quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Mooie jongens? wie brengen jullie mee dan
Mijn moeder heeft een ska periode gehad hahaha compleet met geruite schoenen en stropdasquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Moeders horen naar UB40 en Simply Red te luisteren, niet naar Nirvana.
Waarom zo haterig danquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Kiss of Life klinkt wel tof.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Yes, een van de tofste albums van vorig jaar IMHO
Heb jij een eigen SC tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Leiden Centraal!
Ik loop wat achter, maar gezien het feit gisteren enkele klb-users in mijn sc kwamen en normaal deden, en het feit dat ik een FOK!-dagje had, en ik vervelende dingen las, die domme relletjes overstegen, doe ik weer heel even mee.
Kun je doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Komen wij wel naar Breda toe.
Blame de samenlevingquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Door 'spang', 'shine', 'hosselen', 'Tilladelphia' en 'boys'. En 'haterig'
Goeie grap, serieus. Originaliteitsprijs gaat naar jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Tegenwoordig, mais non, al 10 jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij een eigen SC tegenwoordig
Echt zo'n houten klaas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
En die dansmoves van die zangerblijft mooi
I.R. Baboons semibikkeltijd # 119 - Waar Lamon. heerschtquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij een eigen SC tegenwoordig
kusje op t bolletjequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
Wat is dat de laatste tijd steeds met dat ge'x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
kusje op t bolletjeJa, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eindelijk klaar met de update naar Windows 7 RC, nu gaat mijn PC als het goed is neit meer ieder anderhalf uur rebooten![]()
!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
D_H ik dacht eerst dat je jarig was vandaag maar dat was D-H een onbekende nerdquote:
Ik wou gisteren al een grap over je maken, moet me echt inhouden om het niet te doenquote:
Ik. En nee, ik win niet. Wiesoooo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Wie van jullie doet er wel eens mee met prijsvragen op FOK
Gewoonquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik. En nee, ik win niet. Wiesoooo?
Ik heb nu een paar keer meegedaan en heb laatst 2 kaarten voor 'Komt een vrouw bij de dokter' per post ontvangenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Linkje please. Volgens mij heeft Bt elke wedstrijd waar ze tot nu toe aan mee heeft gedaan gewonnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon
Er is nu zo'n wedstrijd voor een tof boekik zeg doen. Juist nu (
).
Alleen als ik het de moeite vind!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Tot over een kwartierquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alleen als ik het de moeite vind!
Nu echt slapen na WWE TLC te hebben gekeken
Ik heb meegedaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Druk op forum, en je ziet het al staan bovenin de index
Ik dacht dat je ging slapenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Kahahanker ik ga helemaal strak hier
http://www.garagetv.be/vi(...)inger_Drums_wmv.aspx
de teringquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Meet in Tilladelphia met carnaval. C_N, Seagal, Otis en Skylark. Het zal mij benieuwen of Chillburg zoveel shine aankan.
quote:
hmmm, moelukquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:22 schreef Skylark. het volgende:
Luur en Maisnon, komen jullie dan ook met ons partyen?
Die site heeft ooit bij mij gehostquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef Fascination het volgende:
http://www.mijnsexfotos.n(...)791960-903571973.jpg
Wat een kont, wat een kont.
Ja, dat is wel sadness.quote:
foto's gaan maken terwijl je keihard kunt feesten, not done ménquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:26 schreef Maisnon het volgende:
Stiekeme foto's maken om hier neer te zetten klinkt anders ook best verleidelijk
houkabasja, nicequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:27 schreef Fascination het volgende:
http://www.mijnsexfotos.n(...)791960-903571973.jpg
Wat een kont, wat een kont.
je gaat ze allemaal af he, eerst pleun en nu..quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef Fascination het volgende:
Maison, heb jij hyves of iets dat daarop lijkt?
Wat heb ik met/bij Pleun gedaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je gaat ze allemaal af he, eerst pleun en nu..
iets ergs, ik zie haar hier nooit meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb ik met/bij Pleun gedaan?
Ze was er vanavond nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iets ergs, ik zie haar hier nooit meer
watquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iets ergs, ik zie haar hier nooit meer
Ja, en facebookquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:31 schreef Fascination het volgende:
Maison, heb jij hyves of iets dat daarop lijkt?
Tof!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, en facebook.
Maar ik geef je wel een keer mijn MSN
Omi Oli?waar heb je het precies over... laatst ging het wel over Oni
je hebt dus geen msn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:48 schreef Maisnon het volgende:
klopt, ik heb het dan ook het bed gedeeld met mijn complete MSN lijst
Ohja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, en facebook.
Maar ik geef je wel een keer mijn MSN
Omi Oli?waar heb je het precies over... laatst ging het wel over Oni
Wat een quote jaquote:
Morgen moet ik het presenteren. Ik heb het werk van twee weken in een week moeten doen, min 3 dagen zonder laptop, echt fucking onmogelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 04:27 schreef zarGon het volgende:
Als de situatie toch al fucked up is, gewoon slapen. Morgenochtend weer druk maken. Een dagje later bij een niet gehaalde deadline maakt weinig uit, denk ik.
Ben je daar wel fit genoeg voor straks, gezien je niet slaapt. Klinkt/is niet leuk trouwens,quote:Op dinsdag 15 december 2009 04:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Morgen moet ik het presenteren. Ik heb het werk van twee weken in een week moeten doen, min 3 dagen zonder laptop, echt fucking onmogelijk
Hoe verdwijnt een harde schijf?quote:Op dinsdag 15 december 2009 04:29 schreef Maisnon het volgende:
Ja er is een bepaald limiet en een hele nacht niet kunnen slapen voor een kutvak met de meest cynische docent die het geen reet interesseerd dat mijn complete harde schijf verdwenen is en onmogelijke dingen verwacht op het eind is er zo eentje
Quoted omdat Maisnon boos is + kanker zei.quote:Op dinsdag 15 december 2009 04:24 schreef Maisnon het volgende:
Jezus fucking kanker helhoeren kut zooi
klote shit poep tyfus godverdetering.
Kapotte laptop + mensen die dingen een week na de deadline doorgeven + onmogelijke deadlines =
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten doen, dan wordt het ooit nog eens wat met je
Oud genoeg om jou snotneus te mogen noemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
jitz, hoe oud ben jij eigenlijk?
TS =quote:
Ik ben gay omdat het -3 is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oud genoeg om jou snotneus te mogen noemen
[..]
TS = [ afbeelding ]
Zo gay als Freddy Mercuryquote:
Ik zeur niet, achterlijke mongool. Ik heb liever dat het nog wat kouder wordt zodat ik kan gaan schaatsen. Of ben jij zo'n kneus die te pas en te onpas wil laten weten dat ie nog gewoon zonder handschoenen en in een t-shirt over straat loopt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, omdat je als man zeurt over de 'kou' in Nederland.
In een t-shirt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, achterlijke mongool. Ik heb liever dat het nog wat kouder wordt zodat ik kan gaan schaatsen. Of ben jij zo'n kneus die te pas en te onpas wil laten weten dat ie nog gewoon zonder handschoenen en in een t-shirt over straat loopt?
Ik kan er niks van maken. Je zou net zo goed iedere keer dezelfde smiley kunnen posten. Ik zie 't niet.quote:
Mensen die zelf nooit wat origineels verzinnen en daarom maar alle leuke originele dingen van anderen afkraken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan er niks van maken. Je zou net zo goed iedere keer dezelfde smiley kunnen posten. Ik zie 't niet.
Ik heb nou nog nooit de behoefte gehad om nieuwe smileys te bedenkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die zelf nooit wat origineels verzinnen en daarom maar alle leuke originele dingen van anderen afkraken. [ afbeelding ]
Out-the-box denken, dat krijg je vast nog wel op school. *nieuwe smiley die ik nog moet maken*quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nou nog nooit de behoefte gehad om nieuwe smileys te bedenken.
Niet alles dat origineel is is leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die zelf nooit wat origineels verzinnen en daarom maar alle leuke originele dingen van anderen afkraken. [ afbeelding ]
Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Out-the-box denken, dat krijg je vast nog wel op school. *nieuwe smiley die ik nog moet maken*
Mensen die zeggen dat mijn smileys niet leuk zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet alles dat origineel is is leuk.
Als je zelf nou nog eens een cursusje paint neemt. Misschien lukt het je de volgende keer dan wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat mijn smileys niet leuk zijn [ afbeelding ]. Jealousy is a bitch, mofo's. Ik leer jullie ook wel een keer painten.
Ik ben niet bepaald onzeker over m'n paintkunsten, dus probeer het maar op een ander vlak, schatje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je zelf nou nog eens een cursusje paint neemt. Misschien lukt het je de volgende keer dan wel.
Alsof je ze leuk vindt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik maak ook maar een grapje, mijn lieve Sky.
Ik vind ze inderdaad niet leuk, neequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof je ze leuk vindt. [ afbeelding ]
Doei.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind ze inderdaad niet leuk, nee.
Maar ik ga, kusjes.
Zijn o zo creatieve originele knutselwerkjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, wat zijn die vlekjes die Skylark in z'n posts plempt?
Vlekjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, wat zijn die vlekjes die Skylark in z'n posts plempt?
Geintje hoor Sky, ik vind ze wel geinig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vlekjes [ afbeelding ]. Ik moest lachen.
thnx.quote:
Heb je genoeg foto's van mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga een collage maken met alle mooie jongens.
Je hebt helemaal geen foto van mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef ynuhh het volgende:
Waar heb je mijn foto's vandaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef ynuhh het volgende:
Ja wel hoor, surfdude.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen foto van mij
Die foto van die verkiezing.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar heb je mijn foto's vandaan?
Ik heb een foto. Blonde krulletjes en een kralen ketting.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dat het op een foto lijkt, maar dat in mijn fotoboek is een paint van Skylark.
Hoax, jij hebt geen foto's van me.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben niet blond.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb een foto. Blonde krulletjes en een kralen ketting.
Ik werd geroepen?quote:
Ah, snoezig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Donkerblond op deze foto. Wel snoezig hoor!
Verander het nog een keer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Donkerblond op deze foto. Wel snoezig hoor!
Nee, verkeerd verstaan.quote:
Tot hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, het staat wel goed.
Wat een saai college dit zeg.
Hoezo? Mis je me?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
DAMN! kan je niet eerder weg dan?
Zoals?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jou altijd. Maar meer omdat het saai is en je de tijd voor iets anders kan gebruiken.
Dat klopt. Maar niet hier in de buurt. Dan moet het nog even koud blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Seagal, daar bij jou in het noorden kun je schaatsen, schijnt het.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind je smileys best mooi gemaakt overigens, maar dat hoeft niet ter zake te doen.
Wel als het onderbouwd is of afgezet tegen hun prestaties in het verleden of hun naaste teamspelers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar ik wil niet meer zien dat je commentaar levert op Inzaghi, Zlatan, Huntelaar of Suarez. Jij kan het immers niet beter, dus commentaar leveren zou nogal zwak zijn.
Ja, want dat doe je altijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:28 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Ik heb al een nieuw tegenpartij.
[..]
Wel als het onderbouwd is of afgezet tegen hun prestaties in het verleden of hun naaste teamspelers.
Nee, ik zit helemaal achterin.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
Straks zien je klasgenoten nog dat je op FOK zit.
Ik heb nog 20 minuten. Ik heb de hoop opgegeven en leer nu de glossary.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. één grote SOG-discussie dit.
Whutquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog 20 minuten. Ik heb de hoop opgegeven en leer nu de glossary.
watquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog 20 minuten. Ik heb de hoop opgegeven en leer nu de glossary.
Volgens mij 1 jaar ouder dan ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oud genoeg om jou snotneus te mogen noemen
[..]
TS = [ afbeelding ]
Heb je nog tips?quote:
Gewoon van alles wat inladen! Kost toch geen drolquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog tips?
Volgens mij waren de kaasstengels wel lekker daar
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog tips?
Volgens mij waren de kaasstengels wel lekker daar
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef kurk_droog het volgende:
kan iemand email opstellen hier waarmee de grootste kans is dat lekker wijf terug mailtMoet eerst bedrijf emailen
Niet voor iedereen, check m'n topic: Fokkers die zelfmoord willen plegen :') :')!quote:
Dus in Noorwegen is iedereen het hele jaar door depressief?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Het schijnt dus wel echt te kunnen he zo'n winterdepressie. Iets met zon en vitaminen enzo.
Ja aandachtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Het schijnt dus wel echt te kunnen he zo'n winterdepressie. Iets met zon en vitaminen enzo.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon van alles wat inladen! Kost toch geen drol. Maar ik vind de pittige tonijn salade echt lekker
. Alleen die hebben ze bij deze Aldi niet
.
Ook de ijsthee, melk, broodjes, beleg, lekkere dingetjes kosten niets en zijn er in overvloed. Volgens mij ligt er zelfs biefstuk voor 2 euro ofzo
.
quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus in Noorwegen is iedereen het hele jaar door depressief?!
Zou ik wel zijn als ik er woonde, kou is gay.quote:
watquote:
Schaatsen is wel bauss, mits sneeuw. Sneeuw is wel bauss. Kou zonder sneeuw is gay. Kou sowieso gay dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
1000x liever zomer dan winter ja, maar liever -5 dan +5. Schaatsen vind ik wel bauss.
watquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Oke, oke, ik weet dat er al duizenden topics hierover zijn aangemaakt. Maar echter is deze anders....
Deze is geschreven door iemand die zelf in het wereldje zit. Ik..... als 14- jarige.
Laat ik mijn levensverhaal posten:
Ik kwam hierheen tijdens de oorlog in Bosnie- Herzegovina, in hoop voor veiligheid en asiel. Inmiddels woon ik al 10 jaar hier en heb hier nooit problemen gehad. Door mijn ouders opgevoed met normen en waarden, en ik volg momenteel een Gymasium opleiding en ik zie mezelf als hardwerkende allochtoon. Echter, sinds ik op de middelbare school zit, zie ik steeds meer het verval van dit eens zo mooie Nederland. En dan vooral de verwende jeugd hier. Voorbeelden van vandaag:
1. Na de gymles (laatste les van de dag) liep ik samen met enkele klasgenoten naar school terug. De sporthal waar we gym hadden, stond echter naast de VMBO- afdeling van onze schoolgemeenschap. Je kan het natuurlijk al raden, een groep rokende VMBO paupers stonden het pad te blokkeren. Maar, als de echte bazen die wij zijn, liepen we er (natuurlijk met handen in de zakken ivm diefstal) doorheen. Meteen kregen we woorden naar ons hoofd geslingerd: 'Nerdy!', 'Leerpikkies' etc.
Mijn vraag hierbij is geworden: Waar is de tijd dat men nog respect had voor mensen die een goede opleiding volgden. Waar is de tijd dat men hier nog respect voor had?
2. Toen ik naar huis fietste, luisterende als een echte baas naar Beatles, Rolling Stones en The Who muziek, kwam er een groep van 6 havo paupers mijn kant op fietsen. Ik dacht niks aan de hand, maar dan opeens gaan ze mijn naam roepen. Blijken het ''vrienden'' te zijn van een jongen uit mijn vroegere klas, die in de brugklas naar havo moest. Krijg ik weer dezelfde woorden naar mijn hoofd geslingerd. Waarom?
Ikzelf ben het voorbeeld van een hardwerkende, ambitieuze allochtoon, aangezien ik al 3 jaar gymnasium doe, en volgend jaar verder ga met het profiel Natuur & Techniek. Naast mij heeft mijn broer ook 6 jaar gymnasium afgemaakt en studeert hij nu Geneeskunde. Hij heeft hier echter nooit last van gehad. Als ik dan rond me kijk naar andere allochtonen, zelfs de autochtonen, zie ik alleen maar het pauperig gedrag. Hoe kan dit allemaal zo drastisch veranderd zijn, te bedenken dat in de tijd van mijn broer het nog allemaal normaal was (ongeveer 5 jaar geleden)?
Een van de dingen die ik de schuld hiervan geef is de cultuur waarin deze kinderen opgevoed zijn. Ikzelf word door mijn ouders opgevoed met normen zoals respect voor ouderen. Maar als ik rond me kijk, zie ik dat deze normen compleet verdwenen zijn onder de jeugd. De jeugd heeft geen respect voor de leraren, ouderen of wie dan ook. Ik geloof niet dat de ouders hier zozeer veel invloed in hebben, maar eerder de popcultuur van tegenwoordig. Wat kan je verwachten met ''artiesten'' zoals Lady Gaga, Rihanna en Katy Perry. Of de rappers, zoals Kanye West, 50 Cent en Soulja Boy. Wat voor rolmodellen zijn dit?
Ligt dit allemaal nou echt gewoon aan mij, of deze maatschappij? Ben ik te ouderwets bezig ofzo? Ik kan er maar niet tegen, de jeugd van tegenwoordig![]()
Klacht: Lastig gevallen worden door VMBO paupers na gym.
Subklacht: Lastig gevallen worden voor HAVO paupers die mijn goddelijke muziek verstoren.
Subklacht: Jeugd van Tegenwoordig heeft geen goede rolmodellen.
Anti- klacht: Deze paupers zullen over 20 jaar mijn vuilnisbak schoonmaken. Wie is er de nerdy dan, he?
Jij bent gay.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als ik er woonde, kou is gay.
En of het in Noorwegen heet kan worden. In de zomer schijnt de zon ook langer dan in Nederland, dus niks depressie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Straighter kan niet en jeweethet.quote:
ff lezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Kom deze kill ff uitlachen dan homie G's
[..]
quote:hey allemaal :-),
ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;
Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.
Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)
ik heb geen eensquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOU EENS OP MET ALLEEN 'wat' POSTEN!
hoe ik heb geeneensquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOU EENS OP MET ALLEEN 'wat' POSTEN!
Waar komt die zin vandaanquote:
Sad topic is dat jaquote:
http://www.encyclopediadramatica.com/Whatquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar komt die zin vandaan. Ik weet niet waar die op slaat
.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar komt die zin vandaan. Ik weet niet waar die op slaat
.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja ok maar hoe is die ontstaan.
quote:
hoe ik heb geen eensquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja ok maar hoe is die ontstaan.
Ja maar die "What is this I dont even"quote:
wat is dit ik heb geeneensquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar die "What is this I dont even"
Ja kanker op. Even antwoorden en dan kan ik weer lekker meedoen hihih.quote:
hoe dan watquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja kanker op. Even antwoorden en dan kan ik weer lekker meedoen hihih.
Waarom wil je weten hoe het begonnen is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laat ze maar, wij hebben elkaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Shit man 30 jaar. FURRRRquote:
Poker jij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat ze maar, wij hebben elkaar!
Ik mis het ownen met poker trouwens!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat ze maar, wij hebben elkaar!
Ik mis het ownen met poker trouwens!
hoequote:
Nou, Chuck, vertel maar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vraag maar aan Chuck hierik was altijd vet goed!
Met een beetje geluk begint hij er nu eindelijk over heen te komenquote:
Wat trashtalk je nou. Ik weet nog wel die keer dat je me blokte omdat ik gewoon tevaak achterelkaar won.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met een beetje geluk begint hij er nu eindelijk over heen te komenhoe hij zichzelf telkens in slaap moest huilen na nederlaag na nederlaag.
Ik heb je weleens verslagen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met een beetje geluk begint hij er nu eindelijk over heen te komenhoe hij zichzelf telkens in slaap moest huilen na nederlaag na nederlaag.
Nee mensen daar hebben minder vitamine D van de zon nodig. Als negers hier wonen (die hebben veel nodig) kunnen dan serieus een vitamine D tekort krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb je nooit geblockt gekquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat trashtalk je nou. Ik weet nog wel die keer dat je me blokte omdat ik gewoon tevaak achterelkaar won.
OMG.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit met een grammaticawedstrijd.
Hé All zeg eens iets in Hamachi. Volgends mij is mijne kapot want ik zie sommige mensen niet pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |