abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:05:18 #101
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_75649220
Het is anders heel leuk om iemand te 'leren' hoor.

Als hij verder alles is wat je wilt zou ik daar overheen stappen en hem wegwijs maken in de liefde.
Klinkt dat zoet eigenlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_75649297
En dan heeft ie het onder de knie en gaat ie int rondneuken omdat ie dat al die jaren gemist heb
pi_75649531
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef TiMPiN het volgende:
En dan heeft ie het onder de knie en gaat ie int rondneuken omdat ie dat al die jaren gemist heb
Children of the night. What music they make.
pi_75649550
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:26 schreef TiMPiN het volgende:
, maar hoe kan dat ingodsnaam?!
Alleen dat stukje al toont een ernstig gebrek aan inlevingsvermogen aan. Een gebrek aan levenservaring. Een algeheel gebrek aan voorstellingsvermogen en daarmee waarschijnlijk ook intelligentie en wijsheid.
Ongelooflijk. Ik mag hopen dat je er ook een handje van hebt om ff snel te trollen oid en dat je dit niet serieus meent...

Recommended reading: Snakes in Suits, when Psychopats goto work.pdf
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:19:57 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75649664
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef TiMPiN het volgende:
Je bedoelt het grappig maar als de man autist is zo als ik zei zit er nog dikke kans in ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75649668
Als je 33 bent vind ik dat niet raar in de zin van dat ik die persoon retarded vind, maar 33 jaar lang 0 fysiek contact met meiden vind ik erg opmerkelijk. Heeft hij daar een verhaal achter zitten dan kan dat, ik kan ook niet over alles oordelen. Maar een verder normale kerel van 33 die zelfs nog nooit heeft gezoend...ja dat vind ik lastig om voor te stellen
pi_75649678
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef emiliana het volgende:
omdat ik het niet echt normaal vind, ripley1...er moet toch iets achter zitten.

Ik val ook niet echt op onzekere mannen. Misschien is de manier waarop hij zijn "issues" aanbracht bij mij wel in het verkeerde keelgat geschoten. De tranen stonden bijna in zijn ogen.

Als hij gewoon op vaste toon had gezegd: emiliana, dit zijn de feiten, was mijn blik op hem misschien niet zo veranderd.
Vreselijk.... wat een muts. Ik vind je beslissing echt erg goed trouwens. Sorry dat ik je muts noem hoor, maar ik kan er werkelijk op geen enkele manier bij dat je zo denkt. Maar ja, in mijn wereld slaan mannen vrouwen niet en zijn vrouwen nog een beetje een soort van prinsesjes.

*SRRREEEECH*
Back to reality....
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 14:21:48 #108
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75649728
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Dat boven de 30 vind ik erger dan geen ervaring!
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:23:34 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75649801
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef TiMPiN het volgende:
Als je 33 bent vind ik dat niet raar in de zin van dat ik die persoon retarded vind, maar 33 jaar lang 0 fysiek contact met meiden vind ik erg opmerkelijk. Heeft hij daar een verhaal achter zitten dan kan dat, ik kan ook niet over alles oordelen. Maar een verder normale kerel van 33 die zelfs nog nooit heeft gezoend...ja dat vind ik lastig om voor te stellen
Dat er iets mis is met die kerel is wel duidelijk.
Zie zijn vreemde reactie ook op pagina 1 in het topic.

Misbruikt als kind misschien ?
Ik hou het voorlopig nog op autist.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:28:25 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75649990
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat er iets mis is met die kerel is wel duidelijk.
Zie zijn vreemde reactie ook op pagina 1 in het topic.

On topic: Ik snap dat TS er misschien op afknapt, maar "get over it"
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75650204
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, dat kan ik me nog wel voorstellen, dat is niet iets wat je makkelijk zegt als man van die leeftijd, zelfs een vrouw zou raar aangekeken worden op die leeftijd.
Dat is niet iets waar je op zit te wachten om het te vertellen, maar waarbij het wel moet omdat er anders nog veel vreemder opgekeken wordt als je niet eens weet hoe je moet tongzoenen.

Hij zal wel aardig gezweet hebben toen hij dit moest vertellen, vind het best dapper dat hij het dan ook gewoon heeft gedaan ipv zich anders heeft voorgedaan.
Ik vind het juist van kracht getuigen. Dat daarbij tranen in zn ogen springen is logisch.
En daarbij, ik ken een behoorlijk aantal vrouwen die er redelijk tot goed uitzien en die ondanks hun ervaring op allerlei gebieden toch echt niet weten hoe ze moeten tongzoenen. Djeez, als je op je 34ste nog een tongzoen geeft waarbij de tong net de propellor van een speedboat is....
En dat zijn er best veel

Daar sta je dan als "ervaren" meid. En je kan er nog niets van. Das eigenlijk nog veel triester dan een jongen zoals in de OP beschreven wordt. Of niet?
pi_75650218
Het kan toch ook zijn dat de man in kwestie nooit echt zelfvertouwen heeft gehad en dus niets heeft durven proberen en voor de rest niet het geluk had om een vrouw/meid te hebben die de eerste stap maakte, helemaal als hij vroeger een rustig typetje was.
Om hem dan nu gelijk als half gestoord iemand af te schilderen vind ik toch wel ver gaan.
pi_75650310
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik ben bij een maagdenschool geweest en heb daar de redenen gehoord waarom mannen op die leeftijd nog maagd zijn en dat zijn vaak hele normale dingen hoor

En dat ie het zo bracht is niet gek, hij zal wel vaker zo'n reactie als die van jou hebben gehad.

Eigenlijk vind ik het heel gek dat het in het heden de norm is dat iedereen maar op hun 12e al seks heeft en dat maagd zijn een enorm taboe is.
Een meisje in de klas van de dochter van een kennis van me is 14 jaar, is al zwanger geweest en het heeft het kindje al weg laten halen. Niemand weet ervan behalve 2 meisjes (hoelang dat stand houdt weet ik niet, zal binnenkort wel de hele school zijn die het weet natuurlijk). Ze wist zelf alleen echt NIET wie de vader was. Geen kampermeid, geen negert, gewoon een braaf meisje uit een rasecht oerhollands gezin.

Lekker vooruitzicht.
pi_75650323
Volgens mij was het die vent niet die op pagina 1 reageerde
Maar waarom gelijk een autist, dat snap ik dan weer niet.
Niet lullig bedoeld.. maar vrouwen zijn gewoon kieskeurig. En als je als man dan net buiten het ideale plaatje valt tijdens je schooltijd omdat je foute kleding draagt, een bril hebt, of last van acné, om maar wat te noemen, wordt je voorbij gelopen. En dat is niet goed voor je zelfvertrouwen, kan me goed voorstellen dat er daadwerkelijk mannen zijn die door omstandigheden zoals onzekerheid, inderdaad lange tijd vrijgezel zijn, en als je dan op een bepaalde leeftijd komt waardoor je wéér buiten t maatschappelijke plaatje valt (face it, 1e keer sex héb je toch gewoon op je 12e anno 2009??? ) komt t er nog niet van.

Dus autisme nee, ik gok op de bekrompenheid van menig vrouw..
pi_75650356
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef emiliana het volgende:
12 jaar is niet de norm, maar 33 jaar nu ook weer niet...

Hoe heeft hij aaaaaaaal die jaren doorgebracht ? Heeft hij dan nooit gedate, nooit eens dronken op een fuif iemand gezoend, nooit eens actief naar een vrouw gezocht toen hij laat ons zeggen 25 jaar was ... hoe doe je het ?
Gewoon een galante kerel!
pi_75650451
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:39 schreef 12-1985 het volgende:
Als een man een vrouw tegenkomt die nog zo groen is als gras krijgt hij een stijve tot aan het plafond. Dat is mooiste wat er is. Een maagd die gewacht heeft op jou!
Nou, bij mij werkt dat toch echt niet zo. Ik ga mezelf dan eerder afvragen hoe lang diegene nog bij mij blijft omdat ze naar verloop van tijd toch nieuwsgierig wordt naar andere mannen. Bij langdurige relaties zou dat me opbreken, maar met kortstondige, nietszeggende flirts maakt het me niet uit.
quote:
"als andere vrouwen hem niks vinden, dan zal er wel iets mis zijn met hem OF MIJN SMAAK"

Kom op, sta toch eens een keer waar voor je staat. Jij vindt hem toch leuk? Who gives a fuck dat andere vrouwen dat niet zo vinden?
Helemaal mee eens. Vrouwen zijn socialere wezens dan mannen, maar ondervinden daar ook een gebrek aan: ze doen te weinig wat ze zelf echt willen. Als man moet je dus wel veel geneukt hebben, want als veel vrouwen aan je knabbelen, denken de anderen automatisch dat het vast wel lekker zal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 14:42:58 ]
pi_75650628
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie bepaald wat de max. leeftijd is om t bed voor de eerste keer met iemand te delen? Je voelt toch een klik met iemand? Who cares dat hij nog geen ervaring heeft.. Viel je op een verleden dat je verwacht had of op de persoon zelf?

Kijk, op t moment dat jij initiatief neemt, en hij die gretig beantwoord maar door gebrek aan ervaring, er niks van bakte, had je vermoedelijk gedacht, wat een lapzwans, moet ik met die wasmachine, weg ermee. Wees blij dat hij eerlijk is geweest, je weet wat je ongeveer kunt verwachten, en als ik de posts zo lees kan het alleen maar mee vallen!

Voor mij persoonlijk, ik zou dit niet als een afknapper zien. Als ik eenmaal voor iemand val, val ik voor het hele pakket en niet voor een klein onderdeel, om dit snel maar opzij te wschuiven bij een tegenslag. Maar misschien ben ik ook naief en hopeloos romantisch hoor, zou zo maar kunnen..
Kijk.... jij bent een vrouw waar je als man goed toeven bij hebt. Vermoed ik.
pi_75650683
Ik vind trouwens dat mensen hier wel een tikje moralistisch doen. Als man wordt je gewoon keihard beoordeeld door de maatschappij als je voor een bepaalde leeftijd nog niet geneukt hebt. Hoeveel geld ze hebben en hoeveel vrouwen ze geneukt hebben zijn de twee grootste succesmeters.

Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen? Juist. Mooi lullen kan iedereen. Er bestaat een immers groot verschil tussen wat vrouwen zeggen op wat ze vallen en waar ze daadwerkelijk voor gaan.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 14:50:57 ]
pi_75650821
quote:
Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen? Juist. Mooi lullen kan iedereen.
Ik had er een 23 was ie, ook een 'laatbloeier' volgens maatschappelijke standaarden. Didn't care at the time. En nog steeds niet.
quote:
Kijk.... jij bent een vrouw waar je als man goed toeven bij hebt. Vermoed ik
Vermoed dat mijn vent t met je eens is
En mijn ex niet overigens maar dat terzijde
pi_75650872
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens, welke vrouwen hier heeft er ook daadwerkelijk een man thuis die maagd was toen ze wat met hem begonnen?

* Faithfulness steekt vinger omhoog

pi_75650987
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik had er een 23 was ie, ook een 'laatbloeier' volgens maatschappelijke standaarden. Didn't care at the time. En nog steeds niet.

bij 23 jaar kan ik me nog iets voorstellen. Dan ben je gewoon een laatbloeier. De mijne is dus wel 10 jaar ouder !!

Ik vraag me ook af of iedereen die hier reageert in het echt ookzou handelen zoals ze hier beweren.

Ik merk trouwens ook dat hier geen lotgenoten zitten. Ik heb blijkbaar wel een heel speciale man getroffen .
pi_75651100
Eh zelfs al zou ik in dezelfde situatie zitten, had ik t nog niet hier neer gezet uit respect voor de ander en misschien geldt dat voor meer?

Ik kan alleen zeggen hoe ik het zelf ervaar en ik merk over t algemeen dat mijn normen en waarden héél anders zijn dan t maatschappelijke verwachtingspatroon dus daar sta ik uberhaupt anders tegenover, en ik handel inderdaad zoals ik de dingen neer zet. Ik val op een persoon, niet op zijn verleden of wat ik verwacht van de ideale man. Die bestaat gewoon niet, maar mijn gevoel wel. En je loopt zooo veel mis als je niet verder kijkt dan je neus lang is..
pi_75651113
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef emiliana het volgende:

[..]

bij 23 jaar kan ik me nog iets voorstellen. Dan ben je gewoon een laatbloeier. De mijne is dus wel 10 jaar ouder !!

Ik vraag me ook af of iedereen die hier reageert in het echt ookzou handelen zoals ze hier beweren.

Ik merk trouwens ook dat hier geen lotgenoten zitten. Ik heb blijkbaar wel een heel speciale man getroffen .
Die zitten hier wel hoor En die kunnen ook gewoon uitleggen hoe en waarom

Kan me alleen voorstellen dat ze gezien de reactie die jij schetst geen zin hebben om hier te posten
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 15:05:05 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75651269
Apart wel dat vrouwen altijd zeggen geen players te willen die met legio dames het bed hebben gedeeld en dan treffen ze een vent aan de uiterste andere zijde van het spectrum en dan is het nog niet goed?
pi_75651313
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Apart wel dat vrouwen altijd zeggen geen players te willen die met legio dames het bed hebben gedeeld en dan treffen ze een vent aan de uiterste andere zijde van het spectrum en dan is het nog niet goed?
Er zit natuurlijk ook nog wel een gebiedje tussen, he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')