* indahnesia.com rolt ui de andere kant op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super, dan moet je die maar aan die niet-kloon vergadereend geven
mogguhquote:
nah ik heb al iets te veel op... moet niet verslaafd raken natuurlijk...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als we het daar over eens zijn, is het tijd voor koffie!
te veel koffiequote:Op dinsdag 15 december 2009 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nah ik heb al iets te veel op... moet niet verslaafd raken natuurlijk...
Llquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
weer drukdrukdruk
vanmiddag neem ik lekker tijd voor fok
gelukkig, hier loopt het smorgens altijd storm met de koffie...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te veel koffie![]()
dat gebeurt mij niet vaak, en mpg ook niet
mogguh!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
weer drukdrukdruk
vanmiddag neem ik lekker tijd voor fok
Wokkiequote:Op dinsdag 15 december 2009 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eendjuhquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig, hier loopt het smorgens altijd storm met de koffie...
[..]
mogguh!
quote:
Ja hier ook, alleen die kou en dat krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morge
rot weer![]()
het is hier schitterend, blauwe lucht en een zonnetje zonder wind.
quote:
het enige is dat het gruwelijk koud is...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morge
rot weer![]()
het is hier schitterend, blauwe lucht en een zonnetje zonder wind.
there is no such thing as "te veel koffie"quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
te veel koffie![]()
dat gebeurt mij niet vaak, en mpg ook niet
Hier ook, 4 tot 5 flinke bakken is vrij normaal voor een ochtendquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig, hier loopt het smorgens altijd storm met de koffie...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hier ook, alleen die kou en dat krabben
ik vind de kou nogal meevallenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het enige is dat het gruwelijk koud is...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]
there is no such thing as "te veel koffie"...
[..]
Hier ook, 4 tot 5 flinke bakken is vrij normaal voor een ochtend![]()
...
quote:
Het was echt wel koud om te fietsen, want het vroor toen ik op de fiets zat!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik vind de kou nogal meevallen
Dat is wel zo, het is als je goed bent aangekleed goed weer om te lopen ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik zat op de brommer, mn handen vroren er ondanks handschoenen nog bijna af
maar tis hier stralend blauw met een lekker zonnetje, dus wel lekker gezond weer om een wandeling te maken zometeen
Mogguhquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef TJDoornbos het volgende:
mogguh
Heb zo avonddienst en heb 0,0 zin. Maarja is al weken terug dus ik moet wel een keer vrees ik.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik zat op de brommer, mn handen vroren er ondanks handschoenen nog bijna af
maar tis hier stralend blauw met een lekker zonnetje, dus wel lekker gezond weer om een wandeling te maken zometeen
Inmiddels wel weer, afwassen helptquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel zo, het is als je goed bent aangekleed goed weer om te lopen ja.
Zijn je vingers alweer ontdooid of niet?
[..]
Mogguh
Ach voor die avonddienst heb je getekend denk ik of niet?
verdient wel goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef TJDoornbos het volgende:
mogguh
Heb zo avonddienst en heb 0,0 zin. Maarja is al weken terug dus ik moet wel een keer vrees ik.
Ik had een helm opquote:
Ja klopt en eigenlijk was het er 1 per week maar heb er nu al 3 of 4 weken geen gehad. Kon ze steeds wegruilenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh
Ach voor die avonddienst heb je getekend denk ik of niet?
* LL geeft bestelling + koekjequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, ik kom voor een flinke grote mok cappuccino, goed heet ajb. Mijn vingers lijken op ijspegels.
Lekker.quote:
* LL gooit fleecedekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Kan ik ondertussen wachten op de man die mijn verwarming komt maken. Vanmorgen had hij al een poging gedaan.
Dat dus. Het is naaiend koudquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was echt wel koud om te fietsen, want het vroor toen ik op de fiets zat!
Had je maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef TJDoornbos het volgende:
mogguh
Wat klaag je dan nog? Sowieso zou ik liever avond- dan ochtenddienst hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja klopt en eigenlijk was het er 1 per week maar heb er nu al 3 of 4 weken geen gehad. Kon ze steeds wegruilenDus jah nu is het niet anders. En vroeger was het tot elf nu tot 9
Ik zeg toch dat ik eigk niet mag klagen? Ligt eraan op vrijdag heb ik er geen moeite mee vroeg te werken. Kan ik lekker vroeg weekend vieren. Sowieso hoef ik pas half 7 op voor onze vroegste dienst. Vind ik primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:55 schreef MPG het volgende:
Wat klaag je dan nog? Sowieso zou ik liever avond- dan ochtenddienst hebben. Om vijf uur m'n bed uit is echt way te vroeg
...
Van wie ben jij er nou weer eenquote:
Ik denk dat het JJ is maar weet niet cker.....zit in Peterselieman kluunt elfstedentocht.... ook alquote:
Ik ben het niet Toekquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik denk dat het JJ is maar weet niet cker.....zit in Peterselieman kluunt elfstedentocht.... ook al
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
waarom heb ik nou altijd tijd te kort...
zoiets jaquote:
Hopelijk zonder tietenquote:
Hier nog net niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Het vriest.
tis -2,1 nu [ [url=http://www.freesmileys.nl/Emoticonspagina's/EMOTICONS/smillies/seizoenen/Winter/36_1_64[1].gif]afbeelding[/url] ]
Ja, de laatste keer dat ik het checkte wel ja...quote:
duckiequote:
wokquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vinger waar gouden regen uit komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |