die is tof johquote:
Bedankt!quote:
Ga dan met je BB in bed liggen!quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het koud...Brrrr!
Ik ga maar eens slapen. Slaap lekker, liefjes
Dat lig ik alquote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan met je BB in bed liggen!
En dan nog heb je het koud?quote:
ik had 'm gelezenquote:Op maandag 14 december 2009 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
quote:
WAAROM PLAATS JE FOTO'S VAN MIJN MOEDER IN DIT TOPIC?quote:
Twee winterdekbedden. Ik word gewoon niet warm...quote:Op maandag 14 december 2009 23:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dan nog heb je het koud?
Wat voor dekbed heb jij!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een paar minuten wachten.. Ik gok dat Wouter deze keer de slechte zin in de groep gaat gooien..
Iets met 'langskomen en opwarmen'
Er is toch nog iets op de wereld dat enger is dan Marijke Helwegenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Oldenzaal het volgende:Na, bummer. Ik dacht dat jij dat wel zou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zal ik je eens op komen warmen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na, bummer. Ik dacht dat jij dat wel zou zeggen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Oldenzaal het volgende:
ik vind ze te makkelijk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hoe oud denk je dat ik benquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zal ik je eens op komen warmen dan?![]()
Nee, je beschouwt me vast als je broertje ofzo!
Ben nog maar 20
Sinds wanneer vind jij dat te makkelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind ze te makkelijk worden
Jupquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:19 schreef Redbaron het volgende:
22?
Ga slapen jijquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef STTSJT het volgende:
Nog mensu online of ligt iedereen op een oorrtje of 2
maar waarom altijd die weinig zeggende . dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja soms, als het moet, dan doe ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |