Wat is dat nou weer voor redenering?quote:Op maandag 14 december 2009 21:24 schreef Morton_Koopa het volgende:
"Hij klinkt alsof hij een kleine penis heeft."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Man, jij zou nog een hond neuken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Fosfolipide het volgende:
ik zou haar doen
wat snap je niet aan de tt?quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen de eerste past bij OPquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je haar nuchter neukt en je knijpt je ogen samen lijkt het wel alsof je haar pa loopt te douwen....quote:
Er zijn vast fok!kers die daar geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als je haar nuchter neukt en je knijpt je ogen samen lijkt het wel alsof je haar pa loopt te douwen....![]()
Moet ook kunnen, we leven in een vrij landquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als je haar nuchter neukt en je knijpt je ogen samen lijkt het wel alsof je haar pa loopt te douwen....![]()
Gaat het?quote:Op maandag 14 december 2009 21:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kankerhoer, teringtyfuskutwijf, ga dood of zo met die kankeroude moeder van je, vieze aandachtsteef.Net zoals de kanker Toppers, relnichten, flikkers, opkutten.
Ik word gek van dat wijf, de hele dag al op de radio, TV en zelfs in de bladeren.quote:
Dan kijk, luister en lees je toch echt de verkeerde dingen. Faaljong.quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik word gek van dat wijf, de hele dag al op de radio, TV en zelfs in de bladeren.
Als iemand jouw moeder beledigt, dan ram je die gast niet op zijn bek of zeik je hem anderszins afquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik word gek van dat wijf, de hele dag al op de radio, TV en zelfs in de bladeren.
Niet als ze zó als haar doet.quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als iemand jouw moeder beledigt, dan ram je die gast niet op zijn bek of zeik je hem anderszins af
Alsof zijn moeder op dr 60ste nog in de Playboy gaan staan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als iemand jouw moeder beledigt, dan ram je die gast niet op zijn bek of zeik je hem anderszins af
Nee.quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dan kijk, luister en lees je toch echt de verkeerde dingen. Faaljong.
Neuk haar dan weet ze tenminste echt wat een kleine penis is.quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dan heb je mijn zaad nog niet geproefquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Rookert het volgende:
Shit, ik heb veel te lang geen curry meer op!![]()
Zoete, pittige smaak is ongeėvenaard
quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef mirved het volgende:
[..]
Neuk haar dan weet ze tenminste echt wat een kleine penis is.
Ik ben allergisch voor witquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan heb je mijn zaad nog niet geproef.
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |