Meer neuken schijnt te helpenquote:
Jah schaatsen op de noordzee zal niet meevallen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Rotterdam is volgens mij hard op weg naar schaatsen op de kleine slootjes met kerst.
maar van de inspanning krijg ik juist meer koppijnquote:
neuken ontspantquote:
hebben ze daar slootjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Rotterdam is volgens mij hard op weg naar schaatsen op de kleine slootjes met kerst.
1995 was de laatste keer volgens mij. Het wordt dus weer eens tijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ook nog ja. Schaatsen op de maas zal ik wel nooit meer meemaken.
niet in Rotterdam hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1995 was de laatste keer volgens mij. Het wordt dus weer eens tijd
niet van dat soort inspanningquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar van de inspanning krijg ik juist meer koppijn
Heb iig paracetamol geslikt
hopen dat het helpt
Ja, dat zou wel eens kunnen. Lang geleden iig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
1995 was de laatste keer volgens mij. Het wordt dus weer eens tijd
dat ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De ontspanning komt daarna dacht ik.![]()
Mijn verwarming doet het weer..voor nu.
idem hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel eens kunnen. Lang geleden iig.
Maargoed, mij zal het weinig boeien, ik kan toch niet schaatsen.
Schaatsen is leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu ook warm blijft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ook
dus nou begint het lekker warm te worden bij jouw
Ik heb zelf niet eens schaatsen maar ga toch wel 1x per jaar naar de schaatsbaan, puur voor de fun. Kan er ook niet veel van, maar lig ook niet gelijk op mijn gezichtquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kwam nog schaatsen van heel lang geleden tegen bij het opruimenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schaatsen is leuk.Alleen mijn schaatsen liggen niet hier.
.
[..]
wel te hopenquote:Ik hoop dat het nu ook warm blijft.
hier moet het nou niet gaan regenen want dan is het 1 grote ijsbaan hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
En bij het vallen van de avond regen.de onweer is er nu wel uit.
Dat wordt nog wat als er deze week 3 vlokjes sneeuw vallenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier moet het nou niet gaan regenen want dan is het 1 grote ijsbaan hier
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als er deze week 3 vlokjes sneeuw vallenDan ligt heel het verkeer weer plat...
och och.. het heeft een paar graden gevroren hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier moet het nou niet gaan regenen want dan is het 1 grote ijsbaan hier
iets meer dan een paar graden vannacht was het hier min 8quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och och.. het heeft een paar graden gevroren hoor.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets meer dan een paar graden vannacht was het hier min 8
een paar is 2quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Had ik eerst die 'er is geen error' popup, krijg ik nu deze weer.. ook al zo duidelijk.
[ afbeelding ]
smakelijk etenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ruik het vlees, tijd om aan tafel te gaan.
ik ben net klaar met lunchenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ruik het vlees, tijd om aan tafel te gaan.
voorspellen ze zo'n slecht weer bij julliequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik voel een weeralarm aankomen![]()
bij het laatste weeralarm was het zo rustig op de weg dat ik sneller dan normaal thuis was.
ik net met mijn ontbijtquote:
zo klopt het wat je zegt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voorspellen ze zo slecht het weer bij jullie
PWNED door het weerquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo klopt het wat je zegt.
het gaat misschien wel sneeuwen.
een paar jaar geleden was er ook weeralarm want het er zou zware sneeuwval komen.![]()
ik moest die avond op pad voor een klus en had me goed voor bereid, volle tank, eten en drinken mee en telefoon met volle accu.![]()
resultaat: 3 millimeter sneeuw
quote:
quote:
werk zequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:54 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch zit er weer in, dus meteen maar weer aan de slag!
dat is minderquote:
a gossie, als je vanavond thuis bent geef ik je wel een beurtje.quote:
JFquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
a gossie, als je vanavond thuis bent geef ik je wel een beurtje.
Nu krijg je een zoentje op je knap hoofdje![]()
quote:
ze moet voorover gebukt gaan staan, kan je gelijk een nek massage geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
a gossie, als je vanavond thuis bent geef ik je wel een beurtje.
Nu krijg je een zoentje op je knap hoofdje![]()
whehehehequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ze moet voorover gebukt gaan staan, kan je gelijk een nek massage geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |