Nee, want we hebben geen internet in NL.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef pberends het volgende:
Ohhhhhhhhh, we kunnen de Victoria Secret Anorexia show niet zien!!!!!!!! Boehhhhhhhhhhhhhhhh
Maar goed dat Ruud Lubbers niet tegenover Doutzen zit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En maar ontkennen, hij kent haar wel die stiekemerd.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En maar ontkennen, hij kent haar wel die stiekemerd.
Die zou er niet lang tegenover zitten denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar goed dat Ruud Lubbers niet tegenover Doutzen zit!
Daar heb je zeker onderzoek naar gedaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze is juist een van de slimste modellen.
Nou, die heeft al een leuke blondine hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Jan-Jaap denkt strafbare gedachtes.
Ze houdt van negersquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daar heb je zeker onderzoek naar gedaan?![]()
Nee, hartstikke knappe vrouw, die dat goed heeft omgezet in geld maar qua inhoud komt het niet verder dan een middelbare school chick.
En hoe heb je jij onderzoek precies gedaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daar heb je zeker onderzoek naar gedaan?![]()
Nee, hartstikke knappe vrouw, die dat goed heeft omgezet in geld maar qua inhoud komt het niet verder dan een middelbare school chick.
Kan je nagaan hoe dom de rest dan wel niet moet zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Helemaal niet, ze is juist een van de slimste modellen.
Pics!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, die heeft al een leuke blondine hoor.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Louis22 het volgende:
Weet Richard dan niet dat je AIDS kan genezen door een hyperboreïsche halfgodin die 2 koppen groter is dan jijzelf te verkrachten?
Joh...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af hoelang het duurt totdat Doutze ook HIV-besmet is als je haar daar los laat lopen.
Lees de transscripties dan maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Iblis het volgende:
Het wordt wel pijnlijk duidelijk dat ik haar inderdaad nog nooit had horen spreken.
Dat heb ik zojuist empirisch waargenomen. Gewoon legitieme onderzoeksvorm.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
En hoe heb je jij onderzoek precies gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |