les charmilles, darbres, ardeche (geen spam, persoonlijke ervaring)...succes!quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef mikoxx het volgende:Nu al??? Ja, nu al!
Wij zijn ons alvast een beetje aan het orienteren.... willen volgend zomer gaan kamperen (frankrijk - meer van annecy) met onze boys. Wat is wel/niet handig? Ervaringen? Tips?
Let the game begin!
Vierwaldenstatersee is een meer in Zwitserland, ziet er altijd zo mooi uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef mikoxx het volgende:
[..]
).
Wij gaan dit jaar naar lago maggiore (moet nog wel boeken, maar komt vast goedWaarom niet meer in dld overnachten? En wat is vierwaldenstatersee? Een plaats?
![]()
Wij wilden ook dvd-spelertjes aanschaffen tzt, idd, bumbaloe!
Dat was de heenreis he, eenmaal op plaats van bestemming viel het meequote:
Daar hebben ze tegenwoordig wat op bedachtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:13 schreef willempjewever het volgende:
Wij gaan lekker in eigen land nu we 2 jonge kinderen hebben. Moet er niet aan denken om naar Frankrijk of weet ik wat voor land te gaan rijden in de hitte met 2 kinderen aan boord.
Dan is het geen probleem, maar met opzet je kind laten slapen zodat het niet mekkert en je dus in een ruk door kan rijden vind ik bijzonder.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Nah, ik ben ook met een kind van 6 maanden naar zuidfrankrijk gereden, zonder slaapmiddeltjes.
Gewoon rustig rijden en voldoende stoppen.
Wachten duurt lang lang lang...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En er een feestje van maakt.
De eerste broodjes gingen al uit de tas bij de eerste rotonde.
Nou had je in die tijd wel minder rotondes.
2 casettebandjes mee, eentje met Ernie en Bert met Kerst en eentje met Ernie en Bert en Sinterklaas.
We dromen ze nog.
Heel ergquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan is het geen probleem, maar met opzet je kind laten slapen zodat het niet mekkert en je dus in een ruk door kan rijden vind ik bijzonder.
Maar ach, de vader in kwestie was er heel nuchter onder "dan had ie maar niet ons kind moeten worden"
Ik snap het ook niet hoor. Ik ben al best huiverig om regelmatig naar mijn ouders te gaan, want dat vind ik al lang zitten. Natuurlijk is een keer op vakantie gaan niet erg, het is niet vaak dat je dat doet, maar voldoende stoppen en ook je kind af en toe uit de MC halen is wat mij betreft wel een vereistequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel erg![]()
Ik snap sowieso niet dat je het durft, maar dat achterwege. Zoiets doe je toch gewoon niet?
Hoe erg ben je gehecht aan luxe?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij zijn dus met Seb naar noord Italie gereden, ongeveer net zo ver als Lago maggiore (komen we langs)
in twee dagen, overnacht in karlsruhe. Ging super. Hotel was ook super goed in KarlsruheAlleen nu zou ik denk ik in Zwitserland overnachten (vierwaldenstatersee) alleen is dat stukken duurder.
Dit jaar overnachten we niet omdat manlief de vierdaagse nog gaat lopen en we dan pas op zaterdag vertrekken.
We gaan eerst nog naar Oostenrijk in maart, maar Seb slaapt over het algemeen goed in de auto en hij heeft voor zijn verjaardag een dvd speler gekregen voor in de auto...Bumba all the waywaaar is die kleine clown Ik zie er ook helemaal niet tegenop.
Mja wel mooi inderdaad maar dan trekken we die 116 km (zie ik nu dat het zo kort is) die we dan nog moeten nog wel even door. Enige nadeel: de gottardtunnel. Maar als je daar op zaterdag tegen zeven 's avonds bent staat daar niemand meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoe erg ben je gehecht aan luxe?
Anders moet je Gasthaus Krone in Gersau aandoen. Ligt heel mooi aan de Vierwaldstättersee![]()
Als we naar Italië gaan, overnachten we standaard daar![]()
En het eten is daar ook super!![]()
Het is een klein eindje om, maar over Luzern ben je er zo.
Geen idee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mja wel mooi inderdaad maar dan trekken we die 116 km (zie ik nu dat het zo kort is) die we dan nog moeten nog wel even door. Enige nadeel: de gottardtunnel. Maar als je daar op zaterdag tegen zeven 's avonds bent staat daar niemand meer
Manlief wil toch over de pas. Mannen en bergpassenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Geen idee.
Wij doen de Gotthard altijd 's morgensvroeg. Mooi voor de spits uit
Dat trekt zich wel een stuk langer hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Manlief wil toch over de pas. Mannen en bergpassen
Nee, helaas.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
lily heb je daar een linkje van? Mag ook via PM
Ow jammer...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:26 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Wij huren het direct van de eigenaar. Hij adverteert helemaal niet via internet (verhuurt alleen aan bekenden)
Ja Lago Maggiore inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef mikoxx het volgende:
Estrys, Asyniur, zijn dat tips voor als je naar lago maggoire gaat, of kom je dan niet langs de gottard tunnel (en dat gasthaus)??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |