Gefelicidingest......quote:
Beetje laat misschien, maar ik ben 1.65m en rijd op een begrensde yamaha diversion xj600s. Deze is niet verlaagd o.i.d. aangezien de vorige eigenaar bijna 2 meter (lijkt?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
formaat onderdeur krijg ik vaak te horen.. 1,62 om precies te zijn.... kan kleiner is mijn mening... maarre... je gaat toch niet echt op de motor naar de jaarbeurs? das veels te brrrrrrrrrr
Dankje! Ik begin zelf langzaam de chopper uit mijn hoofd te halen, wil toch met een neutraal / vlot ijzertje beginnen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef PeeJie_ het volgende:
Gefeliciteerd NutKees!
Binnenkort kijken naar een nieuwe motor, waarschijnlijk een Thundercat
Moet ook wel te vinden zijn hoor. met shoppers kom ik wel op de grond met beide voeten, maar ik vind een shopper echt 3 keer niets. Daarom heb ik bedacht om maar eerst mijn 'rijbewijs' te gaan halen en dan pas te gaan verdiepen in welke motor wel bij me past qua het complete plaatjequote:Op woensdag 24 februari 2010 18:36 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Beetje laat misschien, maar ik ben 1.65m en rijd op een begrensde yamaha diversion xj600s. Deze is niet verlaagd o.i.d. aangezien de vorige eigenaar bijna 2 meter (lijkt?) is. Maar ik kan net niet met beide hakken op de grond, maar sta toch best stevig op de bal van mijn voet.
Misschien heb ik in verhouding wat langere benen ofzo, maar denk dat je best een leuk motortje kan vinden.
Choppertje is ook leuk (voor erbijquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dankje! Ik begin zelf langzaam de chopper uit mijn hoofd te halen, wil toch met een neutraal / vlot ijzertje beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |