Hij zou dan over een bijzondere gave beschikken, aangezien hij dan op de hoogte zou zijn van wat de gasten hem zullen vragen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef ARR-I het volgende:
Lekker ingestudeerde grappen die hij eindelijk kan plaatsen:
"ik ga nu weg"
"jammer dat ik geen rode wijn heb om mee te gooien"
quote:
Een cursusje "efficiënt de gemeente-kas leegmaken".quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:30 schreef marcodej het volgende:
weer een lekkere grachtengordel-uitzending. Wat kan die noordzuidlijn mensen buiten Amsterdam schelen?
Dat zullen ze erg vinden.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze was hoogzwanger van haar oudste , wat een pedofiel
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/dijkshoorn/ is weer bezig
Tsja, dat krijg je met Liesbeth List aan tafel. Maar het was dus ook een zielige alcoholist. Dat had ik tot dusver nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat ophemelen van Shaffy. Ik kon er voor z'n dood al niet tegen en nu is het allemaal alleen nog maar erger geworden.
quote:Wij zeiden vaak: het is stil in Amsterdam, de mensen zijn gaan slapen, en dan kwam Ramses weer met zijn bakfiets door de straat rijden
Hoe denk je anders dat je aan slokdarmkanker komt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je met Liesbeth List aan tafel. Maar het was dus ook een zielige alcoholist. Dat had ik tot dusver nog niet gehoord.
Niet alleen Liesbeth List. Je had ook Beau van Erven Dorens, Jeroen Krabbé of weet ik veel neer kunnen zetten en je krijgt dezelfde verhalen. Misschien ben ik er wel te jong voor, ik ken hem alleen als seniele bejaarde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je met Liesbeth List aan tafel. Maar het was dus ook een zielige alcoholist. Dat had ik tot dusver nog niet gehoord.
Zij loopt wel te dwepen met haar lijntje met die dooie. Misselijkmakend. Het doet me denken aan die Chabot, die ook te pas en te onpas over Herman Brood begint. Ook al zo'n pannekoek.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet alleen Liesbeth List. Je had ook Beau van Erven Dorens, Jeroen Krabbé of weet ik veel neer kunnen zetten en je krijgt dezelfde verhalen. Misschien ben ik er wel te jong voor, ik ken hem alleen als seniele bejaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |