nee, ik dach Vaster ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, waar kwamen die lui vandaan?, Toch niet losser?
Zeggen dat Justin liever naar Heracles gaat. Moet een leugen zijn...quote:
En dat bedoel ik met dat liegen niet magquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is zeker een leugen
Forza Twente
*Rood Hart opzet*
quote:
oja, die ken ik wa denk ik!quote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef haakon het volgende:
hey Sander, die boer wat ik laatst zei die van Bornerbroek naar Denekamp was verhuist woont aan de BonkenbroekwegMisschien ken je hem wel
Ik ga ff eten
hoe laat? kom ik je wel tegemoet op de motorquote:Op maandag 14 december 2009 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanavond ook weer richting Denekamp hardlopen denk ik!
Intersantquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk mij nu een literaire sig hebben dan
Wat doe je bij de boer dan?quote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef haakon het volgende:
hey Sander, die boer wat ik laatst zei die van Bornerbroek naar Denekamp was verhuist woont aan de BonkenbroekwegMisschien ken je hem wel
Ik ga ff eten
Wanneer is AC/Dixi in Goor?quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Thuis achter de buis
Ja, ik heb nog steeds een CRT monitor
Geen idee? De enige kroeg die zo'n band zou kunnen organiseren is de Ster. Ik kom er weinig, maar ik hou het in mijn achterhoofdquote:
hier ookquote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Thuis achter de buis
CRT ftw, ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Thuis achter de buis
quote:
de nostalgiequote:
Doet me denken aan vervlogen tijden dat ik met een dronken hoofd aan moshpits meedeedquote:
ga dan ook een keer slapenquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry, ben nu zo'n 36 uur wakker
bijna hetzelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |