Al zal de bovenstaande poster het zelf nog wel een keer posten, om iedereen uit de brand te helpen:quote:Op donderdag 24 december 2009 17:01 schreef TurboTurd het volgende:
Ik zat net de nieuwe aflevering van AVGN te kijken en op de achtergrond hoorde ik meerdere malen een HEEL bekend muziekje, maar ik kon er maar niet opkomen waar ik het van ken![]()
Weet iemand wel waar het van is![]()
Je hoort het na de intro
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/60232
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Modus het volgende:
Ik hoorde/zag laatst een nummer, slechts 1x nog maar dus van de omschrijving kan ik niet meer maken dan dat het ongeveer klonk als een bombastische mix van Pink, Within Temptation en Linkin' Park ofzo en de clip was voornamelijk buiten als ik het me goed herinner. Neem aan dat het een recent nummer was.
Meer kan ik er niet van maken..
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Hamilton het volgende:
Kan iemand misschien meer info geven over dit nummer (begint na 5 seconden)? Zou erg top zijn!![]()
Thanks maar dat was hem niet. Het was wat zwaarder en de clip was op een bergtop, aan de rand van een ravijn ofzo.quote:
Heb em gevonden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef Refragmental het volgende:
Hmmm ik denk dat deze heel erg moeilijk zal zijn, maar ik probeer het toch maar.
Ik zoek een nummer uit de jaren 90, volgens mij mid-eind jaren 90.
Titel heeft "Box" erin. De videoclip is van een persoon (volgens mij een kale vrouw), die stopmotion gefilmd is terwijl de rest om haar heen in snel tempo beweegt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef lablufoxy het volgende:
Hallo!!! Ik ben dringend op zoek naar een grote hit uit 2000 denk ik.
Het gaat om een electro of dance plaat waarin een vrouwelijk stem zingt :
'Touch me', 'I want you', 'I need you'. Ik zou graag willen weten van wie de plaat is.
Saludos!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef mr.donkey het volgende:
Ben op zoek naar een nummer. Heb jaren geleden het eens op een cdtje gezet, speel het af en herken het niet meer.
Omdat ik zo lief ben heb ik een stukje uit het nummer geknipt, voornamelijk de melodie en wat beats, om het wat herkenbaarder te maken.
Kunnen jullie mij helpen?
http://www.mediafire.com/?2w2mhztdz2y
http://www.megaupload.com/?d=52CWC4HM
Haha, geweldig. Ontzettend bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef hxk-clan het volgende:
Ben nou al een aantal dagen opzoek naar nummer met daarin de volgende text
''and when the beat goes on .... .... .... .... take it slow (zoiets, lege stuk weet ik niet precies wat ze zingt)
Het betreft een vrouwelijke stem en het is een dance nummer (redelijk recent volgensmij), maar ik kan maar niet vinden welk nummer het is.
Heel erg bedankt voor je reactie, maar toch is het hem niet!quote:
kan je zo'n mix aangeven op youtube? wellicht als we het horen dat we het herkennen?quote:Op zondag 27 december 2009 02:14 schreef lablufoxy het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor je reactie, maar toch is het hem niet!
Ik zoek een electro plaat met vocals die 'I want you, I need you......touch me' zingt. Het is een erg bekende plaat, maar niemand weet hoe hij heet. Ik heb hem in mixen verwerkt zitten, maar zou hem graag volledig downloaden
Peter Maffayquote:Op zondag 27 december 2009 11:05 schreef jimjim1983 het volgende:
duits nummer met "du" erin, bekend nummer. van wie ook alweer?
quote:Op zondag 27 december 2009 11:05 schreef jimjim1983 het volgende:
duits nummer met "du" erin, bekend nummer. van wie ook alweer?
quote:Op zondag 27 december 2009 02:14 schreef lablufoxy het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor je reactie, maar toch is het hem niet!
Ik zoek een electro plaat met vocals die 'I want you, I need you......touch me' zingt. Het is een erg bekende plaat, maar niemand weet hoe hij heet. Ik heb hem in mixen verwerkt zitten, maar zou hem graag volledig downloaden
quote:Op zondag 27 december 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ola.
Vraagje...
Op slam FM draaien ze best vaak een tof nr. Het nr wat ik zoek heeft een toffe melodie met een trompet (althans, ik vermoed dat het een trompet is.) er komt geen zang in voor, en het lijkt wel wat op jazz.
Ik wil vet graag weten van wie dat nr is, en hoe het nr heet
Nope, het is een veel sneller nr. Je zou er zelfs op kunnen dansenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
Daar zoekt iemand hem ook. Ik heb alle nrs net gehad die geopperd werden daar, en die zijn het dus niet
ook niet.quote:
Ik heb wel dit nummer gevonden, maar erg jazzy kun je het niet noemenquote:Op zondag 27 december 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook niet.
Geen zang, geen stem, helemaal niks... afgezien van wat muziek en die trompet die overheerst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer zal het deze wel zijn:
quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
En ja hoor, vriendlief trekt hem tevoorschijn:
MikeyMo is een EINDBAAS!
Of een klarinetquote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens mij is dat geen trompet, eerder een saxofoon
quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef Qwea het volgende:
En ja hoor, vriendlief trekt hem tevoorschijn:
MikeyMo is een EINDBAAS!
quote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef SlagerKorrel het volgende:
Help, ik zoek een nummer uit de jaren 90, dacht ik.
Een beetje vervelende popmuziek, vond het in ieder geval toen niet zo leuk.
Ik zie alleen nog een knap blond meisje in een rode cabrio voor me, rijdend door de woestijn. Wat opmerkelijk was, was dat de videoclip twee eindes had, 1 ongeluk-versie, en 1 brave versie.
De band heette zoiets als 'the carlatans'... toch?
Pfff...
weet het niet zekerquote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Fortitudo het volgende:
een liedje van mark knopfler met ene vrolijke gitaar erdoorheen die bij de reclame voor zijn concerten wordt aangekondigd. Iemand idee welk lied dat is?
thx
quote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
Daar zoekt iemand hem ook. Ik heb alle nrs net gehad die geopperd werden daar, en die zijn het dus niet
jup dat is hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |