UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 Januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Panzerknacker666 = Sander
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
de Tukker Treinquote:
Maar om nou je duimpje op te steken op de hoop dat de trein je wil oppikkenquote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daarom.
dat kloptquote:
Een lift als in een elevatorquote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar om nou je duimpje op te steken op de hoop dat de trein je wil oppikken
Scherp. +1quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt
maar volgens mij moet ik de eerste lift nog tegenkomen die me van Enschede naar Amsterdam brengt
Remcoquote:
* rulerofdeath geeft een beukquote:
Ja, mooi dingetje he?quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
kwam op de terugweg van m'n werk nog een hele toffe Mitsubishi Lancer Evolution tegen![]()
Zo voelt het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
welkom in de treinliftmoshpit waar gebashed wordt met bonus headbash van Machiel
quote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef ACT-F het volgende:
En toch vond ik de meeste moshpits erg meevallen. Met je dronken hoofd met botsauto's moshen voelde ik de volgende dag meestal wel
klinkt ernstig bekendquote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef ACT-F het volgende:
En toch vond ik de meeste moshpits erg meevallen. Met je dronken hoofd met botsauto's moshen voelde ik de volgende dag meestal wel
Wel linken naar dit topicquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zie m'n sig trouwens.
hej niet zo bijdehand he !quote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Redbaron het volgende:
kenners noemen dat een evo, mitsibishi ed laten we achterwege.
EVO volstaat
quote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Samzz zegt (20:17):
als ik lesbo ben?
Samzz zegt (20:18):
maar dat ben ik niet... Marko zegt van wel, maar die heeft er geen verstand van
hmm, marko weerquote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Samzz zegt (20:17):
als ik lesbo ben?
Samzz zegt (20:18):
maar dat ben ik niet... Marko zegt van wel, maar die heeft er geen verstand van
Als je nu een trein als avatar neemt he... Waarom neem je dan niet een koploper? Die treinen zijn veel machtiger dan die lelijke worm die je nu hebtquote:
Omdat deze diesel ook wel wat heeftquote:Op maandag 14 december 2009 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu een trein als avatar neemt he... Waarom neem je dan niet een koploper? Die treinen zijn veel machtiger dan die lelijke worm die je nu hebt
Wat heeft die diesel dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat deze diesel ook wel wat heeft![]()
En zelf gemaakt
Bop bop bop, pufffff.quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef Redbaron het volgende:
hoe klinkt dat dan?
Jawel, omdat Markoooquote:
In je computer..........toch?quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
wie weet waar ik mijn printerpoort bordje heb liggen?
Printerpoort licht bij je printer maar bordjequote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
En wat geeft er licht dan?quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Printerpoort licht bij je printer maar bordje?
Onder m'n stoelquote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, het is een apart bordje dat ik een keer gemaakt heb om een stappenmotor aan te sturenquote:
hmm, dan moet ik 'm maar eens komen halenquote:
quote:
maarrem jij bent thuis?quote:
Uit tien keer halter drukken maak jij op dat ik thuis ben?quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem jij bent thuis?
dan haal ik m'n dinkie even op
pm je adres even, dan kom ik 'm even ophalenquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit tien keer halter drukken maak jij op dat ik thuis ben?
Maar, ik ben wel thuis ja.
O, die ligt hierquote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, het is een apart bordje dat ik een keer gemaakt heb om een stappenmotor aan te sturen
Dinges zegt dat hij m heeft.quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pm je adres even, dan kom ik 'm even ophalen
quote:
8x 100kgquote:
ik geloof hem nietquote:
hmm, gelukt?quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tja, ik had hem even nodig voor de liftbesturing
Wanneer komt AC/Dixi in Goor?quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tja, ik had hem even nodig voor de liftbesturing
quote:
Ja. Zo meteen gebruik ik het als treinbesturingquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, gelukt?
laat me even weten als het gelukt isquote:Op maandag 14 december 2009 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja. Zo meteen gebruik ik het als treinbesturing
Ik moet nog een trein zien te scoren, maar het gaat helemaal goed komen. Als alles soepeltjes verloopt is het de eerste trein zonder machinistquote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
laat me even weten als het gelukt is
Wat is dat?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet nog een trein zien te scoren, maar het gaat helemaal goed komen. Als alles soepeltjes verloopt is het de eerste trein zonder machinist
Stevig gitaarwerkquote:
Ze waren 13 oktober nog in Goorquote:Er gaat bijna niks boven AC/Dixi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Marko's trein geleend, maar het gaat nog niet helemaal zoals het moet. Ondanks de kleine tegenslagen blijf ik optimistischquote:
ooh, het viel nog mee. volgende keer gaat het vast beterquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb Marko's trein geleend, maar het gaat nog niet helemaal zoals het moet. Ondanks de kleine tegenslagen blijf ik optimistisch![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stevig gitaarwerk![]()
[..]
Ze waren 13 oktober nog in Goor
Dat is geen dixi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
nee, een tstquote:
Ja godver, een paar debielen hebben een moshpit gehouden in mijn trein. Nou is ie stukquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
ooh, het viel nog mee. volgende keer gaat het vast beter
daar rijdt dat ding vast nog wel om.quote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja godver, een paar debielen hebben een moshpit gehouden in mijn trein. Nou is ie stuk![]()
[ afbeelding ]
Nathquote:
Zonder passagiers ja. Kan ik de trein net zo goed aan de kant zettenquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
daar rijdt dat ding vast nog wel om.
hee, gooi 'm nou niet stukquote:Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zonder passagiers ja. Kan ik de trein net zo goed aan de kant zetten![]()
* Gooit printerpoortkaart aan de kant.
viel wel mee, ik kon nog gewoon opstaan hoorquote:
godver. nu moet ik een nieuwe makenquote:Op maandag 14 december 2009 22:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was het al na die moshpit. Sorry
En dan meteen versie 2.0quote:Op maandag 14 december 2009 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
godver. nu moet ik een nieuwe maken
dan kan ik beter usb gaan gebruikenquote:
Doenquote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
dan kan ik beter usb gaan gebruiken
dan loop je naar de koelkast en pak je een biertjequote:
Of de kroeg! Nou ja lopen, fietsen dan.quote:Op maandag 14 december 2009 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
dan loop je naar de koelkast en pak je een biertje
dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of de kroeg! Nou ja lopen, fietsen dan.
En het moet ook.quote:Op maandag 14 december 2009 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
dat kan natuurlijk ook
quote:
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op maandag 14 december 2009 23:25 schreef Oldenzaal het volgende:
Oké.. Wie zwijgt stemt toe
quote:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef Oldenzaal het volgende:
En wat vinden jullie ervan?
slaap lekkerquote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan nu eindelijk weer met een gerust hart slapen
Dus dat ga ik doen. Trusten
quote:
die is tof johquote:
Bedankt!quote:
Ga dan met je BB in bed liggen!quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het koud...Brrrr!
Ik ga maar eens slapen. Slaap lekker, liefjes
Dat lig ik alquote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan met je BB in bed liggen!
En dan nog heb je het koud?quote:
ik had 'm gelezenquote:Op maandag 14 december 2009 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
quote:
WAAROM PLAATS JE FOTO'S VAN MIJN MOEDER IN DIT TOPIC?quote:
Twee winterdekbedden. Ik word gewoon niet warm...quote:Op maandag 14 december 2009 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dan nog heb je het koud?
Wat voor dekbed heb jij!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een paar minuten wachten.. Ik gok dat Wouter deze keer de slechte zin in de groep gaat gooien..
Iets met 'langskomen en opwarmen'
Er is toch nog iets op de wereld dat enger is dan Marijke Helwegenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Oldenzaal het volgende:Na, bummer. Ik dacht dat jij dat wel zou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zal ik je eens op komen warmen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na, bummer. Ik dacht dat jij dat wel zou zeggen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Oldenzaal het volgende:
ik vind ze te makkelijk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hoe oud denk je dat ik benquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zal ik je eens op komen warmen dan?![]()
Nee, je beschouwt me vast als je broertje ofzo!
Ben nog maar 20
Sinds wanneer vind jij dat te makkelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind ze te makkelijk worden
Jupquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:19 schreef Redbaron het volgende:
22?
Ga slapen jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef STTSJT het volgende:
Nog mensu online of ligt iedereen op een oorrtje of 2
maar waarom altijd die weinig zeggende . dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja soms, als het moet, dan doe ik het
Een TVPquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar waarom altijd die weinig zeggende . dan?
Tjah als er niks gevraagd wordquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar meer komt er daarna vaak niet
(aangezien ik de laatste weken zo goed als niks van je heb gelezen) hoe is het ermee? waar ben je druk mee? nog wat beleefd?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah als er niks gevraagd word
Goed, met jou?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(aangezien ik de laatste weken zo goed als niks van je heb gelezen) hoe is het ermee? waar ben je druk mee? nog wat beleefd?
Hoi hoi.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik luister AC/Dixi, en nu wil ik heel graag naar een optreden
met mij ook alles goed, werkende t/m volgende week donderdag en dan 1,5 week vrij, vrijdag nog 1 dagje school in 2009 en verder niks super speciaals meegemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Goed, met jou?
School, jij?
Gisteren in Borne geweest om een kut kabeltje te kopen die in Enschede uitverkocht was, und du?![]()
quote:
Joehoequote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
speciaal voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hai Sjoemiequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen nog, iedereen. :w
HONGER !quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:25 schreef haakon het volgende:
over half uurtje al naar huis SUBWAY:P
Interesse in een schoonmaakbaantje? Het is in Oldenzaal!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neu, maar ben wel aan het rondsolliciteren in de buurt, tot ik weer werk in een bieb vind
hahaha lekkahquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
donderdagavond: laatste trainig van 2009 = biertjes drinken
vrijdagmiddag+avond: kerstborrel van het werk en daarna café in = biertjes drinken
zaterdagavond: feest van pa (die 50 is geworden) van kameraad = biertjes drinken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb vrijdagmorgen gelukkig geen les, dus uitslapen van donderdagavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:31 schreef haakon het volgende:
[..]
hahaha lekkah
donderdag laatste schooldag = biertjes drinken
vrijdag laatste training = biertjes drinken
zaterdag thunderdome = weinig biertjes drinken
gefeliciteerd met je pa !
staat er toch ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb vrijdagmorgen gelukkig geen les, dus uitslapen van donderdagavondvrijdagmiddag laatste les van 2009, daarna geen biertjes drinken omdat ik gelijk doormoet naar de kerstborrel
en wel goed lezen, pa van een kameraad wordt 50
helaas geen ninja-edit voor jouquote:
jij hebt mijn quote gewoon ge-edit !quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas geen ninja-edit voor joumijn quote laat je oude (foute) post nog zien
mocht je willen jonguh!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef haakon het volgende:
[..]
jij hebt mijn quote gewoon ge-edit !![]()
O !? O !?
moiquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Me eerste post dit topicwoeiii
alles goed hier?
ga je gang!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik vind trouwens dat we die UI's in de OP ff moeten herstellen, is nu een zootje!
Als ik het doe, dan haal ik de kapotte er gewoon uit... ga niet zoeken naar van wie ze waren en waar de nieuwe is hoorquote:
Onze op staat op een wiki pagina, daar kan de op aanpassen, en als die in een volgend topic gebruikt wordt dan gebruiken ze dus de "geupdate" versiequote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik vind, dat mensen niet zo vaak van UI moeten veranderen
waar zit je te internetten dan? mobiel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
andrea![]()
was sleutels vanochtend vergeten, dus nu ff op me ma wachten die uit de stad komt
nice, 3 punten pakken en Herbstmeister wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zondag naar FC Utregg - FC Twente.
eerst maar eens 3 punten bij (het reeds uitgeschakelde) Steaua weghalen om door te gaan in Europa!quote:
Precies.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus je zit nu buiten bij de achterdeur te wachten tot je moeder weer komt?
Jah mobielquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
waar zit je te internetten dan? mobiel?
en damn t'is koud man!
Sja, wel dom van me zelfquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo is weer goed bezig merk ik
Ahhhh maar Ruler wil je vast wel even komen warmhouden toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Jah mobiel![]()
[..]
Sja, wel dom van me zelf![]()
Dat vind ik wel lief Andreaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahhhh maar ik wil je vast wel even komen warmhouden?
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hehe![]()
Maar gelukkig kwam me pa net thuis, dus ik zit alweer lekker warm bij de verwarming
Nee, helemaal gemist.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar gaat u heen?
Heb je de heli ook weer gezien net?
quote:
K*t stadion dat van Utrecht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zondag naar FC Utregg - FC Twente.
ons? speel jij bij twente?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
K*t stadion dat van Utrecht.
Kleed je wel dik aan, de wind waait lekker door dat stadion heen.
wordt nog lastige pot voor ons.
ohja, Hoi iedereen
er heerst een groot groepsgevoel hier in de streekquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ons? speel jij bij twente?
Nee, was het maar waarquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ons? speel jij bij twente?
oh?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar![]()
Dan zag me bankrekening er beter uit als nu, en had ik een betere auto als nu![]()
maar met ons bedoel ik iedereen die voor twente is.
hahahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er heerst een groot groepsgevoel hier in de streek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |