
Ik hoefde nooit naar de schooltandarts![]()
Mijn ouders namen me mee naar een échte tandarts gelukkig.
En dat terwijl mijn moeder ook op die school werkte
Je werd nooit gewaarschuwd. Kwam je op maandagochtend aan bij school, stond er een grote blauwe bus. Schrikken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Tong! Wat is jouw verhaal? TS begint toch?
Na de behandeling kreeg je een kaart mee waar de naam van het volgende kindje op stond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef Ole het volgende:
Hoezo de kaart kreeg van een ander kindjeBang dat ze in de verkeerde kies gingen boren?
Ik kan me dat niet herinneren.. Maar ja, ik hoefde ook niet naar die gesjeesde slagers tandartsen. Ik had nooit gaatjes, maar ik verdenk de schooltandartsen ervan dat ze voor hun plezier gingen boren! Kleine kindertjes beulen waren hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de behandeling kreeg je een kaart mee waar de naam van het volgende kindje op stond.
The horror als je hem kreeg.
Heb je énig idee waarom ze dat doen bij jongens van die leeftijd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef najazeg het volgende:
[..]
Wat ik me nu ineens afvraag... hoe ging dat dan bij meisjes? Zat die dan aan het clitje te voelen?Vast niet, want kindermisbruik (maar then again, dat had voor jongetjes dan ook moeten gelden. Ach, whatever...
GEENquote:
Zo zielig als er niemand reageert op je kick.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |