Klasse ! congratzquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
Gister tentamen M&T gemaakt. Vandaag uitslag binnen, een 6. Maar goed
binnen is binnen.
was dat de tentamen waar van je dacht dat je hiet niet zou halen of krap zou halen ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
binnen is binnen.
ja dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef rubbereend het volgende:
tomaatwerpen
is dat mokkel wat hierin meezingt dat mokkel van de jakhalzen?
GODMILJAAR!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen dit jaar geen ekstra weekend meer
Achteraf bleek het wel wat moeilijker te zijn dan ik had gedachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was dat de tentamen waar van je dacht dat je hiet niet zou halen of krap zou halen ?
Doen ze daar snel zeg, ik zit hier altijd minimaal 2 weken te wachten op uitslagen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
binnen is binnen.
6-jes cultuurquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Achteraf bleek het wel wat moeilijker te zijn dan ik had gedacht. Maar goed het is binnen
als 80% multiplegok is en 20% open , dan is het zo nagekeken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Doen ze daar snel zeg, ik zit hier altijd minimaal 2 weken te wachten op uitslagen..
Nee dit was 100% Multiplegokquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als 80% multiplegok is en 20% open , dan is het zo nagekeken.
ah dus ander tentamen dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee dit was 100% Multiplegok. En ja de formulieren kunnen gewoon in de computer gooien en ze zijn nagekeken
.
Dan is de volgende dag zelfs nog traag. Ik had een tijdje terug een 100% multiple-gok tentamen met ongeveer 70 vragen wat niet met een computer nagekeken kon worden, en die resultaten waren er dezelfde middag nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee dit was 100% Multiplegok. En ja de formulieren kunnen gewoon in de computer gooien en ze zijn nagekeken
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |