Denk niet dat die mailtje uitprinten veel zin heeft? Iedereen die een beetje handig is met Microsoft Office Word kunnen mails 'maken'.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef trovey het volgende:
Gewoon dus die mailtjes uitprinten en aangifte doen van bedreiging....of een bodyguard inhuren maar ja dan is aangifte doen wellicht beter en goedkoper![]()
Sorry TS dat tweede deel van het antwoord kon ik even niet laten.
Uitprinten als in bewijs voor de politie....moest ik ook doen toen ik aangifte deed van oplichting door een internetwinkel een paar jaar terug. En wat jou omerking betreft....als iemand een valse aangifte doet is dat ook strafbaar als dat ontdekt wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:02 schreef Ben. het volgende:
[..]
Denk niet dat die mailtje uitprinten veel zin heeft? Iedereen die een beetje handig is met Microsoft Office Word kunnen mails 'maken'.Lijkt mij dan.
Dat deden ze vroeger (quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zal de inhoud niet openbaren maar het komt eropneer dat als hij me ziet dat hij me inelkaar wil slaan.![]()
Je bedoelt: ze vinden zichzelf tuig?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:22 schreef AlphaOmega het volgende:
Zoals al eerder gezegd, even contact opnemen met 0900-TUIG. Dat nummer hebben ze niet toevallig gekozen. Even een afspraak maken, en de boel vast laten leggen. Dat is het begin.
Met die houding wordt het inderdaad nooit iets, dat heb je helemaal juist.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:58 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je bedoelt: ze vinden zichzelf tuig?
Ik weet dat naambellen meestal slaat op de zaak zelf, zoals City Wok of Pizza Toko etc. Ik ben het in dat geval wel met degene die he tnummer verzonnen heeft eens.
Want aangifte opnemen, ho maar.... En ALS dat al lukt dan moet je nog jezelf redden. Fijn heh. Dat 8844
Daar komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Blurbblurb het volgende:
De ex hier. Heb maar even een generic account aangemaakt om te reageren.
Wat cablegunmaster is vergeten te zeggen, is dat mijn vriendje graag legaal met hem op de vuist zou willen.
Hier een quote uit de email die hij heeft verstuurd: "Mocht je mijn voorkeur willen: een ring en een stel hand en voetbeschermers zodat ik er legaal lang van mag genieten."
Natuurlijk is dit nog steeds niet 'eerlijk' omdat hij een zwarte band heeft, en cablegunmaster weinig tot geen ervaring heeft in vechtsporten. De reden dat hij überhaupt zo pissed is geworden, is omdat cablegunmaster dingen heeft gezegd als:"je gebruikt steroīden" en "je gaat vreemd". Een beetje man laat dit natuurlijk niet zomaar op zich zitten.
Hij heeft mij overigens nooit verboden met hem te praten, maar omdat ik graag een conflict wil voorkomen, heb ik zelf besloten het contact te verbreken, zodat mijn huidige vriendje wat tot rust kan komen en er niet werkelijk een gevecht komt.
Mocht cablegunmaster toch actie willen ondernemen, moet ik hem er op wijzen dat hij mij ook wat aardige doodsverwensing heeft toegestuurd, die ik natuurlijk wel heb bewaard voor het geval dat. Het argument dat het anders is omdat het net uit was, en jij 'emotioneel' was en dat "dingen die in woede gezegd zijn niet tellen' is overigens grote bullshit. Dat is meten met twee maten.
Dus je hebt weer wat met haar?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..] omdat ik voormalig ex ben
laat me raden: krav maga...? (quote:Ik zal de inhoud niet openbaren maar het komt eropneer dat als hij me ziet dat hij me inelkaar wil slaan.![]()
Dan voel je je gewoon niet veilig omdat je weet dat die persoon op een vecht sport heeft gezeten zwarte band.![]()
En dat in WGRquote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat een topicen zo plotsklaps de ex ook in het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |