quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo aan je fotoboek te zien is het terecht.
FF serieuze reactiesquote:
Ik praat met mensen, is dat verboden? nog niet eens negatief . maar dan krijg je weer een jaloers persoon omdat ik voormalig ex ben . die zich ermee gaat bemoeien dat ik niet met dr mag praten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef mug89 het volgende:
is het ook terecht? of heb je niks geflikt
Is niet ergquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:20 schreef trovey het volgende:
Gewoon dus die mailtjes uitprinten en aangifte doen van bedreiging....of een bodyguard inhuren maar ja dan is aangifte doen wellicht beter en goedkoper![]()
Sorry TS dat tweede deel van het antwoord kon ik even niet laten.
Exquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik praat met mensen, is dat verboden? nog niet eens negatief . maar dan krijg je weer een jaloers persoon omdat ik voormalig ex ben . die zich ermee gaat bemoeien dat ik niet met dr mag praten.
Krijg ik een dreigbrief aan m'n poten. Ik laat niet over me heen walsen.
Alsof hij haar leven mag bepalen met wie ze praat en wie niet?
Ik zal de inhoud niet openbaren maar het komt eropneer dat als hij me ziet dat hij me inelkaar wil slaan.![]()
Dan voel je je gewoon niet veilig omdat je weet dat die persoon op een vecht sport heeft gezeten zwarte band.![]()
Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal, dus kom nu maar met zijn kant van het verhaalquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik praat met mensen, is dat verboden? nog niet eens negatief . maar dan krijg je weer een jaloers persoon omdat ik voormalig ex ben . die zich ermee gaat bemoeien dat ik niet met dr mag praten.
Ik zal de inhoud niet openbaren maar het komt eropneer dat als hij me ziet dat hij me inelkaar wil slaan.![]()
Dan voel je je gewoon niet veilig omdat je weet dat die persoon op een vecht sport heeft gezeten zwarte band.![]()
Hier ooit wel eens bedreigd per mail en MSN. Ik heb de persoon doodgenegeerd. Hield vanzelf op na een maand ofzo. En tuurlijk als het door blijft gaan gewoon politie ff bellen. Geef je ze ook eens wat anders te doen dan parkeer bonnen uitschrijven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Simpel weg , ik krijg dreigbrieven van een zekere persoon. Wat moet ik hiermee doen?![]()
Wat kan ik hiermee doen? want er staan nog al wat verwensingen in en bedreigingen.
Valt hier juridisch iets tegen te doen? Want deze persoon begint me helemaal te irriteren.
Doodsverwensingen? Staan hierop straffen op? in nederland?![]()
ik praat met zijn vriendinquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal, dus kom nu maar met zijn kant van het verhaal
Nee je kan voor een bedreiging las ik net op regelwetgeving tot 9 maanden celstraf krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik dacht dat trouwens gewoon mocht, ik bedreig ook regelmatig en dat werkt toch wel effectief
Nah, denk dat dat wel meevalt. Dergelijke schijtluizen denkt anoniem te zijn namelijk. En dan durven ze wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:23 schreef Djinx het volgende:
that should do?
of je krijgt nog meer klappen hahaha
Uh uh, tot je iemand tegenkomt die niet meebuigt als een rietje en actie onderneemt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik dacht dat trouwens gewoon mocht, ik bedreig ook regelmatig en dat werkt toch wel effectief
ow smiley vergeten erbij te zettenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Uh uh, tot je iemand tegenkomt die niet meebuigt als een rietje en actie onderneemt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow smiley vergeten erbij te zetten
Je krijgt ook dreigbrieven?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik durf niet eens naar buiten te gaan joh
Jij vindt mensen bedreigen normaal....ik hoop jou nooit tegen te komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Het feit dat hij op een vechtsport heeft gezeten en een bepaalde band heeft en dus mogelijk kundig is geeft jou het recht om jezelf op relatief harde wijze te verdedigen. Ik zou hiervan ook melding maken bij de politie en benadrukken dat jij nooit en te nimmer de initiatiefnemer zal zijn, maar dat je bij verdediging in dit geval mogelijk geen andere optie ziet dan goed voor jezelf "zorgen".quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |