quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Mooie jongens? wie brengen jullie mee dan
Mijn moeder heeft een ska periode gehad hahaha compleet met geruite schoenen en stropdasquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Moeders horen naar UB40 en Simply Red te luisteren, niet naar Nirvana.
Waarom zo haterig danquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Kiss of Life klinkt wel tof.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Yes, een van de tofste albums van vorig jaar IMHO
Heb jij een eigen SC tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Leiden Centraal!
Ik loop wat achter, maar gezien het feit gisteren enkele klb-users in mijn sc kwamen en normaal deden, en het feit dat ik een FOK!-dagje had, en ik vervelende dingen las, die domme relletjes overstegen, doe ik weer heel even mee.
Kun je doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Komen wij wel naar Breda toe.
Blame de samenlevingquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Door 'spang', 'shine', 'hosselen', 'Tilladelphia' en 'boys'. En 'haterig'
Goeie grap, serieus. Originaliteitsprijs gaat naar jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Tegenwoordig, mais non, al 10 jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij een eigen SC tegenwoordig
Echt zo'n houten klaas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
En die dansmoves van die zangerblijft mooi
I.R. Baboons semibikkeltijd # 119 - Waar Lamon. heerschtquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij een eigen SC tegenwoordig
kusje op t bolletjequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
Wat is dat de laatste tijd steeds met dat ge'x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
kusje op t bolletjeJa, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eindelijk klaar met de update naar Windows 7 RC, nu gaat mijn PC als het goed is neit meer ieder anderhalf uur rebooten![]()
!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
D_H ik dacht eerst dat je jarig was vandaag maar dat was D-H een onbekende nerdquote:
Ik wou gisteren al een grap over je maken, moet me echt inhouden om het niet te doenquote:
Ik. En nee, ik win niet. Wiesoooo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Wie van jullie doet er wel eens mee met prijsvragen op FOK
Gewoonquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik. En nee, ik win niet. Wiesoooo?
Ik heb nu een paar keer meegedaan en heb laatst 2 kaarten voor 'Komt een vrouw bij de dokter' per post ontvangenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Linkje please. Volgens mij heeft Bt elke wedstrijd waar ze tot nu toe aan mee heeft gedaan gewonnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon
Er is nu zo'n wedstrijd voor een tof boekik zeg doen. Juist nu (
).
Alleen als ik het de moeite vind!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Tot over een kwartierquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alleen als ik het de moeite vind!
Nu echt slapen na WWE TLC te hebben gekeken
Ik heb meegedaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Druk op forum, en je ziet het al staan bovenin de index
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |