Wat had je dan verwacht in deze tijd?quote:
nou het is dit jaar echt verschrikkelijk op 3FM. Ik heb het idee dat er vorig jaar veel minder kerstzooi gedraaid werd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht in deze tijd?
Voor de zekerheid ff geqoute, je weet nooit hèquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
ik wel hoor, als die Gewoon Rutger het wordt eet ik mijn schoen op
Ik vind het kerstmuziek-gehalte nog wel meevallen eigenlijk. Maar goed, ik weet niet hoeveel er overdag van dat genre wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou het is dit jaar echt verschrikkelijk op 3FM. Ik heb het idee dat er vorig jaar veel minder kerstzooi gedraaid werd.
En het nog zelden goede platen ook nog
En in Carnavalstijd draaien ze ook niet steeds Carnavalsplaten
Niet overdadig dus prima.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind het kerstmuziek-gehalte nog wel meevallen eigenlijk. Maar goed, ik weet niet hoeveel er overdag van dat genre wordt gedraaid.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou het is dit jaar echt verschrikkelijk op 3FM. Ik heb het idee dat er vorig jaar veel minder kerstzooi gedraaid werd.
En het nog zelden goede platen ook nog
Wilde bijna zeggen hoe wil je hem bereid hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ff geqoute, je weet nooit hè
heb hem zelfs als ringtone , als mijn recruiter belt dan weet ik dat zij het isquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]![]()
Die Fireflies heb ik inmiddels wel genoeg gehoord trouwens..
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:19 schreef rubbereend het volgende:
Ben je nog steeds aan het afleren dat "is" "eens" moet zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel draai even van een cdtje en reset dalet is please
Hoi daarquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:32 schreef Sersjee het volgende:
Volgende week rond deze tijd sta ik in Paradiso naar Tim Knol te luisteren. Da's best tof, maar eigenlijk ook weer niet.
Dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
I Think I Like IT !![]()
![]()
. Lang (te lang) niet gehoord
Vind ik wel meevallen. Hij zat afgelopen vrijdag nog in Ekstra Weekend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
I Think I Like IT !![]()
![]()
. Lang (te lang) niet gehoord
Hoevaak gaan we hem requesten met de SR als ekdom uitzending heeftquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij zat afgelopen vrijdag nog in Ekstra Weekend.
Muziek wordt bij SR aangevraagd via een callcenter en van tevoren ingepland, dus dat hoef je niet per sé tijdens Ekdom te requesten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevaak gaan we hem requesten met de SR als ekdom uitzending heeft
Vaakquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevaak gaan we hem requesten met de SR als ekdom uitzending heeft
Is ook waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Muziek wordt bij SR aangevraagd via een callcenter en van tevoren ingepland, dus dat hoef je niet per sé tijdens Ekdom te requesten.
Kun je dan wel extra bieden om hem bij ekdom te draaienquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Muziek wordt bij SR aangevraagd via een callcenter en van tevoren ingepland, dus dat hoef je niet per sé tijdens Ekdom te requesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |