Verdoriequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef NutKees het volgende:
Rijles gisteren afgelast, examen morgen ook zo goed als. 2e keer verdorie.
Met de sneeuw wil je echt niet rijden nou, als het er vers ligt is het leuk, lekker glijden met grip, maar als het opgevroren is, en je wilt savonds naar huis, en je rijd een stoepje af, lig je mooi op je plaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Als het maximum straks rond de 2-5 graden is, kan je wel weer lekker lessen. Tenminste, daar zou ik op wachten, weet je zeker dat je geen last heb van die sneeuw
Ik weet niet of het overal hetzelfde is, maar in Leusden kan je maar 1x per week motortheorie doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Meddo het volgende:
Waar kan ik het snelst examen doen
lijstje
Die wachttijd is niet zo hoog![]()
Leusden : 14 Januari..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik weet niet of het overal hetzelfde is, maar in Leusden kan je maar 1x per week motortheorie doen.
Alleen op donderdag
Ik heb 2de kerstdag nog een stuk gereden!, maar idd, mooi kut.quote:
Met al dat zout op de wegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb 2de kerstdag nog een stuk gereden!, maar idd, mooi kut.
Gewoon afspoelen met wat water als je terug bent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Met al dat zout op de wegGaat denk ik nog wel even duren voor dat ik er weer op zit met dit weer....
Ja dat is waar, maar op sommige stukken waar ik langs kom wordt amper gestrooid. Hier in de wijk wordt echt bijna niet gestrooid, aangezien het een en al bochten is...... Met de auto glij je soms al, motor ga ik niet eens proberen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon afspoelen met wat water als je terug bent.
Gister nog een stuk gereden, het ging best. Op de binnenwegen moet je oppassen, maar verder is het best te doen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:43 schreef crossover het volgende:
Als er niet gestrooid is, is het inderdaad hopeloos...
Ik wil lente!! Geitjes in de wei, zonnetje met een graad of 15, rokjesdag..
Sfeerimpressie omdat we alweer vergeten zijn hoe de lente er ook al weer uitziet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Die foto!
Misschien nog een keer aangeven, maar! Misschien is het een idee van het voorjaar een half / heel dagje een toer(tje) te doen met wat mensen uit het topic + andere motorvrienden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |