Wok "slaapt" alquote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wilde gewoon eerder zijn als wel ok![]()
Goed zo! Mooi dat je toch een leuke dag hebt gehad, beetje jammer dan je waterballetquote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja uit eten was wel gezellig heurItaliaan dus uiteindelijk, prima gegeten
![]()
Wasmachine is erslang zit los ofzo dus vanochtend had ik zwembad
![]()
![]()
Zaterdag komt Fred even de monteur uit hangen dus wellicht kan ik dan eindelijk mijn bed weer een keer normaal verschonen![]()
![]()
Haha, dat is geluktquote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wilde gewoon eerder zijn als wel ok![]()
Hai marcquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel geen MILF, ik bedoel GF.
quote:
ik wil ook 'slapen'quote:
Kom maar hoorquote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker Fhaquote:Op maandag 14 december 2009 23:00 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker Nijns![]()
En ik ga er ook vandoor. Daag allemaal![]()
slaap zequote:
quote:
ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nic heeft OOK weer een vrouw?? Ik begin het echt kwijt te raken in die relationele inteelt-database daar
ze heet iig geen jesusquote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
De vrouw van nic?! Jesus nu word het echt te verwarrend hoor
quote:Op maandag 14 december 2009 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh kut, ik had GF beloofd dat niet door te lullen
lijkt me wel verstandigquote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft alleen LL zaterdag te werken, ik denk dat ik maar thuis blijf
altijdquote:
gelukkigquote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, ik namelijk ook niet!
slaap ze Fhaquote:Op maandag 14 december 2009 23:00 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker Nijns![]()
En ik ga er ook vandoor. Daag allemaal![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
Een multiquote posten, en dan toch een kwartet zetten![]()
![]()
....
Verslaving zit in de vingers bij GF.quote:Op maandag 14 december 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
Een multiquote posten, en dan toch een kwartet zetten![]()
![]()
....
welke reputatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:14 schreef MPG het volgende:
Ach, jee, ja. Het bevestigt je reputatie wel.
indahquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verslaving zit in de vingers bij GF.
smakelijk ik ga zo aan mijn avondeten beginnenquote:
lekker op tijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk ik ga zo aan mijn avondeten beginnen
maar toch goedquote:
voor mij is het nou avondquote:
zou wel lullig zijn als je wordt afgesloten omdat je je rekening nergens kon betalenquote:Op dinsdag 15 december 2009 02:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zodadelijk maar weer eens op pad. moet kijken of ik mijn stroomrekening eens kan betalen.
tijd/werk verschil hequote:Op dinsdag 15 december 2009 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor mij is het nu midden op de ochtend.
De meter bestond niet in hun systeem, dus afsluiten zou moeilijk gaan. Inmiddels heb ik betaald. Al is het veel te weinig, over 4 maanden meterhuur en verbruik niet gerekend. En tevens een te laag meterhuur. Enfin, ik sta in het systeem. 5 maal is scheepsrecht, het is wel genoeg zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou wel lullig zijn als je wordt afgesloten omdat je je rekening nergens kon betalen
Ik ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dreig emails
ik begrijp niet wat de andere in CMG's FoBo hebben gelezen
Hee, jij hebt een knopje extra.quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:34 schreef Ben. het volgende:
Nog nooit van het edit knopje gehoord?
Die:
[ afbeelding ]
ja ik zie hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 04:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, jij hebt een knopje extra.
ongehoord.quote:Op dinsdag 15 december 2009 04:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Terwijl we beiden in het buitenland zitten. Vreemd he.
heb jij dat nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 05:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb jij dat extra knopje ook ja? Zou ik dan de enige zijn die hem niet heeft?
dat is niet slimquote:Op dinsdag 15 december 2009 05:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is trouwens thee geworden. Koffie vergeten te halen.
gelukkigquote:Op dinsdag 15 december 2009 04:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook niet eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |